GALLUP: kuinka moni tekee vauvansa soseruuat itse?

  • Viestiketjun aloittaja tinttaiita
  • Ensimmäinen viesti
:wave: Tosin näitä ensimmäisiä kasvis- ja hedelmämaistiaisia olen antanut valmiina. Hedelmäsoseet onkin ihan ok makuisia, mutta ne ruokasoseet ihan järkkyjä. Paitsi jotkut luomut, mutta vähän turhan liruisia nekin, mutta maku ok - tosin maistuvat kaikki suht samalta.
 
Susanna
Esikoiselle syötin kaupan vihannes- ja hedelmäsoseita, kun koin soseiden tekemisen jotenkin vaativaksi ja aikaavieväksi. Toiselle lapsellemme, nyt 5 kk, teen itse soseet, ainakin toistaiseksi, eikä tunnu enää niin aikaavievältä asialta, niin sitä ihminen kehittyy.

Eipä niissä kaupan soseissa mitään vikaa ole, hyvin maittoivat esikoiselle. Voi sitä sitten muissa asioissa säästää, kuin vauvan soseissa, näin minä ajattelin ja lappasin Pilttiä kärryyn.
 
Sekä että.

Aiemmin tein paljon itse mutta nyt kun tyttö jo 9 kk on jotenkin tullut tenkkapoo ruokien kanssa.. Ei enää viitsisi tarjota sitä samaa peruna-porkkana-jauhelihamössöä kun kaupan hyllyiltä löytyy kaikenmaailman lasagnea ja italianpataa..

Meidän itse tekemät ruoatkaan ei lapselle mene kun käytän kaikessa maitoa/kermaa/suolaa/mausteita....
 

Yhteistyössä