tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Aamuäreestä tulee mieleen sellainen tupakalla ihonsa harmaannuttanut, aavistuksen krapulainen nainen, jolla on puputohvelit, miehen raidallinen kylpytakki ja pyjamanhousut. Tukka on puolipitkä, vaalea ja valtavalla unipörröllä. Ilme on myrkyllinen. Kainalossa aamun lehti ja kädessä kupillinen tervan oloista kahvia.
Mulla samanlainen mielikuva :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulle tulee Scarlett O Haravasta mieleen sellainen romanttikkaa rakastava nainen, jolla on pitkät
paksut vehnänvaaleat hiukset ja joka asuu maatilalla. Nainen, joka jaksaa katsoa yhä uudestaan elokuvaa Tuulen viemää. Jonka ruusukuvioissa seinätapetteja koristaa loputon määrä kuvia ko, elokuvasta. Nainen joka rakastaisi pukeutua vanhanaikaisiin leninkeihin, mutta ei ammattinsa ja asemansa vuoksi oikein voi. Joka kuitenkin haluaa korostaa naisellisuuttaan lähtiessään tilan töihinkin.
Vetäistessään sinisen työhaalarisna rehevän vartalonsa verhoksi hän suihkauttaa korvan taakse makeaa kukkaisparfyymiä ja punaa huulensa pinkeiksi. Nainen on eronnut, kylällä ei juuri miehiä ole.
Mutta sitkeästi nainen haaveilee nojaillessaan pellolla talikoon tai harvoidessaan pihaa, että
se Rhett vielä ilmestyisi kesäiltaan kävellen suoraan hänen elämäänsä.
Pitää paikkaansa tuo tummennettu kohta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Kertokaa joku nyt minustakin:)
Kaunis ja uhkea blondi. Olet vain vähän tyhmä mutta valtaosaksi vain esität tyhmää jotta saisit vain miehet tekemään kaikki työt puolestasi. Omistat ainakin 247 pinkkiä, liian lyhyttä narutoppia ja farkuissasi on glitteriä.
Ihana kuvaus:) Ei kyllä ihan osunut kohilleen:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Entäs minä? :wave:
Sinulla on vaaleat kiharat hiukset jotka ovat aina isoilla leteillä. Pukeudut minimekkoihin ja alla on aina valkoiset röyhelöpikkarit jotka vilkkaa kaikelle kansalle. Soitat haitaria ja syöt suolakeksejä. Laskettelet mutta teet senkin minimekoissa, harrastat myös jodlausta. Rakastat puhvihihaisia paitoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kertokaa mullekin =) Katotaan sitten kannattaisko vakavasti harkita nikin vaihtoa :ashamed:
sanasta Örppi minulle tulee mieleen sellainen melko tukeva mahakas keski-ikäinen mies, joka haluaa uskoa korkean otsan ilmentävän älykkyyttä, vaikka se hänen kohdallaaan kertoneekin enemmän vain hiusrajan nousemisesta.
Miehellä on rokonarpinen iho ja kasvoissa huomio kiinittyy suureen punaiseen nenään. Örppi istuu iltaisin kantakuppilassaan juoden olutta. Joka ilta pöydässä
istuu sama seurue. Jutut toistuvat samoina illasta toiseen.
Viidennen oluen kohdalla Örppi käy vessassa, kuudennen kohdalla röyhtäisee ja kahdeksannen puolivälissä kysyy Maikilta pääshisikö shaatille. Vielä koskaan ei ole noiden viidentoista vuoden aikana tärpännyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Millainen on Lilii? :wave:
Mulle tulee aina mieleen Liisa Ihmemaassa. Sellanen vähän salaperäinen, juuri-tähän-tipahdin- hahmo, joka vaan yrittää vihellellä, että "ei mulla mitään menneisyyttä ole, ihan viattomana tässä oon vaan". Tietää enemmän kuin haluaa muiden tietävän :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Millainen on Lilii? :wave:
Olet pieni kuin kärpässieni. Sinua ei huomata vaikka kiljut lähestulkoon aina. Pukeudut punaiseen kaapuun jonka alle pääset helposti piiloon. Asut metsässä ja ompelet neulasilla villasukkia. Keräilet käpyjä joille olet antanut kaikille nimet ja ne ovat lapsiasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kertokaa mullekin =) Katotaan sitten kannattaisko vakavasti harkita nikin vaihtoa :ashamed:
sanasta Örppi minulle tulee mieleen sellainen melko tukeva mahakas keski-ikäinen mies, joka haluaa uskoa korkean otsan ilmentävän älykkyyttä, vaikka se hänen kohdallaaan kertoneekin enemmän vain hiusrajan nousemisesta.
Miehellä on rokonarpinen iho ja kasvoissa huomio kiinittyy suureen punaiseen nenään. Örppi istuu iltaisin kantakuppilassaan juoden olutta. Joka ilta pöydässä
istuu sama seurue. Jutut toistuvat samoina illasta toiseen.
Viidennen oluen kohdalla Örppi käy vessassa, kuudennen kohdalla röyhtäisee ja kahdeksannen puolivälissä kysyy Maikilta pääshisikö shaatille. Vielä koskaan ei ole noiden viidentoista vuoden aikana tärpännyt.
:x Okei. Nikki menee vaihtoon sitten. Ajattelin valitessani, että eipä sekotu keneenkään toiseen, mutta ziisus sentään :eek: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SiipirikkoLehmä:
Kokeiliskos sitä tääkin :)
Olet aika yksinäinen. Sinulla on silmälasit. Ruskea ja paksu tukka jonka otsatukka on liian pitkä. Tykkäät piiloutua otsatukan alle. Tykkäät villatakeista ja polvipituisista hameista. Olet opettaja joka salaa haaveilee työpaikkansa rehtorista. Haaveksi jää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Entäs minä? :wave:
Sinulla on vaaleat kiharat hiukset jotka ovat aina isoilla leteillä. Pukeudut minimekkoihin ja alla on aina valkoiset röyhelöpikkarit jotka vilkkaa kaikelle kansalle. Soitat haitaria ja syöt suolakeksejä. Laskettelet mutta teet senkin minimekoissa, harrastat myös jodlausta. Rakastat puhvihihaisia paitoja.
:LOL: Mä oon niin siveydensipuli et mun alkkareita ei nää muut ja mekot on aina vähintään polvipituisia :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Entäs minä? :wave:
Sinulla on vaaleat kiharat hiukset jotka ovat aina isoilla leteillä. Pukeudut minimekkoihin ja alla on aina valkoiset röyhelöpikkarit jotka vilkkaa kaikelle kansalle. Soitat haitaria ja syöt suolakeksejä. Laskettelet mutta teet senkin minimekoissa, harrastat myös jodlausta. Rakastat puhvihihaisia paitoja.
:LOL: Mä oon niin siveydensipuli et mun alkkareita ei nää muut ja mekot on aina vähintään polvipituisia :D
No kai edes jodlaus sattu nappiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Entäs minä? :wave:
Sinulla on vaaleat kiharat hiukset jotka ovat aina isoilla leteillä. Pukeudut minimekkoihin ja alla on aina valkoiset röyhelöpikkarit jotka vilkkaa kaikelle kansalle. Soitat haitaria ja syöt suolakeksejä. Laskettelet mutta teet senkin minimekoissa, harrastat myös jodlausta. Rakastat puhvihihaisia paitoja.
:LOL: Mä oon niin siveydensipuli et mun alkkareita ei nää muut ja mekot on aina vähintään polvipituisia :D
No kai edes jodlaus sattu nappiin?
Ei :/
No mut vaaleat hiukset osus (vaikkei ne kiharat olekaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kertokaa mullekin =) Katotaan sitten kannattaisko vakavasti harkita nikin vaihtoa :ashamed:
sanasta Örppi minulle tulee mieleen sellainen melko tukeva mahakas keski-ikäinen mies, joka haluaa uskoa korkean otsan ilmentävän älykkyyttä, vaikka se hänen kohdallaaan kertoneekin enemmän vain hiusrajan nousemisesta.
Miehellä on rokonarpinen iho ja kasvoissa huomio kiinittyy suureen punaiseen nenään. Örppi istuu iltaisin kantakuppilassaan juoden olutta. Joka ilta pöydässä
istuu sama seurue. Jutut toistuvat samoina illasta toiseen.
Viidennen oluen kohdalla Örppi käy vessassa, kuudennen kohdalla röyhtäisee ja kahdeksannen puolivälissä kysyy Maikilta pääshisikö shaatille. Vielä koskaan ei ole noiden viidentoista vuoden aikana tärpännyt.
:x Okei. Nikki menee vaihtoon sitten. Ajattelin valitessani, että eipä sekotu keneenkään toiseen, mutta ziisus sentään :eek: :LOL:
älä ota tuota mitenkään henkilökohtaisesti, se ei liittynyt todellakaan mitenkään sinuun. Vaan oli assoisiaatio. Kuuntele ensin, josko jollain olisi mielekkämpiä mielikuvia. Itseasiassa tuolla kuvailemallani hahmolla on todellisuudessa vastineensa. Ja hänen lempinimensä muistutti nimeä Örppi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi Skandaali:
entäs mä :D
Olet mies joka pukeutuu punaisiin plyysisiin polvihousuihin ja valkoisiin polvisukkiin. Sinulla on outoja röyhelöpaitoja ja Hercule Poirot-tyyppiset viikset. Hiuksesi ovat ohuet, limaiset, kiharat, pitkät ja mustat. Harrastat miekkailua ja olet ylidramaattinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kertokaa mullekin =) Katotaan sitten kannattaisko vakavasti harkita nikin vaihtoa :ashamed:
sanasta Örppi minulle tulee mieleen sellainen melko tukeva mahakas keski-ikäinen mies, joka haluaa uskoa korkean otsan ilmentävän älykkyyttä, vaikka se hänen kohdallaaan kertoneekin enemmän vain hiusrajan nousemisesta.
Miehellä on rokonarpinen iho ja kasvoissa huomio kiinittyy suureen punaiseen nenään. Örppi istuu iltaisin kantakuppilassaan juoden olutta. Joka ilta pöydässä
istuu sama seurue. Jutut toistuvat samoina illasta toiseen.
Viidennen oluen kohdalla Örppi käy vessassa, kuudennen kohdalla röyhtäisee ja kahdeksannen puolivälissä kysyy Maikilta pääshisikö shaatille. Vielä koskaan ei ole noiden viidentoista vuoden aikana tärpännyt.
:LOL: :LOL: :LOL: tämmönen mielikuva minullekki Örpistä nimenä tulee, mutta muuten ihan toisenlainen, herkkä ja helposti sisällään asioita miettivä.

 
Markiisi Skandaali käyttää valkoista peruukkia ja pukeutuu kuten Amadeus- elokuvassa Mozartia esittänyt hahmo. Markiisi on naistenmies ja naistennaurattaja, joka herättää suurta pahennusta mutta saa osakseen myös ihailua. Joka naisen salainen unelma.
 

Yhteistyössä