Hakutulokset

  1. P

    Te jotka käytte joka viikko hampurilaisilla pizzalla ym...

    Keskimäärin varmaan pari kertaa viikossa. Ihan vaan siksi, että tekee mieli. Rahanmenoa ei olla ajateltu. Mä en usko että painaisin vähemmän jos söisin kotiruokaa. Ylimääräisiä kiloja ei nytkän ole yhtään. muoks. meidän lapset eivät syö läheskään niin usein roskaruokaa kun mä ja mies.
  2. P

    Miespari haluis lapsia, mielipiteitä?

    Mikä nottei. En näe syytä kieltää heiltä lapsen saannin.
  3. P

    Miten voi olla huutiksessa myytävänä tuote, jos käyttöoikeudet on poistettu?

    :o En oo koskaan törmännyt vastaavaan. Outoa.
  4. P

    Kuinka nuorelle voi varata ratsastustunnin?

    Kyllä ton ikäinen voi tosiaan jo talutusratsastukseen mennä. Kuopus täyttää 3v ensi syksynä ja kyllä mä hänet voisin nyt jos hevosen selkään laittaa jos vaan löytyisi mukava talli. Meidän 6-vuotias on käynyt satunnaisesti talutusratsastuksessa, mutta en oo halunnut kunnon tunneille laittaa...
  5. P

    Kauan teillä meni, että löysitte sopivan okt:n itsellenne?

    Etsintä alkoi tammikuussa 2007, sitten tehtiin kompromissiratkaisu ja ostettiin rivariasuntoa kun ei OKT´ta löytynyt. 2009 kyllästyimme etsintään ja rivariasumiseen ja myytiin se asunto ja ostettiin tontti. Syksyllä päästään muuttamaan, joten kyllähän siinä melkein 3v meni kaiken kaikkiaan :D
  6. P

    Mitä mieltä tästä mekosta? ( häät kotona) sis. linkin.

    Ihana! Oikein sopiva, mun mielestä! :)
  7. P

    Kuinka halvalla olette päässeet äkkilähdölle ja minne?

    Rantapallosta ainakin löytyy tosi hyvin noita :)
  8. P

    Laryngiitti, lapsella haukkuva yskä?

    Meidän esikoisella oli tota joka pienenkin flunssan yhteydessä pienempänä. Ei tullut edes vietyä joka kerta lääkäriin, kun ei sille oikein mitään voi tehdä. Pahin vaihe kestää yleensä puoli vuorokautta, sen jälkeen lähtee helpottamaan. Mutta jos ei syö eikä juo niin sitten ehdottomasti lääkäriin!
  9. P

    tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

    Muahahhahaa :laugh: :laugh: Ei oo paljon millä pullistella :laugh: Mutta Jonsered on niin äijä kun nainen vaan voi olla. Ei pelkää tehdä likaisia töitä, ei säpsähdä hienhajua eikä pukeudu hameisiin. Leijonaemo, jonka lapsille taikka muille läheisille kukaan ei edes harkitsisi sanovansa...
  10. P

    Naiset ovat miehiä parempia kuskeja :attn:

    Mä luulen, että naiset ehkä aiheuttavat vähemmän vaaratilanteita liikenteessä, syyllistyvät harvemmin rattijuopumukseen tai kaahailuun tms. Mutta kun joku yksin, ilman toista osapuolta saa auton pellit rullalle jossain parkkipaikalla tai hallissa tms, niin silloin kyseessä on varmasti...
  11. P

    Huolestuttaa

    Jos perunassa olisi niin paljon solaniinia että se olisi oikeesti myrkyllinen, maistuisi se myös niin pahalta ettei sitä voisi syödä.
  12. P

    MITÄ TEEN!??!!? :o AVASIN VAHINGOSSA NAAPURIN POSTIN!!!?!!

    Mun mielestä taas vielä nolompaa jos ei voi myöntää tehneensä virheen. Onko sitten kiva kun naapurilla menee luottotiedot koska kirje meni väärään osoitteeseen eikä kirjeen saanut naapuri kehtaa sitä palauttaa?
  13. P

    MITÄ TEEN!??!!? :o AVASIN VAHINGOSSA NAAPURIN POSTIN!!!?!!

    Mä en näe tässä sitä suurta ongelmaa. Vahinkoja sattuu, paitsi tietysti jos olet muuten kovin utelias ihminen niin naapuri ei välttämättä usko että avasit kirjeen vahingossa :xmas: :whistle: Eikä mun mielestä yhtään nolompaa vaikka perintäkirje olikin.
  14. P

    te jotka kesällä raskaana olleet

    Mun molemmat lapset ovat syntyneet lokakuun alussa, eikä ne kesät mitenkään kamalia olleet. Olin ja elin kuten aina, ei se maha kesää pilannut. Mieluummin kesä kun talvi, jo vaatteiden takia.
  15. P

    Tykkäätkö vai et Marimekon

    Joitain voin sietää, mutta en tykkää siinä määrin että ostaisin noita.
  16. P

    Miksi asutte vuokralla?

    Myytiin rivariasuntomme ja muutimme vuokralle kerrostaloon siksi ajaksi, kun rakennetaan okt. Ei lainkaan tyhmää, mun mielestä.
  17. P

    Koirien omistajat: Mitä ajattelette kun itsellänne on kuumetta, ulkona sataa räntää ja koira pitäisi viedä ulos?

    Peesaan jokaista sanaa. Tosin silloin, kun itselläni oli reilu viikko sitten vatsatauti ja koira piti ulkoiluttaa niin mietin vaan että "nyt juostaan äkkiä että ehdin kotiin ennen kun laatta ja ripaska lentää" :x Mutta muulloin en koskaan ikinä ole välittänyt huonosta säästä, heikosta...
  18. P

    Mikä biisi: soi vähän väliä voicella, siinä kuuluu haitari

    Stereo love se on. Paras versio siitä on "extended version", eikä se mikä radiossa soi.
  19. P

    Parvekkeilla tupakointi pitäisi kieltää lailla!

    Kerrankin samaa mieltä ap´n kanssa. muoks. ja kyllä, me ollaan muuttamassa täältä omakotitaloon heti kun talo on valmis!

Yhteistyössä