Hakutulokset

  1. T

    Kuljetus

    Hei kollega =) Mulla on itselläni vähän isommat lapset 2x 2v ja 3v ja meillä on käytössä tuplat ja seisontalauta. Jos sulla on isoin lapsi jo lähemmäs 2v, niin voisi onnistua jo seisontalaudalla kulkemiset.
  2. T

    Kokemuksia pienluokasta?

    Ok, täytyypä selvitellä kyytiasiaa! Kiitos!
  3. T

    Kokemuksia pienluokasta?

    Meillä jää matka alle sen 5km rajan. Nyt poika kulkee taksilla startille, matkaa on yli 10km.
  4. T

    Kokemuksia pienluokasta?

    Juuri näin minäkin olen kuullut. Rehtori tosin sanoi muuta.. ap
  5. T

    Kokemuksia pienluokasta?

    Pojalle suositeltiin pienluokkaa vielä starttiluokan jälkeenkin. Nyt mietimme haemmeko. Pienluokka on aika kaukana ja ei millään hyvällä alueella.. Se on se tärkein syy, koulumatkat vähän huolettavat. Toinen vaihtoehto on pieni kyläkoulu, jossa on erityisope, mutta ei takeita tuen riittämisestä...
  6. T

    Oulu ja Pateniemi :-)

    :flower:
  7. T

    Milloin olet viimeksi muuttanut?

    2v sitten ja kuukauden päästä muutetaan seuraavan kerran. Sitten ei varmaan pitkään aikaan.
  8. T

    TASAN 4 KK JOULUAATTOON!!

    Ihanaa :xmas:
  9. T

    Muutto lähenee, ihanaa pakkailua

    Ai sinäkin olet sh =) Mä luovuin niistä muistiinpanoista viime muuton aikana ja niitä oli paljon :o
  10. T

    Muutto lähenee, ihanaa pakkailua

    Samaa puuhaa, kirpparille lähti jo 3 jätesäkkiä :-) Mä voin ostaa sulta parilla eurolla sen J kirjaimen :-) Laitan sulle yv :D
  11. T

    Surettaa kun tyttö 1 wee joutuu päiväkotiin :(

    Laitoin sulle yv =)
  12. T

    Oulu ja Pateniemi :-)

    Hei! Olemme muuttamassa Pateniemeen, aivan sinne keskustaan, lokakuussa. Meillä on 3 poikaa, iältään 7v, 5v ja 2v. Varsinkin isommille pojille olisi mukava löytää leikkikaveria. Toki myös itselleni =) Laitahan yv:tä, jos tuntuu että sinäkin kaipailet kaveria :flower:
  13. T

    HYVÄ VÄLIPALA

    Rahkaa + marjoja tai hedelmiä =) Ja ruisleipää.. Tuli ekana mieleen..
  14. T

    Powerpark

    Kiva. Mekin ollaan lähdössä 2 viikon päästä ensimmäistä kertaa sinne B)
  15. T

    Kiinnostaako ketään enää Party Lite?

    Ei muakaan kiinnosta..
  16. T

    Näkemyksiä: Iso (7kg) vai pienempi pesukone?

    Meillä on 5.5kg kone ja 5 henkinen perhe. Pärjätään tuollakin, mutta ostetaan isompi jos tuo nykynen menee joskus rikki.
  17. T

    Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

    No nyt on kirjuduttu :D
  18. T

    Powerpark

    Kertokaahan tuolta Alahärmän suunnalta hyviä leirintäalueita? Siltä varalta ettei mahduta Powerparkin leirintäalueelle.. Kesäloma jo mielessä B)
  19. T

    Paljonhan maksaa hennesillä tämän tyyliset imetyspaidat?

    Hmm.. Ostin pari vuotta sitten vaaleamman tuollaisen.. Olisiko ollut lähemmäs 15e/kpl. Ei kuitenkaan paljon tuota enempää.
  20. T

    GALLUP: kuinka moni tekee vauvansa soseruuat itse?

    Silloin kun oli sen ikäisiä niin itse tein =)

Yhteistyössä