Vau, nää on hienoja!! linkki

TUli vastaan toisaalla näitä kolmiulotteisia kuvia, ekaa kertaa mulle ikinä :D
Ja voi juma, että on hienoja, kun hoksin sen tekniikan :eek:
Noita vois tuijotella vaikka kuinka kauan
http://images.google.fi/images?q=stereograms&hl=fi&client=firefox-a&rls=com.ubuntu:fi-FI:unofficial&hs=KuB&um=1&ie=UTF-8&sa=X&oi=images&ct=title
 
minttu
Alkuperäinen kirjoittaja sienna:
Mitä tos punaisessa pitäs näkyy? Mä oon joskus osannu näitä kattoo mut nyt ei aukee...mä koitan vielä :D
tee niin että laitan nenän melkein kiinni näyttöön ja tuijotat jonkin aikaa. sit lähdet vetäytyyn poispäin näytöstä niin avautuu takuulla :D
 
........
Alkuperäinen kirjoittaja minttu:
Alkuperäinen kirjoittaja sienna:
Mitä tos punaisessa pitäs näkyy? Mä oon joskus osannu näitä kattoo mut nyt ei aukee...mä koitan vielä :D
tee niin että laitan nenän melkein kiinni näyttöön ja tuijotat jonkin aikaa. sit lähdet vetäytyyn poispäin näytöstä niin avautuu takuulla :D
Ei avaudu, menee vaan pää ihan pyörälle:D
 
.
kantsii tosiaan nenä laittaa niin lähelle näyttöä että melkein hipoo, ja tuijottaa niin kauan äärettömyyteen kuvan läpi et silmät turtuu 30s. ehkä, ja sit vetäytyy pois päin näytöstä
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
tässä on joku möltti vasemmalla puolella? puolikas sydän?

vai sitten vasemmalle jää kuu? erotan kyllä, mutta en tiedä mikä se on :D
Kyllä siinä ihan kokonainen sydän pitäisi olla. Itse vaan en nää ollenkaan. Vaikuttaakohan tähän se, että joutuu käyttään piilareita? Näkeköö vai norminäön omaavat nää kuvat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
tässä on joku möltti vasemmalla puolella? puolikas sydän?

vai sitten vasemmalle jää kuu? erotan kyllä, mutta en tiedä mikä se on :D
Kyllä siinä ihan kokonainen sydän pitäisi olla. Itse vaan en nää ollenkaan. Vaikuttaakohan tähän se, että joutuu käyttään piilareita? Näkeköö vai norminäön omaavat nää kuvat?
Minä näen kokonaisen sydämen =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snapsikäsi Edward:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Alkuperäinen kirjoittaja C mom:
tässä on joku möltti vasemmalla puolella? puolikas sydän?

vai sitten vasemmalle jää kuu? erotan kyllä, mutta en tiedä mikä se on :D
Kyllä siinä ihan kokonainen sydän pitäisi olla. Itse vaan en nää ollenkaan. Vaikuttaakohan tähän se, että joutuu käyttään piilareita? Näkeköö vai norminäön omaavat nää kuvat?
Minä näen kokonaisen sydämen =)
miten voi olla?? :eek:

näen ihan selvän puolikkaan sydämen. eli just siinä kun alkaa sydämen kärki ja se kaari piirtyä niin kuva loppuu? :eek:
 

Yhteistyössä