Hakutulokset

  1. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Koska se on kerho. KERHO. Josta ainakin täällä maksetaan osallistumismaksu. Täälläpäin ei onneksi olla niin suvaitsemattomia että käännytettäisiin lapsi ovelta pois. KAIKKI lapset ovat tervetulleita. :o Mä en enää usko että sä voit olla tosissasi noin pahantahtoinen viattomia lapsia kohtaan...
  2. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Tajuatko sä, että mun lapsi ei ole ateisti, vaikka mä olenkin. Miksi mun lapsen pitäisi kärsiä kärsiä mun aatteellisuudestani? Ja vastaa nyt että miten se on hyväksikäyttämistä, jos maksaa kerhomaksun?? Sä teet nyt tosi paljon hallaa muille uskovaisille näillä jutuillasi.
  3. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Mä vastasin tuolla aikaisemmin ja mielestäni laitoin ihan hyvät perustelut, mutta sä et kommentoinut mitenkään, etkä edelleenkään oo kommentoinut vaan jauhat vaan ettet ymmärrä. Varmasti on ihan sama mitä sulle sanoo, ei sua oikeesti kiinnosta.
  4. Jellicat is having a ball

    Seuraava palstalainen, joka flippaa..

    Mä flippasin just pahemman kerran. Ehkä kannattais pysyä pois tuolta seurakunta-ketjusta ennenku saan bannia... :kieh:
  5. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Miten se on hyväksi käyttämistä, jos MAKSAA siitä kerhosta??
  6. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Tiekkö mitä, painu rukoilemaan siltä Jumalaltasi ymmärrystä erilaisia ihmisiä kohtaan. Kyllä sun asenteesi paistaa läpi tosta lauseesta. Mä en nää mitään syytä miksi mun kastamaton lapseni ei voisi mennä seurakunnan kerhoon. Ei tarvi ees pelätä, että siitä tulis uskovainen, koska jos siellä...
  7. Jellicat is having a ball

    uudessa kaksplussassa oli juttua synntyksestä ja epiduraalista että

    :hug: Ei sua kukaan oo kieltänyt. :D Mut eihän sitä tiiä vaikka sun seuraava synnytys olis ns. syöksysynnytys eikä sulle ehitä laittaa mitään... ;)
  8. Jellicat is having a ball

    miten pitkään lapsiveden menosta synnytykseen?

    Esikoisen synnytys käynnistyi spontaanisti lapsivesien menolla rv37+1. Viitisen tuntia myöhemmin oli vaavi kainalossa. Kuopuksen kohdalla kalvot puhkaistiin vasta vähän ennen ponnistamisvaihetta.
  9. Jellicat is having a ball

    Miksi jotkut ei halua kastaa lastaan...

    Täällä päin ei ole lähimaillakaan muita kerhoja kuin tuo seurakunnan kerho, joten aion lapseni sinne laittaa syksyllä. Se on kaikille maksullinen, kuului sitten kirkkoon tai ei. Mites se sua haittaa? Mua ei haittaa jos se siellä kuulee rukouksia ja muita juttuja jumalasta. En oo kiihkoateisti...
  10. Jellicat is having a ball

    pakko hehkuttaa!!!!

    :D :flower: Mitä lauloit?
  11. Jellicat is having a ball

    Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

    Jos sulle on noin käynyt niin varmaan ihan hyvä mennä nukkumaan. Jotkut on kännissä ääliöitä, jotkut koko ajan, tahtomattaan.
  12. Jellicat is having a ball

    tiedättekö mitä tarkoittaa EVO?

    Sama tuli mieleen ekana, vaikka tiiän kyllä mitä sillä tässä tarkoitetaan. :D
  13. Jellicat is having a ball

    Missä kaikissa näistä kaupungeista et ole käynyt?

    1. Helsinki 2. Espoo 3. Tampere 4. Vantaa 5. Turku 6. Oulu 7. Lahti 8. Kuopio 9. Jyväskylä 10. Pori 11. Lappeenranta 12. Rovaniemi 13. Vaasa 14. Joensuu 15. Kotka 16. Hämeenlinna 17. Mikkeli 18. Porvoo 19. Hyvinkää 20. Nurmijärvi 21. Järvenpää 22. Kajaani 23. Seinäjoki 24...
  14. Jellicat is having a ball

    Keittis on vittumaisen itseriittoinen mutsi ja sen lapset jotain pilipalipentuja

    Ekaa kertaa tää palsta pääs yllättämään mut! :o Miten kukaan voi ärsyyntyä Keittiksen kirjoituksista? Siis ihanampaa ihmistä ei tältä palstalta löydy. Kääk! Mä oon pöyristynyt! :(
  15. Jellicat is having a ball

    Vihdoinkin papusoppa on valmis :)

    Ot, mut Kukkahattu et kai sä oo ent. Faarao? Jutut on yhtä outoja... :laugh:
  16. Jellicat is having a ball

    uudessa kaksplussassa oli juttua synntyksestä ja epiduraalista että

    Joo, ainoo asia jota mä synnytyksessä pelkään puudutuksia enemmän, on se et joudun leikkaukseen. :o Mä näin siitä jo raskausaikana painajaisia.
  17. Jellicat is having a ball

    uudessa kaksplussassa oli juttua synntyksestä ja epiduraalista että

    Taas sä ymmärrät tahallasi väärin. ;) Mä nimenomaan yritin sanoa, että en mä pidä ketään huonona äitinä sen takia, että ottaa lievitystä. Jos sä tiedät olevas niin heikko ettet kestä kipua, niin minkäs sille mahtaa. Mä toivon välillä, että mäkin pystyisin olemaan noin piittaamaton lapseni...
  18. Jellicat is having a ball

    uudessa kaksplussassa oli juttua synntyksestä ja epiduraalista että

    :headwall: Kuka väitti ottavansa kivunlievitystä JOS synnytys sattuu? Totta helvetissä se sattuu, mutta ei kipuun yleensä kuole. Mä otan kivunlievitystä, jos en enää kestä kipua.
  19. Jellicat is having a ball

    Myönsin että haluan miehen laihtuvan... mies suuttui ja lähti :( :( :(

    Haluatko sä sen miehen laihtuvan sen takia, että se on niin sairaalloisen lihava että sen terveys on uhattuna, vai sen takia, että sua hävettää olla lihavan miehen kanssa? Sanoit että se on ihana. Tarkoitit varmaan luonnetta? Sun tarvii olla aika pinnallinen, jos et huoli hyvää miestä ylipainon...
  20. Jellicat is having a ball

    uudessa kaksplussassa oli juttua synntyksestä ja epiduraalista että

    Tuli tuosta mieleen että kyllähän se äitiys ja elämä on riippuvaisia siitä, jääkö itse ja jääkö vauva henkiin synnytyksestä... Mä en oo synnyttänyt luomuna sen takia, et pääsisin kaksplussalla kiillottelemaan sädekehääni ja katsomaan nenänvartta pitkin epiduraalin saaneita. Vaan, kipua...

Yhteistyössä