Hakutulokset

  1. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    pixie: MAHTAVAA! Onnea matkaan :hug: =) aamue: Paljon onnea pikkuisen johdosta :flower: Nyt on saunottu kahteen otteeseen. Sauna helpotti noita häpyluun kipuja, taidan nukkua siellä yöni... :whistle:
  2. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    UÄ: Viime sunnuntaina kävin "synnyttämässä" silloin oli viikkoja 39+2 ja mulla tuli sairaalassa supistuksia 5-8 min välein, mutta sanoivat, ettei vauhdita kun ei ole LA ylittynyt! Lähettivät kotiin odottelemaan ja silloin päätin, etten enää turhaan takasin mene... :ashamed: Mutta kyllä jos...
  3. KYRSÄ

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    merks vaan. Näinpäs ekaa kertaa elämässäni lasketun päivän vauva mahassa :kieh: -kyrsä ja nappula 40+0
  4. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Tääl edelleen ehjänä, mut puolikuolleena :ashamed: Paljon onnea vauvautuneille :flower: :flower: :flower: Viimeyö oli ihan tuskien yö, supisteli kokoajan, mut ei niin pahasti, etten olisi kotona pystynyt olemaan. Unet jäi minimiin ja väsy on painanut kokoajan. Viimeyön supistukset ei...
  5. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    kiitos labello synnytyskertomuksestasi =) Itse kiroon täällä kun supistukset ovat harventuneet eilisen ja tän päivän aikana ihan minimaaliseen. Tai ei ne oikeastaan ole harventuneet vaan muuttuneet kivuttomiksi. Tosin alapäässä on ihan julmettu vihlova paineen tunne kokoajan. Ihan kun...
  6. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    paljon onnea paradies pikkupikku pojasta :flower: :heart: Mä olen tänään touhunnut niin paljon, että ihmettelen kun ei VIELÄKÄÄN noi supistukset tiheenny :headwall: No ehkä se tulee kun sen aika on. Ja ei mul pitäs mikään kiire olla mihinkään, et miks ei sais rauhassa kasvattaa itseään...
  7. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Paljon onnea kvartti! :flower: Aikamoisen pitkä synnytys sulla takana :hug: Haavemamma: :hug: tsemppiä repeämien paranteluun! Mut kuitenkin, onneksi meni painoarvio kerrankin noin päin, ettei ollutkaan kiloa isompi kun piti :) Itse edelleen yhtenä. Nappula nauttii yksiöstään :)...
  8. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Mä jouduin tänään juoksemaan... Pitkä juttu, mut kuitenkin kiireessä neitiä etsin. Jo on kumma jos ei tolla ravaamisella ala mitään tapahtua. :laugh: -tylsistynyt kyrsä ja nappula edelleen 39+4
  9. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Mä jouduin tänään juoksemaan... Pitkä juttu, mut kuitenkin kiireessä neitiä etsin. Jo on kumma jos ei tolla ravaamisella ala mitään tapahtua. :laugh: -tylsistynyt kyrsä ja nappula edelleen 39+4

Yhteistyössä