Hakutulokset

  1. C

    mielialasi hymiöin!

    mitä tuo tekee?
  2. C

    mielialasi hymiöin!

    :wave: :attn:
  3. C

    Kyllä tämä on ihana palsta :)

    joo täällä tämä henki vaihtelee. olen kans huomannu :D
  4. C

    Olipa taas Hesarin toimittajalla asenteellinen tulkintatapa tutkimukseen...

    niin yhdellä, kahdella käyttökerralla? vai? kun muovinen heitetään pois ja kankainen yhä käytössä jopa vuosia?
  5. C

    Voisitko ostaa asunnon johon joku on tappanut itsensä?

    voisin helposti. nykyihmiset eivät kohtaa kuolemaa enää usein ja pitävät sitä lähes pelottavan epäluonnollisen asiana. toki tapa millä kuolee voi olla epäluonnollinen ja pelottava... mutta eihän tuolla logiikalla uskaltaisi mennä sairaalaankaan kun niissä sängyissä on voinut jo kymmenet...
  6. C

    ÄLÄ VAAN AVAA TÄTÄ...

    arvaa vaan. neljästi kai luin tuon otsikon ja aattelin että en oo niin utelias että avaisin tuollasen provosoivan aloituksen. kuinkas sitten kävikään :ashamed: huomenia :wave:
  7. C

    Olipa taas Hesarin toimittajalla asenteellinen tulkintatapa tutkimukseen...

    mulle ei tule hesaria. haluaisin milelelläni kuulla vaikka yhden perusteen sille väitteelle että muovipussi on parempi kuin kestokassi :D
  8. C

    minkä kokoinen jalka teidän tasan 3v lapsella?

    nojoo. tällä hetkellä talvikengät ovat 26, jotka jäämässä pieniksi ja rinnalla käytetään jo uusia talvikenkiä koko 27. ehkä se olisi sitten se 28.. olisin 27 ostanut :D ääh, pitääkö mun nyt unohtaa noi kengät...
  9. C

    Voiko passeja olla vain 1Kpl/hlö?

    valokopio mukaan. sillä yleensä pääsee kotiin. tiedän tapauksen, missä turisetilta on varastettu siis ihan -kädet ylös tämä on ryöstö- taktiikalla passit, laukut jne. heillä kaikilla oli vaatteissaan kätkettynä kopiot passeista ja pääsivät niiden avulla jotenkin takaisin suomeen
  10. C

    minkä kokoinen jalka teidän tasan 3v lapsella?

    en osaa päättää ostaisinko jo nyt (ehkä todella tyhmää ) kengät ensi kesäksi lapselle. nyt ikää se 2.5 v. ehkä en, vaikka nyt olis ihanat retrot myynnissä... mutta kertokaa nyt kengänkokoja kuitenki =)
  11. C

    toimeentulotuki, valittajat huomio

    mutta eikös se ollut kärjistettynä jotenkin niin (en muista tarkkoja lukuja!!) että valtion rahoista menee sosiaali ja terveyshuoltoon yli 90 % lapsilisiin, päivähoitoon jne. joku pienen pieni prosenttimärä eli 0,1 tai 0,01 tai joku sellainen % sitten toimeentulotukeen? eli...
  12. C

    joku hoitsu tai lääkäri tai joku muu asiasta tietävä.. pliis vääntäkää mulle rautalangasta..

    en ainakaan näin biologiaa lukeneena sairaanhoitajan joka opiskelee terkkariksi/kätilksi osaa sinua auttaa :hug:
  13. C

    joku hoitsu tai lääkäri tai joku muu asiasta tietävä.. pliis vääntäkää mulle rautalangasta..

    en ainakaan näin biologiaa lukeneena sairaanhoitajan joka opiskelee terkkariksi/kätilksi osaa sinua auttaa :hug:
  14. C

    En pysty työskentelemään ulkomaalaisten miesten kanssa:( Miten kertoa nätisti pomolle?

    miten voit yleistää yhdestä rodusta/ kulttuurista / väristä /kansasta kaikki :o onhan suomalaismiestenkin joukossa ahdistelijoita ja minäkin olen kokenut seksuaallista häirintää. en silti ole kaikkia suomalaisia vastaan. kipeitä asioita nämä ahdistelut, mutta mitä jos kertoisit esim...
  15. C

    Voiko AA-kupin rinnoilla imettää?!

    usein, ei aina, mutta usein rinnat kasvavat imetyksen ajaksi jonkin verran. eikä imetys ole rintojen koosta kiinni nännin rakenteesta kuitenkin toisinaan... muoks* raskauden aikana hormonit muuttavat nänniäkin usein. ja kun vauva imee-> nänni venyy :D
  16. C

    Onkohan Muumien rouva Vilijonkka yh?

    juu. sillä on asennetta :D
  17. C

    C mom

    tuli perille! samoin pari muutakin yytä. eli pian pitäis olla mun vastaus kansiossasi :wave: hetkinen kesti että ehdin kaikille vastata
  18. C

    Ootteko käyneet tuolla toisella keskustelusivulla, tuolla muroissa siis?

    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t536714 tässä vielä yks. nyt mä en enää viitsi lukea noita enempää ettei savu nouse korvista :D
  19. C

    Ootteko käyneet tuolla toisella keskustelusivulla, tuolla muroissa siis?

    just näitä mä tarkotan :D saahan tyllerö nyt silti ajokamppeet, vaikka onkin ylipainoinen. halvat tosin :laugh: ei ei ei... oon ihan pöyristynyt ku luen noita juttuja
  20. C

    Ootteko käyneet tuolla toisella keskustelusivulla, tuolla muroissa siis?

    http://keskustelu.plaza.fi/muropaketti/bbs/t546892

Yhteistyössä