Hakutulokset

  1. Jellicat is having a ball

    Mä olen ollut niin

    Mäkin kirjoitan aina mustana. :) En mäkään oo kauheen kauan palstaillut, mutta muutama huomio mulla on. Harvemmin täällä mustat tappelee keskenään, yleensä osapuolena on harmaa, joka tahallaan provosoi. Jotkut palstalaiset ottaa huumorilla, jotkut (niin kuin minä, ikävä kyllä) provosoituu...
  2. Jellicat is having a ball

    Paris Hilton

    :o Hirveetä ajatella, että tuollainen luukasa on esikuvana monille teinitytöille. Bmi 14,4!!! Sairasta! :/
  3. Jellicat is having a ball

    Mitähän voisi pyytää astianpesukoneesta

    En osaa sanoa kuin omasta puolestani, mut mä en maksaisi 5v vanhasta koneesta satasta enempää.
  4. Jellicat is having a ball

    Paris Hilton

    Helppohan se on julkaista levyjä ja lanseerata hajuvesiä sun muuta, kun isi maksaa. ;) No mut se on vaan mun käsitys tästä henkilöstä. En mä jaksa tämmösestä riidellä, kun koko henkilö on mulle yhdentekevä.
  5. Jellicat is having a ball

    Paris Hilton

    Muuten ok, mutta aivot puuttuu paketista.
  6. Jellicat is having a ball

    Voiko syödä buranaa ja panagodia yhtäaikaa

    Jos tarkoitat panacodia niin voi ottaa. Joillekin lääkärit kirjoittavat reseptin molemmille, koska ne täydentävät toisiaan.
  7. Jellicat is having a ball

    Onko haittaa korkeasta verenpaineesta raskauden aikana

    Mulla oli raskauden puolenvälin jälkeen joka mittauksella alapaine 90-99 välillä. Käskettiin käydä itte mittailemassa joka viikko. Jos olis paine kahtena peräkkäisenä kertana ollut yli sadan niin olisin saanut halutessani lääkityksen tai ainakin joutunut ravaamaan äippäpolilla seurannassa. Ei...
  8. Jellicat is having a ball

    Miehen tietokonepelailu!!!!

    Sä ymmärsit mut ihan väärin. Mä rakastan WoWia ja pelaan sitä myös ite silloin kuin ehdin. B) Mä vaan ajattelin vinkata ap:lle, että sen miehellä saattaa olla ihan oikea riippuvuusongelma, eikä vaan hälläväliä-asenne vaimoa ja kodinhoitoa kohtaan. WoW nyt tuli vaan ekana mieleen, kun se...
  9. Jellicat is having a ball

    Nina Mikkosella on hyvä p*rse!!!

    Kenen hampaissa? :xmas:
  10. Jellicat is having a ball

    Onko haittaa korkeasta verenpaineesta raskauden aikana

    Korkea verenpaine ei johda raskausmyrkytykseen vaan on yksi sen oire. Istukka voi kalkkeutua ennenaikaisesti ja virtaus heikkenee, eli vauva ei välttis saa tarpeeksi happea ja ravintoa.
  11. Jellicat is having a ball

    Miehen tietokonepelailu!!!!

    Ei kai vaan WoW:ia pelaa? Sehän (ja muut vastaavat pelit) voi aiheuttaa vakavanlaatuista riippuvuutta. :( Vrt. huumeriippuvuus tai uhkapeliriippuvuus... Mun mies voi joskus hautautua muutamaksi päiväksi pelaamaan jos on saanut jonkun uuden, tosi hyvän pelin. Mut tota ei tapahdu niin usein et...
  12. Jellicat is having a ball

    Nina Mikkosella on hyvä p*rse!!!

    Ja asiaan. Kuvittelenko mä vaan, vai onko täällä ollut tänään oikein erityisen ilkeämielistä porukkaa liikkeellä? :( Tuntuu et ihan joka ketjussa joku alkaa aukoa päätään ja käymään henkilökohtaisuuksiin. Tos iltapäivällä tapahtu ekaa kertaa mun palstailuhistorian aikana semmonen juttu...
  13. Jellicat is having a ball

    kuka tietää mistä löydän...

    Koita jos tuolta löytyis. http://www.ukhairdressers.com/style/views.asp
  14. Jellicat is having a ball

    Onkos miusta mitään mielikuvia kellään?

    Sä oot valopilkku. Tulee aina hyvä mieli kun lukee sun viestejä. :D Äskenkin olin vielä ihan raivona kun kommentoin tuol toisessa ketjussa yhelle %¤&"¤#¤&:lle mut heti kun tulin tähän ketjuun niin tuli rauhallinen olo. Mä oon kateellinen sulle ku sä osaat olla niin hillitty...itte oon...
  15. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Sori vaan mutta sun ajatusmaailma on helvetillisen ;) kaukana ev.lut.kirkon arvoista. Sähän korotat itses tässä asiassa ihan Jumalan asemaan, eli päätät keillä on oikeus tulla Herran luo ja keillä ei. Miten sä kehtaat sanoa, että mun lapseni ei kuulu seurakunnan kerhoon? Mä en...
  16. Jellicat is having a ball

    monenko kanssa olet suudellut?

    Ei hajuakaan. :ashamed:
  17. Jellicat is having a ball

    Minkälainen mielikuva sulla on musta?

    Sulla on mustaksi värjätyt puolipitkät hiukset (oikeesti oot blondi), jotka on vedetty geelillä päänahan myötäisesti taakse. Sä oot 168 cm pitkä ja painat 71 kg. Otsalla kukkii aina iso finni. Et treenaa kauheesti. Käytät mustia, roikkuvia vaatteita ja lippalakkia. Siniset silmät. Et käytä meikkiä.
  18. Jellicat is having a ball

    Monen aikaan teillä

    Ton ikäsinä menivät nukkumaan silloin kun nukutti.
  19. Jellicat is having a ball

    Syövän ehkäisy on mahdollista

    Etkö sä h*lvetin idiootti osaa lopettaa?!? (bannia tänne kiitos :D )
  20. Jellicat is having a ball

    Onko "FEIKKIkarppaus " ihan OK? terveellisiä tuloksia saadakseen+?

    Joo kyllä tuo karppausta on. Ei kaikkien tarvii alakarpata. :D

Yhteistyössä