Onkohan Muumien rouva Vilijonkka yh?

ä4
no kaipa se on. mä luulen et sen siivous ym fanaattisuus johtuu just siitä et se haluu osoittaa olevansa oikeen kykenevä äiti vaik mies onki teillä tietymättömillä. maksetaankohan muumilaaksossa yksinhuoltajille elareita ?
 
vieras
Onhan se. Sehän on osoittanut kiinnostuksensa taiteilijanrenttuja kohtaan, luultavasti siis lapsien isä on joko edesvastuuton miehenkuvotus. Meinasi repsahtaa taiteilija umbraankin erään kerran.
 
kummat muumit
Eikö nuo kaikki muumijutut ole vähän sateenkaaritouhua? Mikäs se on sekin kun Nyyti (Tove Jansson) ja se blondi menee kimppaan? Tosi vanha kirja, Kuka lohduttaisi Nyytiä?
Tuutikkihan on myös sen Toven naisystävän 'kuva ja vaikka ruotsalaiset väittää että Nuuskamuikkusella ja Muumipeikolla on homosuhde niin itse väitän että Nuuskis on taas Tove itse transuna.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Vaikea kuvitella, että Vilijonkka olisi niin vastuuton ja epäonnistunut, että jäisi yh:ksi. Haluan mieluummin uskoa, että hän on leski. :xmas:
Vaikka olisi leski, niin on silti yh. :xmas: Mutta tuolla joku kirjoitti taiteilijanrentuista, että jospa muuten asiallisen Vilijonkan heikkous onkin ne renttumiehet. :whistle:
 
blääh
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Herramunjee- tartteeko kaikki analysoida :eek:
Kyllä tarvittee. B) :xmas:
Muumit on muumeja. MUUMEJA!
Onks sulla vieläkin tylsää?
On tylsää. Eikö sen huomaa tästä aloituksestakin. :xmas:
näköjään on tylsää, ei oo miestä eikä mitään muuta elämää kun palsta. katkerana täällä istuu kun ei kukaan mies halua läskiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja blääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Herramunjee- tartteeko kaikki analysoida :eek:
Kyllä tarvittee. B) :xmas:
Muumit on muumeja. MUUMEJA!
Onks sulla vieläkin tylsää?
On tylsää. Eikö sen huomaa tästä aloituksestakin. :xmas:
näköjään on tylsää, ei oo miestä eikä mitään muuta elämää kun palsta. katkerana täällä istuu kun ei kukaan mies halua läskiä.
Vänkyti vänkyti. :xmas:
 

Yhteistyössä