Jälkitarkastukseen meno tuntuu inhottavalta:/

Tökkii jotenki tosi paljon lähtee synnytyksenjälkeiseen tarkastukseen :x
Tuntuu, että synnytyksestä on niin vähän aikaa ja silloin sörkittiin ja ronkittiin niin paljon, että nyt haluais vaan antaa olla. Kun ei ole mitään vikaakaan..

Onkohan se sisätutkimus ihan pakko tehdä? Jos mä huijaan, että mul on menkat :whistle:
 
--
Kyl ne tekee sen silti. Parempi vaan että tutkitaan jos vaikka olisikin jotain vialla tms. Minustakin se oli niin inhottavaa kun koko ajan raskaana ollessa piti käydä kaiken maailman tutkimuksissa. Ihanaa kun jälkitarkastuksen jälkeen saa olla ihan rauhassa :)
 
meillä saa automaattisesti lähetteen papaan jälkitarkastuksessa. mutta sinne suositellaan mentäväksi vasta aikaisintaan puol vuotta synnytyksen jälkeen.
tai näin ainakin mulle lekuri sanoi.
 
Tulipahan käytyä ja ihan pelkkä muodollisuus mun mielestä. Saipahan sen Kelan lapun.

Sanoin lääkärille vähän siihen tyyliin, että "onko pakko.." :ashamed: ja hän, että. "katotaan nyt, kun kuuluu tähän juttuun". Kesti pari sekuntia.
Sitten muistin kysyä, että vieläkö siellä oli se kysta kohdunsuulla. Hän sanoi ettei nyt niin hyvin katsonut :LOL:
Ois ny sitte samalla tarkastanu, kun kerran siellä päin oli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tulipahan käytyä ja ihan pelkkä muodollisuus mun mielestä. Saipahan sen Kelan lapun.

Sanoin lääkärille vähän siihen tyyliin, että "onko pakko.." :ashamed: ja hän, että. "katotaan nyt, kun kuuluu tähän juttuun". Kesti pari sekuntia.
Sitten muistin kysyä, että vieläkö siellä oli se kysta kohdunsuulla. Hän sanoi ettei nyt niin hyvin katsonut :LOL:
Ois ny sitte samalla tarkastanu, kun kerran siellä päin oli.
En kehtais kyllä sanoa lääkärille noin, että onko pakko. Ei hyvänen aika.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Tulipahan käytyä ja ihan pelkkä muodollisuus mun mielestä. Saipahan sen Kelan lapun.

Sanoin lääkärille vähän siihen tyyliin, että "onko pakko.." :ashamed: ja hän, että. "katotaan nyt, kun kuuluu tähän juttuun". Kesti pari sekuntia.
Sitten muistin kysyä, että vieläkö siellä oli se kysta kohdunsuulla. Hän sanoi ettei nyt niin hyvin katsonut :LOL:
Ois ny sitte samalla tarkastanu, kun kerran siellä päin oli.
En kehtais kyllä sanoa lääkärille noin, että onko pakko. Ei hyvänen aika.
..vähän siihen tyyliin, mä sanoinkin
;)

Ja hän on niin tuttu lääkäri ja tietää kuinka paljon mua on jouduttu tutkimaan ym. Ei nyt pidä niin tosissaan ottaa. Eipä noi mitään jumalia ole lääkäritkään.
 

Yhteistyössä