Myönsin että haluan miehen laihtuvan... mies suuttui ja lähti :( :( :(

  • Viestiketjun aloittaja Ihana Elisa
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Mieti minkälaiseksi elämä menee tommosen kanssa, joka ensin tivaa ja tivaa ja sitten suuttuu... Miksi edes kysyy, jos oikeasti joka ikinen kilo on hänelle itselleen kullan arvoinen ja vaikea luopua.
 
Ap
Ai tätä on nosteltu.... hmmm... en tiedä missä mennään oikein... Mies ei tullut itse sisään... menin autoon juttelemaan houkuttelin sisään kylmästä... oli ihan kylmissään... ollut ulkona monta tuntia... Mentiin nukkumaan, aamulla mies vaisu... ei halunnut puhua asiasta... päivä oli ihan mukava, katsottiin leffaa, kokattiin, halailtiin... ei sitten puhuttu asiasta... olisin halunnut, mutta mies vältteli... päätin että puhutaan sitten vasta kun mies haluaa... Se meni nyt illalla kotiin... perjantaina vasta nähdään taas...
 
No ihan oikein että sanoit. Mä oon kyllä myös niin perseestä etten mitään plösöä tapailisi, ei mua toisten kilot häiritse mutta mä tahdon miehen joka osaa huolehtia itsestään ja ennen kaikkea omaa terveet elämäntavat.
 
kolmen äiti
No voi hemmetti jos on noin herkkänahkanen... mä antasin kyllä suuttua ihan rauhassa... Ja jos kerran on olemassa jonkin sortin paino-ongelma...niin eiks sitä vois alottaa yhdessä vaikka jonkun harrastuksen... Asioihinhan voi kuitenkin itse vaikuttaa...
 
juu
Kuulostaa erikoiselta, että parin tapaamisen perusteella joku alkais vänkäämään onko toisen mielestä lihava. Oikeen vänkäämällä vänkälämään. Vähän sama ku vänkäis pitkään, että onko toisen mielestä kaunis..fiksu tms. Ja ei mitenkään nätisti, että mitäs pidät vaan nion. Mun mielestä siis miehellä on jo itsellään ongelma lihavuuden kans ja pitää itseään lihavana=laihdutuksen paikka. Siitä on turha UUSILLE TUTTAVUUKSILLE suuttua.

Ihmeellistä, miksei se autolla lähtenyt? Juonut alkoholia? No on kuule hänen ongelmansa tollainen käytös sitten. En tuon perusteella tapaisi enää uudestaan.

Vänkää varmasti kaikissa muissaki asioissa, suuttuu ja lähtee kävelemään..käytösmalli on ihan varmasti sama joka ikisessä asiassa. Ja ei ole itsevarma eikä tyytyväinen itseensä eikä ilmeisesti aio tehdä edes sille mitään. Ei vaan kuullosta hyvältä.

Sanot vaan asiallisesti, ettet halua tavata enää. Aika erikoista tolla tavalla lähteä kävelemään treffeiltä ym. Eiköhän se oo sillä selvä.
 
itsetunto
Kuulostaa siltä, että miehellä on paha itsetunto-ongelma. Ehkä on kiloista johtuva tai sitten on hankkinut kilonsa suojamuuriksi tai lohtusyömisellä?

Antaisin sulle vinkin: jos mies ei halua käsitellä tätä asiaa piakkoin, niin lopeta suhde. Ei siitä hyvää seuraa, jos sinun täytyy pönkittää miehen itsetuntoa, varoa sanojasi, olla varpaisillaan ja aina pelätä, että se suuttuu jostain. Ja ongelmia tulee, eikä vain lihavuuteen liittyvissä asioissa. Tuollainen mies ottaa kaiken arvosteluna, kokee, että häntä mollataan, pilkataan. Jos esim. ohimennen toteat, että miehellä oli tainnut mennä pesukoneeseen punainen sukka valkoisten pyykkien joukkoon, kun kaikki on vaaleanpunaista nyt, niin seurauksena on viikon mykkäkoulu ja sinun anteeksipyytelyä siitä, että menit jotain noin törkeää miehelle sanomaan... Hän ei kestä krittiikkiä yhtään, ei edes oikeutettua.

Miehen itsetunto siis kuntoon (eikä sitä voi kukaan olla pönkittämässä, se pitää itse luoda), terveet elämäntavat ja suhteella on tulevaisuus.
 

Yhteistyössä