Hakutulokset

  1. P

    Onko mahatautia liikkeellä?

    On liikkeellä, ainakin meidän kuopuksen päiväkodissa. Tarttui nopeasti lapselta lapselle, toissaviikolla joka päivä ainakin yksi lapsi oksensi hoidossa. Meidän kuopus oksensi kerran, eikä kellekään muulle meidän perheestä tarttunut.
  2. P

    myöhässä on :(

    Synnytyksen jälkeen ekat menkat siis ollut huhtikuun alussa? Harvalla kierto on heti säännöllinen, joten ole ihan rauhallisin mielin. En siis usko että olet raskaana.
  3. P

    Paras kalja siideri lonkerot!!!

    Frank´s-lonkero :p Makuina sekä mansikka-lime, että greippi :p
  4. P

    Oisko täällä kiinnostuneita, jos

    Ilmoittele jos vielä yksi mahtuu mukaan, olisin kiinnostunut :) Eikä mikään kiire, ei ole pakko tapahtua tänään eikä edes huomenna :)
  5. P

    pahalta haiseva alapää ja märät alkkarit (yök)

    Kai sä käytät pikkuhousunsuojia niin ei tartte märkiä alkkareita pitää kun sen suojan sentään voi vaihtaa missä veskissä tahansa. Mutta jos haju poikkeaa normaalista valkovuodon hajusta niin puhu asiasta vaikka terkkarin kanssa.
  6. P

    oksennuskammoiset?

    Mulla on paha emetofobia, enkä meinaa selvitä lasten oksentelukerroista oikeastaan millään. Sydän hakkaa, itkettää, kädet tärisee menen lukkoon, paniikkiin, mietin vaan koko ajan minne voin mennä että pääsen pois siitä tilanteesta. Tarkkailen lasten jokaista liikettä, ilmettä jne ja pelkään...
  7. P

    hmm....Onko Andreas todellakin kauhean "vieras" nimi? :(

    Mä en näe tossa nimessä mitään vaikeeta tai ongelmallista. Miten niin muka vaikea lausua? :o Mä olen elämäni aikana tuntenut ehkä 6 Andreas-nimistä ihmistä, enkä ole koskaan kuullut että heilläkään olisi ollut nimensä kanssa ongelmia. Mutta ehkä se ruotsinkielisen korvaan ja suuhun tuntuukin...
  8. P

    P*skamutsi-päivä. *turhis*

    :hug:
  9. P

    Lastenhuoneen ovi yöllä kiinni?

    Kiinni se on meilläkin, lähinnä siksi ettei eläimet kömmi öisin lasten viereen kun ei elukoilla muutenkaan ole asiaa lasten huoneeseen.
  10. P

    Kerroin haluavani avioeron

    No voi :| Lastenvalvojalla kannattaa tosiaan käydä tekemässä viralliset paperit lasten asioista, ja kaikki muut sopimukset teette kirjallisena jotta ei tule turhia riitoja jälkeenpäin. Tsemppiä :hug:
  11. P

    Koskettava tarina ;( (älä lue, jos et jaksa lukea kahta riviä pidempään )

    Se on totta, lakko ja hamstraavat ihmiset huolehtivat meidän linjoista. Pitäisiköhän siitä olla jopa kiitollinen? :kieh:
  12. P

    Koskettava tarina ;( (älä lue, jos et jaksa lukea kahta riviä pidempään )

    Hauskasti kirjoitettu :D Ja nyt tekee niin pirusti mieli grillimakkaraa, että kiitos vaan!!! |O :snotty:
  13. P

    Mikä kappale saa sinut itkemään?

    Usher: yeah Kaija Koo: jos sua ei ois ollut. Molemmat liittyy niin vahvasti erääseen kuolleeseen kaveriin, että ei noita vieläkään voi kuunnella ilman että kyyneleet nousee silmiin.
  14. P

    pa**ka k-rauta, arghhhh....

    Palstalla kyllä osataan vi**uilla ainakin, jos ei muuta :headwall:
  15. P

    *

    Oikotiehen kun laittaa hakuehdoiksi uusimaa, 3h ja rivari niin halvin maksaa just muutaman euron päälle 1000? ja kallein on 1800?.
  16. P

    Lukekaas mammat martinan blogista tämä ja antakaa rankka tuomionne!

    Samalla kun lasket tunteja kaavojesi kanssa, voisit myös kertoa vaikka yhden fakta-tapauksen jossa lapsi olisi saanut vaurioita hoidossa olemisesta? :D
  17. P

    Lukekaas mammat martinan blogista tämä ja antakaa rankka tuomionne!

    Me oltiin häämatkalla kun kuopus oli jotain 8-9kk, joten en tuomitse. Kukin tyylillään. Nyt on meidän lapset jo isompia, mutta en kyllä viikoksi enää hoitoon jättäisi ihan heti. Oli niin kova ikävä lapsia silloin häämatkalla.
  18. P

    Ny mä sit ostin sen kosketusnäytöllisen älypuhelimen ja

    Mulla N97 mini ja olen tykännyt enemmän kun mistään luurista aiemmin.
  19. P

    miten usein poltatte?

    Viimeksi yhden röökin vuonna 1999 :saint: En siis oo koskaan oikeeastaan polttanut.
  20. P

    Autokoulusta ja pimeänajosta

    Juuri samalla tavalla mekin. Mä vaan selitin asian tapani mukaan erittäin hankalasti :saint: Oli ajon lisäksi vaan sellainen lyhyt turvatalon esittely/keskustelu/ teoria jossa saatiin kokeilla miltä tuntuu kun auto pyörähtää katolleen ja siitä pitää poistua ja jotain muutakin (kuten...

Yhteistyössä