Myönsin että haluan miehen laihtuvan... mies suuttui ja lähti :( :( :(

  • Viestiketjun aloittaja Ihana Elisa
  • Ensimmäinen viesti
Ihana Elisa
Mietin täällä pari päivää sitten mitä tekisin kun tapasin ihanan miehen... mutta kun se on ihan kamala iso niin mietityttää... Mies tuli eilen kylään ja piti olla sunnuntaihin asti... mutta kysyi nyt illalla kun istuttiin sohvalla että häiritseekö mua hänen lihavuus... yritin vastata ympäripyöreästi mutta mies vaati sanomaan kyllä tai ei... myönsin sitten sanoin että en tiedä, olen miettinyt asiaa, ei välttämättä... mies loukkaantui ja kysyi että pitääkö hänen laihduttaa että kelpaa minulle... sanoin että en tiedä vielä kun en halunnut valehdella ja mies jankkasi vaan ja jankkasi... niin mies suuttui ja lähti ulos... eikä nyt vastaa kännykään, on ollut poissa jo kolme tuntia... ei täällä ole mitään paikkaa minne voi mennä tähän aikaan... viiden kilsan päässä huoltis muuten vaan metsää ja peltoa ja tehdasaluetta... Tavarat on täällä ja auto pihassa mutta miestä ei näy... Mitä nyt pitää tehdä?
 
Rakkaus laihduttaa, eikös olis parempi alkaa vaikka yhdessä harrastamaan liikuntaa ja syömään terveellisesti jos toisen koko häiritsee. Ei se sanomalla ainakaan helpota, jos hänestä välität niin välitä sitten myös sellaisena kuin hän on nyt, laihtua aina voi, ei se saa olla niin tärkeää.
 
?
Anna lihan liikkua sinusta pois päin. Jos kerta niin olit muutenkin ajatellut. Ei hän sun sääliä kaipaa aikuinen ihminen. Mutta olisit miettinyt noi kriteeris etukäteen, ettei toisen olisi tarvinnut tulla loukatuksi tuolla tavoin!

T. läski
 
Kukkahattu
Kyllä se siitä leppyy. Ensin ottaa - tietenkin - kipeästi. Sitten huomaa, että olit rehellinen. Ja lopulta oivaltaa: Sinuun voi aina luottaa.
Päivän hyvä teko palkitaan kukkasin!
Linaria verticillata
http://www.topwalks.net/plants/yellow/linaria_verticillata_more.htm
Jos haluat näitä kasvattaa, klikkaa!
 
Ap
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
kuis pitkä matka lähimpää ravintolaan on?
Jospa se on taksilla lähtenyt johkin?
Tuskin tuo nyt mitään järjetöntä on saanut päähänsä.
Hesan keskustaan on jotain 25 km... mutta mä en jotenkin usko että se menisi baariin kun se on niin ujo, ei tykkää olla ihmisten ilmoilla kamalasti... Ei ole mun kanssa suostunu menemään minnekään muualle kun kauppaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
Kyllä se siitä leppyy. Ensin ottaa - tietenkin - kipeästi. Sitten huomaa, että olit rehellinen. Ja lopulta oivaltaa: Sinuun voi aina luottaa.
Päivän hyvä teko palkitaan kukkasin!
Linaria verticillata
http://www.topwalks.net/plants/yellow/linaria_verticillata_more.htm
Jos haluat näitä kasvattaa, klikkaa!
No höpö höpö. Jos mie olisin ollu miehen tilalla, nin olis turha oottaa, että palasin enää muuta kun hakemaan tavarani. Jos rakkaus on muutamasta kilosta kiinni, niin antaa olla. Liian pinnallista mulle.
 
raskaana
mä sanoin mun ukolle et sen pitäs laihuttaa tai ees kiinteyttää kaljamaahaasa niin se tokas että "eipä omakaan mahas kovin timmiltä näytä!" ja mä rv 24 :D:D:D tyhmä ukko
 
mobilisti
Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Hienoa, että teillä on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Hieno homma!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
kuis pitkä matka lähimpää ravintolaan on?
Jospa se on taksilla lähtenyt johkin?
Tuskin tuo nyt mitään järjetöntä on saanut päähänsä.
Hesan keskustaan on jotain 25 km... mutta mä en jotenkin usko että se menisi baariin kun se on niin ujo, ei tykkää olla ihmisten ilmoilla kamalasti... Ei ole mun kanssa suostunu menemään minnekään muualle kun kauppaan...
:hug:
 
Haluatko sä sen miehen laihtuvan sen takia, että se on niin sairaalloisen lihava että sen terveys on uhattuna, vai sen takia, että sua hävettää olla lihavan miehen kanssa? Sanoit että se on ihana. Tarkoitit varmaan luonnetta? Sun tarvii olla aika pinnallinen, jos et huoli hyvää miestä ylipainon takia.
:(
Kuinka kauan ootte tuntenut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja mobilisti:
Juupa! Ei parisuhteessa saa tietenkään koskaan sanoa missään tilanteessa, mitä ajattelee. Ei edes kysyttäessä. Siitä se luottamus syntyy...
Hienoa, että teillä on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Hieno homma!
Sekä minä, että mieheni ollaan ylipainoisia ja tiedostetaan se. Yhdessä pudotetaan painoa ja opetellaan terveellisiä elämäntapoja. Mutta jokainen grammakin toisessa on rakas. Ja jos mieheni lihois sen 40 kiloa vaikkapa puolessa vuodessa, ei se vähentäs miun rakkautta häneen. Meillä nimenomaan on rehellinen, syvä ja luottamukseen perustuva suhde, jossa kipeistäkin kysymyksistä voi puhua ja heittää vähän herjaakin. Mutta toista ei tarvii loukata siitä huolimatta. Paino ei oo meillä ulkonäkö- vaan terveyskysymys. Ja itse en jäis parisuhteeseen, jossa toista häiritsis miun ulkomuoto. Ei tarvi kattella, jos ei kelpaa- tiedän näyttäväni hyvälle.
 
mobilisti
No niin, upeeta! Juuri tätä tarkoitin. Eihän tuosta threadistäkään tullut käsitystä - ainakaan minulle - että oli tarkoitettu kritiikiksi. Sain käsityksen, että oli vastattu kysymykseen.
Ja viestisi yllä on superihana. I love you so much, vastaisi yhdysvaltalainen ystävämme. No, minä olen vähän ujompi ja palkitsen teksti kukkasin - ja onnittelen Sinua vilpittömästi upealta kuulostavalta suhteelta!
Linaria
http://www.topwalks.net/plants/yellow/linaria_x_more.htm
 
Jos lihavana ei kelpaa ni voi olla että hän uhallaankin laihduttaa itsensä oikeen haluttavan näköseks eikä sit katso suhun päinkään kun hän ei pulskempana kelvannu. Tosin sit ku oot raakuuteen asti rehellinen ni ainaki luulis luottavan sun sanaas sit ku imartelet.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Anna lihan liikkua sinusta pois päin. Jos kerta niin olit muutenkin ajatellut. Ei hän sun sääliä kaipaa aikuinen ihminen. Mutta olisit miettinyt noi kriteeris etukäteen, ettei toisen olisi tarvinnut tulla loukatuksi tuolla tavoin!

T. läski
ITSEHÄN SEN VÄNKKÄSI JA VÄNKKÄSI!!! Minä en ole ottanut asiaa puheeksi... se itse alkoi kysellä... ja VAATIMALLA VAATI ETTÄ SANON KYLLÄ TAI EI!!! MUU VASTAUS EI KELVANNUT!!!1
 
AP
Alkuperäinen kirjoittaja :-(:
Sul on varmaan kamala olo ittelläs.
Mut aikuinenhan tuo mies on ja ottaa itse vastuun itsestään ja tekemisistään.
Kuinkas kaukana hän susta asukaan?
Mies asuu noin 90 km päässä meiltä... ei sinne tähän aikaa yöstä pääse kuin omalla autolla... Joo, paska olo on... inhoan tappeluja... en halunnut loukata mutta se tilanne oli niin outo...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkahattu:
Kyllä se siitä leppyy. Ensin ottaa - tietenkin - kipeästi. Sitten huomaa, että olit rehellinen. Ja lopulta oivaltaa: Sinuun voi aina luottaa.
Päivän hyvä teko palkitaan kukkasin!
Linaria verticillata
http://www.topwalks.net/plants/yellow/linaria_verticillata_more.htm
Jos haluat näitä kasvattaa, klikkaa!
Kiitos... toivon että leppyy ja tulee takaisin niin voidaan puhua... kävin katsomassa onko se autossa... ei ollut...
 
Kukkahattu
AP hei! Se meni varmaan tarpeeseen, mutta sitä pitää vain hetki sulatella. Hemmo tiesi itsekin oikean vastauksen, ja nyt kaikki on kunnossa. Tarvitaan hetki paussia.
Taisi hakemalla hakea vähän motivaatiota...
 

Yhteistyössä