Hakutulokset

  1. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Joo-o. Sama kuin seinälle puhuis. :D Mut harvinaisen ilkeälle, ahdasmieliselle ja suvaitsemattomalle seinälle. ;)
  2. Jellicat is having a ball

    Minkä rotuisista koirista pidätte? Laitetaas tällaista pinoa =)

    Landseeri :heart: Meillä oli ennen tuollainen. Ikävä sitä karvaturria. :'(
  3. Jellicat is having a ball

    Kuinka monella on hygieniapassi?

    Mullakin on, pari vuotta sitten hankittu.
  4. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    No muotoillaanpa asia nyt sitten näin. A Vanhemmat on kastettu vauvana. He eivät kuitenkaan ole ikinä uskoneet jumalaan, mutta eivät ole viitsineet erotakaan kirkosta. He vievät lapsensa seurakunnan kerhoon. -Ihan ok ilmeisesti ap:n mielestä. On aivan sama, uskovatko vanhemmat Jumalaan...
  5. Jellicat is having a ball

    Voisiko ne haukkujat nyt laittaa juttunsa tähän ketjuun ei mene muut "piloille" mun takia

    Tasko sä vähä-älyinen teinix oot viljellyt niitä hymiöitäs vai mistäs nyt on paskaa tullut niskaan? :p :hug:
  6. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Tulen vielä kerran kommentoimaan, sitten jätän tämän ketjun ja menen mieluummin vaikka puhumaan tolle seinälle. Eiköhän ne ole ihan seurakuntaan kuuluvia, jotka ovat päättäneet, että seurakunnan kerhojen ovet ovat avoinna kaikille riippumatta siitä onko kastettu vai ei. Oiskohan...
  7. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Jotenkin mä en usko, että ne jotka valittavat uskonnon ahdistavuutta ja tuputtamista, veisivät lastaan seurakunnan kerhoon. Minkä takia sun mielipiteitä ei saisi arvostella? Enhän mä voi yleisellä tasolla haukkua uskovaisia, kun uskon, että suurin osa ei ole sun kanssa samaa mieltä tästä...
  8. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Uskonnontunnit ovat osa opetussuunnitelmaa, ne eivät liity kastamiseen paskan vertaa ja älä huoli, se ei ole sun lompakostasi pois vaikka mun lapseni niille osallistuisikin. Mun käsittääkseni rippikouluun ei pääse, jos ei ole seurakunnan jäsen. Edelleen, mä en ajattele omaa etuani, vaan...

Yhteistyössä