tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepis:
Entäs minä?!
Sä olet jätkä jolla on musta, rasvainen tukka. Kapinoit ja kuuntelet punkkia. Paljon ketjuja ja muuta härpäkkeitä, olet olevinaan kova jätkä. Mut oikeasti sä olet kaikista säälittävä kun et tajua pyyhkiä sun nokasta roikkuvaa räkää.
k-kiitos! nyt on keksinmuruja näppiksellä :LOL: :LOL: :LOL:

ei helvata Trinsessa, et vois oikiasti ruveta kirjailijaksi? :D

 
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
Entäs mie? :)
tämä ei ole kovin mairitteleva vastaus, mutta nikkisi tuo minulle jostain syystä
kaksi asiaa mieleen : joko jonkin perunalajikkeen- ei sellaisen puikulan vaan sellaisen joka toisesta päästä on leveä ja toisesta kapea. Ja siinä on nystyjä kuoressa.

Tai sitten supon. En tiedä miksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
Vaalea, helmeilevä jonka paras kaveri on vodka. No ainakin vaalea, pitkä ja hyväryhtinen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
mä en tiedä miksi mulle tulee mieleen tämä.
Tosin hahmolla on kiharaisempi tukka ja paidasa isommat kaulukset
http://video.google.com/videoplay?docid=3757437554458301682#
 
:wave:

Tämän kerran.
Sinulla on ongelmia päättää seksuaallinen suuntautumisesi, bi ei ole sinulle vaihtoehto. Luet runoutta valkoisissa kauluspaidoissa ja mustissa legginseissä.
Hiukset ovat punaiset ja lyhyet. Olet nainen mutta toivoisit että sinulla olisi pieni parta jota voisit aina sutia pohtiessasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja spraitti:
Siis tämähän on tosi vaikee, kun on nähny kuvan suurimmasta osasta joista on jonkin mielikuvan luonut.... (yleensä kyllä menny täysin männikköön. ) :LOL:

No mutta Herra Majurilla on maastoasu, valkoiset viikset ja parta. Käyttää myöskin maihareita.
Tatuoidusta jätkästä mulle tulee aina mieleen kuulapäinen skini. :snotty:

Entäs miltä minä näytän?
Vaalea, helmeilevä jonka paras kaveri on vodka. No ainakin vaalea, pitkä ja hyväryhtinen.
Joo... :LOL: En oo vaalea, enkä kyllä pitkäkään. Ryhti sentään on ok. :D Vodka on toisinaan mun paras kaverini.

 

Yhteistyössä