Voiko AA-kupin rinnoilla imettää?!

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
En kyllä ole varma, ovatko rintani niinkään "isot". Mun tissini ovat oikeasti olemattomat, samanlaiset kuin silloin 12-vuotiaana. :ashamed:

Nyt kun yritämme mieheni kanssa lasta, tuli taas tällainen tissiongelma mieleeni.
Voiko minimaalisilla "rinnoilla" imettää? Nännitkin ovat niin kuin nuppineulan päät.
 
usein, ei aina, mutta usein rinnat kasvavat imetyksen ajaksi jonkin verran.

eikä imetys ole rintojen koosta kiinni

nännin rakenteesta kuitenkin toisinaan...


muoks* raskauden aikana hormonit muuttavat nänniäkin usein.

ja kun vauva imee-> nänni venyy :D
 
onnistuu ja ei
Ystäväni ei saanut imetettyä lapsiaan,mutta rintojen koolla ei siinä varmasti ollut merkitystä.
Maitoa ei vain tullut,eikä vauvat suostuneet imemään rintaa.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Voi, ehkä jopa paremmin, kuin isoilla.
Eiköhän se ole, ettei ole merkitystä - siis kumpaankaan suuntaan.
No joo, mutta jotkut mun tutut on valittanut, että iso rinta on lapsen suussa hankala tai että se estää lapsen hengitystä. Mut siis maidon tuloon rinnan koko ei vaikuta.
 
...
Mulla on ainakin isot rinnat ja olen kokenut imetyksen hankalaksi. En voi imettää kuin sängyssä makuulla. Istuiltaan en saa rintaa mitenkään järkevästi vauvan suuhun. Pienirintaiset kamut imettää sujuvasti myös istuviltaan... No, onneks voin kuitenkin imettää edes jossain asennossa :)
 
miä
Sanoisin kanssa, että voi onnistua paremminkin pienillä. Itsellä 75F ja vauvan pää hukkui johonkin koko ajan, jouduin kädellä pitämään pois naaman tieltä.

Totta on, että nännin muoto vaikuttaa, mutta se tosiaan muuttaa muotoaan raskaana ollessa ja varsinkin synnytyksen jälkeen.
 

Yhteistyössä