Hakutulokset

  1. C

    Vau, nää on hienoja!! linkki

    tässä on joku möltti oikealla puolella? puolikas sydän? vai sitten vasemmalle jää kuu? erotan kyllä, mutta en tiedä mikä se on :D
  2. C

    Vau, nää on hienoja!! linkki

    selvä sikapossu :D
  3. C

    Milläs mä rasvaisin ton likan ihon?

    en oo ihan varma oliko se tämä öljy, mutta joku tän tyyppinen on hyvä: http://www.aqualanoil.fi/ ja sit perus ceridalin öljy :wave:
  4. C

    Milläs mä rasvaisin ton likan ihon?

    niin ja varo, tuolla sivulla on joku äänimainos, ettet säikähä :D
  5. C

    Milläs mä rasvaisin ton likan ihon?

    perusrasvat kuten ceralan, novalan http://www.itsehoitoapteekki.fi/perusvoiteet/index.shtml/a04 ja sitten uusi öljy on tosi hyvä, käytetään sitä ihan sairaalassakin, ootas....
  6. C

    Tytöltä kysyttiin neuvolassa mistä tytön ja pojan erottaa! Onko teijän lapsilta kysytty? jos on niin mitä vastasivat?

    ihan ok kysymys. mutta että uusintakäynti pelkästään tuon takia? tai no, kyselikö terkka vielä jotain lisäkysymyksiä mistä olisi saanut selville esim. sen että lapsi ei vielä(kään) ymmärrä milloin on pippeli ja milloin pimppa? että ainoa ero olisi vaatteet.. koska kyllähän lapsi voi sen...
  7. C

    matami, tyhjennä lootaas

    ei mahu :D :wave:
  8. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    tuollasta harkitsinkin jo viime kesänä. siitä ajatus tulikin pph.sta. eli kun lehdissä kyseltiin ekaluokkalaisille hoitajia kesän ajaksi kun vanhemmat olivat töissä (kun eihän sen ikäisille ole oikein paikkaa :o ) niin olisin voinut olla tällane hoitaja. tämä olisi vain niin paljon...
  9. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    sitäpä mietinkin, että sulkeutuuko jotkut päiväkodit kesäksi? ja jos olisin itse vakituinen pph, niin haluaisin myös pitää kesälomaa. niin vaikka lapsia onkin vähemmän kesäisin hoidossa, niin eiköhän myös hoitajia ole vähemmän? mua alko tosiaan kiinnostamaan tämä. tästähän hyötyisi kaikki...
  10. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    olen jo valmis sh. ja olen jo päässyt opiskelemaan terkaksi. opiskelen lisää siksi, koska sh työ ei ole minua varten. ja siinä olet väärässä, että sairaalassa ei tarvitse alkaa peppuja pesemään. sh tekee lh töitä, mikäli vuorossa on useita sairaanhoitajia ja vain 1-2 lh.ta...
  11. C

    Perhepäivähoitajat...kuka tietää?

    kyselen ihan samaa omassa ketjussani. itse en kuitenkaan olisi kovin pitkään sillä alalla, koska opiskeluni ovat kesken. mutta ainahan kannattaa kysellä omasta kunnasta. täällä nämä pph keskustelut yleensä kuumentavat tunteita, kannattaa varautua :whistle:
  12. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    taidanpa kysäistäkin. asunto on uudehko tilava rivariasunto joka ei sijaitse ihan kaupungin keskellä. ei lemmikkejä, ei tupakointia jne. kokemusta ja koulutustakin löytyy. onhan tässä silti monta muttaa, mutta kun keksin tämän vasta juuri äsken :D nyt vaan toivon että minun...
  13. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    no, olen ollut perushoidon jaksolla päiväkodissa töissä jossa olen tehnyt lyhyitä "oikeita töitä " sijaisuuksia vuorohoitopäiväkodissa yö ja viikonloppuvuoroissa. sen lisäksi minulla on oma lapsi sen lisäksi olen tehnyt töitä erityislasten kanssa huostaanottoasioihin liittyvässä työssä...
  14. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    siis kyllä pph työ inspaa! ja yleensäkin suuntautumiseni mikä on lasten ja nuorten sh. ja kätilöopinnot jne. lasten kanssa työskentely kiinnostaa paljon! (siksi varmaan yritän lastenneuvolaan töihin, mutta sinne asti en tällä kesken olevalla koulutuksellani vielä ole päässyt :whistle: )...
  15. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    joo kyllä töitä riittää sh.lle. ja parempipalkkaistakin. mutta kysymys onkin siitä, että haluaisin olla omankin lapseni kanssa kesät. eli hän olisi yksi lapsista. nyt opiskeluaikana kesät on mahdollista viettää kotona enkä tykkää sh työstä kovinkaan paljoa. siksi kouluttaudun...
  16. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    niin ja eihän mulla sitten olisi tietenkään varmaan koskaan lapsiluku täynnä. (montako se on?) mutta tarviiko sen olla?
  17. C

    Ei enää bad hair day:tä! Mä haluun tän! o/

    oletkos sinäkin platina-blondi, kuten minäkin :whistle:
  18. C

    Jälkitarkastukseen meno tuntuu inhottavalta:/

    kyllä se kannattaa tehdä. sehän on kuitenkin edellisiin kokemuksiisi verrattuna aika pikainen toimitus :D
  19. C

    Voisikohan tällane sh, joka opiskelee edelleen, ryhtyä pph:ksi aina kesäloma-aikaan?

    en varmaankaan lisäkoulutusta tarvisi kun olen lasten ja nuorten sh? ja tiedän kyllä että lapsille olisi hyvä olla yksi oma ja pysyvä pph, mutta jos oma pph on kesälomalla niin eikö tällane sijainen olisi hyvä? että olisin alunperinkin vain sellane "varahoitaja" kesäloma-aikaan...
  20. C

    mielialasi hymiöin!

    no mutta kuinkas nyt noin?

Yhteistyössä