Ny mä sit ostin sen kosketusnäytöllisen älypuhelimen ja

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt
eipä ole kehumista... Moni toiminto on todella monen hiplailun takana kun ennen hoitui nopeasti ja helposti. On jopa käynyt mielessä että pistän koko luurin myyntiin, onneksi ei ole mikään kytkyluuri.
 
Huisi hippu
tykkään kovasti helppoudesta mennä nettiin. helppoa palstailla kännykällä, nyt oon koneella. kerrankin koulussa piti venata 30min, niin se aika meni kaksplussissa. oi tätä elämää.
 
Airass
Tuliko yllätyksenä. Jos ei käytä puhelinta pääasiassa nettikäyttöön, niin perinteinen malli on paljon tehokkaampi käyttää ja parempi. Nuo hiplailupuhelimet ovat täysin turhia normaalissa puhelinkäytössä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Airass:
Tuliko yllätyksenä. Jos ei käytä puhelinta pääasiassa nettikäyttöön, niin perinteinen malli on paljon tehokkaampi käyttää ja parempi. Nuo hiplailupuhelimet ovat täysin turhia normaalissa puhelinkäytössä.
Niimpä.Miehellä on älyluuri ja mulla tavallinen.Mä en tekis mitään sellasella ja todella ne toiminnot miehen luurissa on kaiken takana. Mut se nettailee puhelimella ja hälle siis älyluuri on parempi. Saa nähä kauanko kestää se peli.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Airass:
Tuliko yllätyksenä. Jos ei käytä puhelinta pääasiassa nettikäyttöön, niin perinteinen malli on paljon tehokkaampi käyttää ja parempi. Nuo hiplailupuhelimet ovat täysin turhia normaalissa puhelinkäytössä.
Perinteisessä kyllä, mutta paikannuskäytössä kosketusnäyttö ajaa myös asiansa. Ei kai kukaan osta monen sadan puhelinta vain soittamista varten?
 
Netin kautta kommunikoiva
Huawei Honor. Ei sitä kalleinta, mutta maksoi kuitenkin yli 200.Mulle riittää ja olen tyytyväinen. Tottelee lääppimisen ylivoimaista omaksua. Kokemus jo aiemmin Nokiasta jossa Win 8.
 

Yhteistyössä