Hakutulokset

  1. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Iltaa mammat :saint: Mulle sairaalassa hoitaja sanoi, että lapsen ruumiinlämmön laskeminenkin lisää kätkytkuoleman riskiä... Arvatkaa vaan onko meidän Cira topattu kun ulos lähdetään :ashamed: Me ollaan nyt 2 päivää menty vähän turhankin paljon... Eilen käytiin ostamassa vauvalle...
  2. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Greta tosiaan on SULOINEN :heart: Juusokin jo upeesti kannattelee päätään :) Komia mies! syöntiajat: Meillä on ehdoton maksimi ollut 10 min. Yleensä on rinnalla vaan sen 2-5 min. Ja mä koitan pumpata suurimmat 3 kertaa päivässä ennen syöttöä, ettei raukka tukehdu kun sitä maitoa...
  3. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    merks vaan, et hengissä ollaan :D -kyrsä ja nappula 1vko 2 pvä
  4. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Suuret onnittelut kaikille vauvautuneille :flower: :flower: Ja mahdottomasti supistuksia kaikille kärvistelijöille!!! -kyrsä ja nappula 1vko 2 vrk
  5. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Ristiäisten tarjoiluista: Me ei tarjota RUOKAA, sillä pisimmillään vieraat saapuvat 50 km:n päästä... Suolaista on tarjolla: Lohipiirakkaa, voileipäkakkuja, sellaisia pikkusia lihapiirakan tapaisia (en tiedä niitten nimiä ) ja coctailpiirakoita+munavoita. Makeaa: Täytekakut, pullaa, keksiä...
  6. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Meillä aloitettiin tänään ulkoilut. Käytiin viemsässä poju kerhoon (10 min) ja haettiin poju kerhosta (toinen 10 min) Huomenna lähdetään pidemmälle reissulle, siinä menee vajaa tunti. Mukavaa kun on näin "lämmintä" niin ei tarvi montaa viikkoa olla arestissa =) Hymyistä: Joo, tiedän, et...
  7. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    kärppis: :hug: Meillä ei esikoinen koskaan oppinut oikeaa imuotetta ja kumeilla mentiin vaan! Tsemppiä!! Meillä kävi tänään terkkari kotona. Hyvin nappulalle painoa on tullut, 5 päivässä 500g :D Huomenna mennään ekaa kertaa ulos käymään kun viedään kuopus tuohon 200m:n päähän kerhoon...
  8. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    iitukka: TSEMPPIÄ :hug: Meillä nappula sairaalassa ekan yönsä valvoi kokonaan, nukkui juuri noita vartin pätkiä ja silloin olin ihan paniikissa, että "mitäs jos tää jatkuis". :o En voi muuta sanoa kun että tsemppiä :hug: Noin pienen rytmejä kun ei mitenkään voi muuttaa! lentis: Joo...
  9. KYRSÄ

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Kiitos Labello pinosta =) Mä olen ollut vähän huono istumaan tässä koneella, tuntuu, et homaa olis vaikka kuinka. Nyt siis vasta ekaa kertaa kirjoitan synnyttäneiden pinoon. Laitan tähän pienen synnytyskertomuksen jos ketään kiinnostaa :D 26.2.2009 Klo:3.45 alkoi supistamaan ja...
  10. KYRSÄ

    alle 25vuotiaita raskaana olevia äitejä

    Olin jo melkein unohtanut tämän pinon olemassaolon :ashamed: ...mutten nähtävästi ollut ainoa, ei kovin vilkasta tää kirjoittelu tunnu olevan muillakaan... Mutta meille siis syntyi 26.2.2009 rv 40+6 pikkainen neiti :heart: Tytön mitat olivat 3085g ja 50,5cm, pipo 34cm. Synnytys oli...
  11. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    Paljon supisteluja teille kaikille :hug: ...mun tuli jo ikävä raskausaikaa, tai siis sitä aikaa kun sai odottaa jännityksessä, että "koska koska"... Ja ONNITTELUT jakautuneille :hug: :flower: -kyrsä ja nappula 3vrk
  12. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~maaliskuussa~

    PALJON ONNEA KAIKILLE NYYTTINSÄ SAANEILLE :flower: :flower: Onnen lapsen, pienen ihmeen, kannoin alla sydämen. Nyt on onni täydellinen, syliini saan ottaa sen. Tunnen käden pienen, hennon, tunnen posken pehmeän. Voiko olla kauniimpaa kun alku uuden elämän. Meidän nappula SYNTYI...
  13. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    PALJON ONNEA ÄIPPÄ-83!!! :flower: Kuume: Onnea matkaan!!!! :flower: ...ja et ole ainoa joka ihmettelee, et mitä mä vielä yhtenä teen. Niin ihmettelee terkkatit ja lääkäritkin... Tänään olis tossa vajaa tunnin päästä neuvola. Terkkari soittelikin jo, et olenkohan ehkä menossa neuvolaan...
  14. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    juu, taitaa olla kaikki synnyttämässä, seranzu ja jeja.... :snotty: Minä täällä olen vielä maaliskuussakin. tänään oon pessyt taas ikkunoita ja siivoillut, telminyt pulkkamäessä, käynyt iltalenkillä ja nyt odottelen ystävääni meille iltapalalle... Ei supistuksia muuta kun jotain...
  15. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Paljon onnea sadee ja tripletti :flower: meil ei vauva synny koskaan.... |O -kyrsääntynyt kyrsä ja nappula 40+4
  16. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    seranzu: Kovasti tsemppiä ja supistuksia :flower:
  17. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    Iitukka: Onnea matkaan :flower: Tsemppiä muillekkin matkaan lähteville ja suuret onnittelut kaikille synnyttäneille :flower: :flower: Tää mamma lähtee puolikuntoisena iltalenkille jos vaikka sais jotain aikaan tuolla kohdunsuulla... -kyrsä ja nappula 40+3
  18. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    pixie: Paljon onnea pikkiriikistä :flower: Kärppis: :hug: tsemppiä!!! Äippä 83: Hui! aikamoiseen kuntoon meni, onneksi ei pahemmin sattunut! Täällä aamulla lorahti jotain mikä haisi ihan spermalle silleen, et pikkarit oli aivan läpimärät, mut sen jälkeen ei ole lorahdellut. Eli...
  19. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    edelleen kotona. Kiva jos täällä olis sit maaliskuussa muitakin kärvistelijöitä kun minä :xmas: -supisteleva kyrsä ja nappula 40+2
  20. KYRSÄ

    Helmimasut 2009 ~HELMIKUUSSA~ Vol.2

    SUURET ONNITTELUT KAIKILLE NYYTTINSÄ SAANEILLE :flower: Niitä olikin paljon tullut tän päivän aikana raportoimaan =) Itse edelleen yhtenä. Supistelee kyllä kipeästi, mutta säännöllisen epäsäännöllisesti. Kai sitä pitää mennä suihkuun ja nukkumaan jos vaikka sais nukuttua tai sit lähteä...

Yhteistyössä