Hakutulokset

  1. P

    Autokoulusta ja pimeänajosta

    Jep, noin oli meilläkin. Kakkosvaiheessa oli tollainen piemänajon osio omalla autolla ja teoriotunnilla, ja sitten se eco driving-vaihe hoidettiin eri kerralla autokoulun autolla.
  2. P

    Autokoulusta ja pimeänajosta

    Niin joo, ne simulaattorit on keksitty! Ei ollut vielä mun autokoulun aikaan, joten voi tosiaan olla että käytäntö on muuttunut :)
  3. P

    Autokoulusta ja pimeänajosta

    Maalis-ja syyskuun välillä ei muistaakseni tota voi suorittaa, joten en usko et se on ajokerroista kiinni vaan ennemmin kuukaudesta :D
  4. P

    Autokoulusta ja pimeänajosta

    Ööööh, eikä. Mä suoritin pimeänajon kakkosvaiheessa, sillä autokoulun kävin heinäkuussa jolloin pimeetä ei ollut :D
  5. P

    Kuinka pian synnytyksen jälkeen sinulle on laitettu mirena-hormonikierukka?????

    Täällä Espoossa on kuulemma tapana odottaa 3kk synnytyksen jälkeen. Mulle laitettiin 6kk synnytyksen jälkeen, koska en halunnut ottaa riskiä vuotohäiriöistä meidän hääpäivänä. Heti häiden jälkeen siis kävin kierukan laitattamassa.
  6. P

    Mikä on teijän päivän ohjelma?*mun*--->kuva

    Siivoamista, silittämistä, ruuanlaittoa, pyykinpesua ja palstailua. Klo 16-23 oon töissä joten niin kauan kun olen tänään kotona, yritän olla tehokas.
  7. P

    Kellään Nokian Comes With Music-puhelinta?

    Mulla on jotkut äänet toiminut soittarina jonkun aikaa, toiset ei. Ja ei se comes with music-palvelu varmaankaan tee puhelimesta paskaa.. Mikähän malli mahtaa ElämääniEksyneellä olla?
  8. P

    G: Koska oli la - koska vauva syntyi?

    Molemmat syntyi rv 40+0.
  9. P

    Te jotka käytte joka viikko hampurilaisilla pizzalla ym...

    Eri paikoissa me ainakin käydään, ja koskaan ei käydä esim hesellä :x

Yhteistyössä