Muutto lähenee, ihanaa pakkailua

Mitä ihmettä noilla kaikilla romppeilla es tekee.. kaikkee sitä onkin tullut nurkissa säästeltyä. Hyvä tässä vaiheessa käydä pussukat lävitse, löytyi pojan huoneeseen sen nimi puisilla kirjaimilla, muuten ihan hyvä mut U:n tilalle olinkin ostanut J kirjaimen.. :) Onneksi löyty U nettikaupasta. Pitää jollekkin lahjoittaa tuo ylimääräinen J. Ja kirpparille olisi tavaraa vaikka ja kuinka kirjoja en jaksa kaikki lähteä muuttamaan. Vaatetta jota ei vuosiin ole tullut pidettyä jne. Saa taas alkaa hamstraamaan uutta rompetta uuteen kotiin.
 
meillä kans muutto edessä ens viikolla ja on kyllä lentäny tavaraa roskiin törkeän paljon.. :ashamed:
paljon olen jaellut tarvitseville ja haluaville, mutta tosi paljon on mennyt ihan roskiinkin, en ole kirppari-ihminen et jaksaisin kulkea 30km päässä järjestelemässä pöytääni :snotty:

ihana päästä omakotitaloon ekaa kertaa sen jälkeen kun muutin vanhempien luota!! :) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Täällä sama. Raskin viimein laittaa roskiin mun lukion muistiinpanot, laskut vuodelta 1999 yms. mitä ilman en ole tähän asti pärjännyt :ashamed:
heh, mä katoin kans et tossa lukion, lähihoitaja- ja sairaanhoitajakoulujen muistiinpanot lähdössä kovaa kyytiä paperinkeräykseen. Noi miehen hamstraamat manuaalit (osa varmaan jo viime vuosituhannella hävitetyistä laitteista) saa mennä perässä. jne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Täällä sama. Raskin viimein laittaa roskiin mun lukion muistiinpanot, laskut vuodelta 1999 yms. mitä ilman en ole tähän asti pärjännyt :ashamed:
heh, mä katoin kans et tossa lukion, lähihoitaja- ja sairaanhoitajakoulujen muistiinpanot lähdössä kovaa kyytiä paperinkeräykseen. Noi miehen hamstraamat manuaalit (osa varmaan jo viime vuosituhannella hävitetyistä laitteista) saa mennä perässä. jne.
Kiva tietää, etten oo ihan ainutlaatunen näiden säilömieni tavaroiden kans :LOL:
 
mua ärsyttää ihan suunnattomasti miten paljon sellasta turhaa pikkusälää ja krääsää ihminen säästelee!!!!! |O
koita niitä sitten karsia et mitkä on täysin turhia ja mitkä ei.
mun kaveri teki niin, et pakkas kaiken sälän laatikoihin, laitto uuden kodin varastoon ja jos ei puoleen vuoteen ollu tarvinnu niistä laatikoista mitään, niin heitti ne sellasenaan meneen :xmas:
mun säkällä tossa vaan kävis niin et kolme päivää sen jälkeen kun oisin hävittäny ne, niin tarvisinkin yhtäkkiä tosi kipeesti sieltä jotain :xmas:

mä hukkasin maalarinteippirullan enkä saa nyt kirjotettuu säkkeihin mitä missäkin on!! |O
 

Yhteistyössä