tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
Entäs mie? :)
Ihanteesi on Nuuskamuikkunen. Olet vain kaupan Pirkka-versio siitä. Yrität ola filosofi mutta lausut senkin väärin sanomalla "vihlosovi". Pukeudut vihreään takkiin ja vihreisiin polvihousuihin. Tukkasi on yhtä lyhyt kuin Nuuskamuikkusella mutta siistimmin sliipattu liian paljolla geelillä pään myötäiseksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AuldReekie:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!
Sä olet jätkä jolla on musta, rasvainen tukka. Kapinoit ja kuuntelet punkkia. Paljon ketjuja ja muuta härpäkkeitä, olet olevinaan kova jätkä. Mut oikeasti sä olet kaikista säälittävä kun et tajua pyyhkiä sun nokasta roikkuvaa räkää.
k-kiitos! nyt on keksinmuruja näppiksellä :LOL: :LOL: :LOL:

ei helvata Trinsessa, et vois oikiasti ruveta kirjailijaksi? :D
On listalla ryhtyä jos joskus saan aikaa siihen. Sinun nikistäsi tulee mieleen että olet hirvi. Ei mitään muuta mielikuvaa kuin jäkälää syövä hirvi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
mä en tiedä miksi mulle tulee mieleen tämä.
Tosin hahmolla on kiharaisempi tukka ja paidasa isommat kaulukset
http://video.google.com/videoplay?docid=3757437554458301682#
Apua tuleeko musta mieleen mies?!?!? :eek: :LOL: :LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Pamppelsson muistuttaa Maailman Vahvinta Nallea, ainakin säärikarvoituksensa osalta. Hän pullistelee mielellään lihaksiaan ja kerää ihailevia katseita, mutta pelkää hysteerisesti kärpäsiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
mä en tiedä miksi mulle tulee mieleen tämä.
Tosin hahmolla on kiharaisempi tukka ja paidasa isommat kaulukset
http://video.google.com/videoplay?docid=3757437554458301682#
Apua tuleeko musta mieleen mies?!?!? :eek: :LOL: :LOL:
sanasta spraitti tulee, en tiedä miksi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Entäs mie? :D
Oikeasti olet mies, joka haluaisi olla Unelma Sirpa-Leena, mutta et kehtaa palstalla käyttää tuota nimeä.

Kasvot ovat kuin kranaatinsirpaleiden jäljiltä, mutta sisäinen kauneushan se on, jolla on merkitystä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
älä ota tuota mitenkään henkilökohtaisesti, se ei liittynyt todellakaan mitenkään sinuun. Vaan oli assoisiaatio. Kuuntele ensin, josko jollain olisi mielekkämpiä mielikuvia. Itseasiassa tuolla kuvailemallani hahmolla on todellisuudessa vastineensa. Ja hänen lempinimensä muistutti nimeä Örppi.
En ota ollenkaan :) Oon vaan miettinyt nikin vaihtoa melkein alusta asti, mutta taidan tästä nyhtää sen kannustimen, että saan myös aikaiseksi. Sanohan tuo AuldReekiekin, että samat mielikuvat tulee vaikka muuten onkin vähän totuuden mukaisempi käsitys musta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sirpaleina:
Entäs mie? :D
Olet yläkoulun ruotsin opettaja. Päivisin olet loppuunpalamisen ja hermoromahduksen partaalla, iltaisin kirjoitat haikeita ja himokkaita rakkausrunoja pöytälaatikkoon. Haluaisit olla kirjalija, muttet uskalla näyttää tekstejäsi kenellekään. Viikonloppuisin itket humalassa haaveidesi murskaantumista ryytyneille opettajakavereillesi.
 
Trinsessa pukeutuu aina eri pastellinsävyiseen tyllitutuun ja joko piikkikorkoihin tai balettitossuihin. Vetyperoksidilla blondattu tukka on krepattu kasarityyliin ja tukassa roikkuu aina jotain ylimääräisiä härpäkkeitä. Juhlapäivinä trinsessa laittaa päähänsä tiimarin tiaran. Jalassa on hameen alla rikkinäiset verkkosukkahousut, värejä löytyy tuhat ja yksi erilaista. Kireän bilehiletopin päälle vedetään musta niitein koristeltu nahkatakki ja kädessä on sellaiset verkko-puolihanskat kuten Madonnan kasarivideoissa.
 
JONSERED Karhunkantaja
Chala on chalastajanwaimo, se on paljon fiinimpää, kuin olla kalastajanvaimo. Mitä siitä, jos ympärillä leijuu kevyt kalainen tuoksahdus, sehän on vain viehettävää.
 
MolliMelooni on lyhyt, keski-ikäistyvä, erittäin rintava, pieni ja pyöreä nainen. Molli hymyilee lähes aina ja on muiden mielestä lähes ärsyttävän yltiöpositiivinen hahmo. Pukeutuu homssuisesti ja olemuksesta tukee kuvaamataidon opettaja mieleen. Oikeasti Molli on sihteeri joka on aina ajoissa odottamassa pomoaan kahvikuppi kourassa. Työssään tunnollinen mutta yksityiselämässä hieman saamation ikisinkku joka asuu pienessä yksiössä kuuden kissansa kanssa.
 
Chala: Aika hyvä kommentti. :D Piikkikorkoja löytyy kyllä enempi kun laki sallii. Sun nikistä tulee mieleen tumma ja tulinen espanjatar. Harrastat tanssia ja et tee muuta kuin tanssit. Pukeudut vain tulipunaisiin vaatteisiin. Kastanjetit kulkevat joka paikkaan mukanasi ja olet jopa meinannut saada turpaasi niiden takia koska et 5 tunnin lentomatkalla suostunut lakkaamaan soittamasta niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Pamppelsson muistuttaa Maailman Vahvinta Nallea, ainakin säärikarvoituksensa osalta. Hän pullistelee mielellään lihaksiaan ja kerää ihailevia katseita, mutta pelkää hysteerisesti kärpäsiä.
Muahahhahaa :LOL: :LOL:
Ei oo paljon millä pullistella :LOL:

Mutta Jonsered on niin äijä kun nainen vaan voi olla. Ei pelkää tehdä likaisia töitä, ei säpsähdä hienhajua eikä pukeudu hameisiin.
Leijonaemo, jonka lapsille taikka muille läheisille kukaan ei edes harkitsisi sanovansa mitään ilkeää :xmas:
Jonsered on näppärä käsistään ja osaa veistää puunkannosta karhun moottorisahalla.
 
S-h-e-n-a the punkrockerista tulee mieleen puolialaston blondi seepran selässä.. joku vanha tv-sarja
Trinsessasta tulee mieleen valkaistu hiuspehko täynnä pinnejä & rusetteja, nyrpeä ilme, ja liikaa meikkiä
keittiönoita taas on pieni ja pyöreä, musta mekko päällä & aino-tohvelit jaloissa. räjähtanyt sininen permis. käkättelee kokkailessaan
 
Jonsered :LOL: Itseasiassa mun nikki on muunnos sirpa-leenasta, mun faija aina kiusasi mua, että mun tytön nimeksi pitää antaa sirpa-leena :D Tuosta tuo sirpaleina nimi-juttu sitten lähtikin...

Trinsessa, sie osuit aika oikeaan! Mä harvemmin käytän meikkiä, ruskea tukka MUTTA pitkä, olen aika lyhyt, vaatetyyli on just tuota perus henkkamaukkaa :D

JONSERED rummuntekijästä tulee mulle mieleen jostain syystä TRAKTORI! Mun mielestä on olemassa joku traktorimerkki kuin jondeer :D

Trinsessasta Taas tulee mieleen pikku-myy :whistle:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Chala: Aika hyvä kommentti. :D Piikkikorkoja löytyy kyllä enempi kun laki sallii. Sun nikistä tulee mieleen tumma ja tulinen espanjatar. Harrastat tanssia ja et tee muuta kuin tanssit. Pukeudut vain tulipunaisiin vaatteisiin. Kastanjetit kulkevat joka paikkaan mukanasi ja olet jopa meinannut saada turpaasi niiden takia koska et 5 tunnin lentomatkalla suostunut lakkaamaan soittamasta niitä.
http://www.youtube.com/watch?v=edRnS2ULArY

Chala-tsaiori :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:
Kaikkihan tietää miltä mureena näyttää... :D
Olet ylipainoinen ja rakastat vaakaraitaisia paitoja. Sinulla on lyhyt käkkärä tukka ja räkätät sellaista hörönaurua että lapset pelkäävät. Olet lähiöpubisi seinäruusu jossa istut illasta toiseen. Joka ilta menet kotiin yksin mutta onnellisena koska "Huomenna on juuri se päivä jolloin Pertsa sieltä lähtee vihdoinkin mukaasi."
 

Yhteistyössä