tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

  • Viestiketjun aloittaja hopesydän
  • Ensimmäinen viesti
Aamuäreestä tulee mieleen sellainen tupakalla ihonsa harmaannuttanut, aavistuksen krapulainen nainen, jolla on puputohvelit, miehen raidallinen kylpytakki ja pyjamanhousut. Tukka on puolipitkä, vaalea ja valtavalla unipörröllä. Ilme on myrkyllinen. Kainalossa aamun lehti ja kädessä kupillinen tervan oloista kahvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tunkion kukko ilman munia:
Haluaa myös analysoitavaksi.
Joka paikan höylä ja joka paikkaa höylätessä sotket vaan kaiken ja olet ylimääräinen. Käytät farkkulappuhaalareita ja Nokian saappaita. Villapaidat on pop sinusta ja kuuntelet countrya ja tanssit rivitanssia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Huuhkajatar
Suurehko naisihminen, ei runsas mutta ronski, hartioille ulottuva tuuhea ja hapsottava tukka.

Semmosen mielikuvan mä saan nikin perusteella.

Keittis
ilmiselvä Matami Mimmi mutta tukkalaite on kiiltävä ja musta.
Olen pieni, ehkä jopa hieman poikamainen, hiukset ovat lyhyet ja harmaat, hieman kihartuvat. Ronski olen kyllä joskus puheissani.

 
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Kertokaa joku nyt minustakin:)
Kaunis ja uhkea blondi. Olet vain vähän tyhmä mutta valtaosaksi vain esität tyhmää jotta saisit vain miehet tekemään kaikki työt puolestasi. Omistat ainakin 247 pinkkiä, liian lyhyttä narutoppia ja farkuissasi on glitteriä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
 
Minulle tulee taas Huuhkajatar sanasta mieleen sellainen pitkä hyvin laiha naisihminen, jolla on sellaiset ohuet melko värittömät hiukset, tai sävyltään sellaiset tumman maantien väriset.
Nainen pukeutuu vanhanajan ruskeisiin liivihameisiin ja beigeihin sukkahousuihin ja joskus valkoisina hohdelleisiin parhaat päivänsä nähneisiin terveyssandaaleihin. Kasvoja kehystää hiusten lisäksi pyöreät silmälasit, sellaiset metallisanakaiset pyöreät mummolasit. Kasvoilla on usein kireä ilme. Suu on selllainen tyly viiva kapen ja pitkän nenän alapuolella.
Nainen asuu yksin, on kartettu kyläyhteisössään. Nainen ei juuri liikukkaan kotinsa ulkopuolella.
Käy eläkepäivinään ostamassa kassin täyteen perunaa, silakkka ja puurohiutaleita ja eilistä leipää.
Valittaa kassalla aina hintoja kalliiksi. Ei perusta herkuttelusta, ja pitää mässäilyä yhtenä pahimmista kuolemansynneistä. Yksi salainen pahe tällä ikäneidolla kuitenkin on :kirpeät piparminttupastillit, joita hän imeskelee muutaman päivässä. Hän jakaa pussista aina viikon päiväannoksen pastilleja valmiiksi. Tosin joskus kiihdyttyään vaikka sanomalehdestä lukemastaan uutisesta saattaa hän ottaakin kerralla kaksi pastillia.

( tämä siis puhtaasti sana-assosiaatio. Ei liity mitenkään Huuhkajatar nikin kirjoitusten perusteella luomaani mielikuvaan)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
Kelpaa, sillä unelmien prinssi ei kuitenkaan koskaan saavu. Ennen kuolemaasi muudut noidaksi ja opit lentämään haravalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
Kelpaa, sillä unelmien prinssi ei kuitenkaan koskaan saavu. Ennen kuolemaasi muudut noidaksi ja opit lentämään haravalla.
:LOL: :LOL: Kai se on sitten sellaanen vanhanaikaanen rautaharava eikä mikään nykyaikaanen muovihössötys. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minulle tulee taas Huuhkajatar sanasta mieleen sellainen pitkä hyvin laiha naisihminen, jolla on sellaiset ohuet melko värittömät hiukset, tai sävyltään sellaiset tumman maantien väriset.
Nainen pukeutuu vanhanajan ruskeisiin liivihameisiin ja beigeihin sukkahousuihin ja joskus valkoisina hohdelleisiin parhaat päivänsä nähneisiin terveyssandaaleihin. Kasvoja kehystää hiusten lisäksi pyöreät silmälasit, sellaiset metallisanakaiset pyöreät mummolasit. Kasvoilla on usein kireä ilme. Suu on selllainen tyly viiva kapen ja pitkän nenän alapuolella.
Nainen asuu yksin, on kartettu kyläyhteisössään. Nainen ei juuri liikukkaan kotinsa ulkopuolella.
Käy eläkepäivinään ostamassa kassin täyteen perunaa, silakkka ja puurohiutaleita ja eilistä leipää.
Valittaa kassalla aina hintoja kalliiksi. Ei perusta herkuttelusta, ja pitää mässäilyä yhtenä pahimmista kuolemansynneistä. Yksi salainen pahe tällä ikäneidolla kuitenkin on :kirpeät piparminttupastillit, joita hän imeskelee muutaman päivässä. Hän jakaa pussista aina viikon päiväannoksen pastilleja valmiiksi. Tosin joskus kiihdyttyään vaikka sanomalehdestä lukemastaan uutisesta saattaa hän ottaakin kerralla kaksi pastillia.

( tämä siis puhtaasti sana-assosiaatio. Ei liity mitenkään Huuhkajatar nikin kirjoitusten perusteella luomaani mielikuvaan)
:D Kauhistus! Minä kun luulin että pöllö on viisauden perikuva, ja sinä kuvailet hapanta, nuukaa vanhaapikaa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiqustiina:
Merenneito olet oikeasti. Sinulla on pitkät, vihreät hiukset ja syvän vihreät silmät. Puhut ranskalaisaksentilla. Pukeudut viettelevästi iltaisin kun nouset mereltä maalle valloittamaan miehiä. Olet pitkä ja sinulla on kauniit sääret joita tykkäät esitellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
Kelpaa, sillä unelmien prinssi ei kuitenkaan koskaan saavu. Ennen kuolemaasi muudut noidaksi ja opit lentämään haravalla.
:LOL: :LOL: Kai se on sitten sellaanen vanhanaikaanen rautaharava eikä mikään nykyaikaanen muovihössötys. :D
Tottakai. Ohimennen lentelet ympäriinsä ja sohaiset haravallasi kaikkia joita näet jotka ovat rakastuneita. Vielä kuolemasi jälkeen haamuasi nähdään liitelevän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
Kelpaa, sillä unelmien prinssi ei kuitenkaan koskaan saavu. Ennen kuolemaasi muudut noidaksi ja opit lentämään haravalla.
:LOL: :LOL: Kai se on sitten sellaanen vanhanaikaanen rautaharava eikä mikään nykyaikaanen muovihössötys. :D
Tottakai. Ohimennen lentelet ympäriinsä ja sohaiset haravallasi kaikkia joita näet jotka ovat rakastuneita. Vielä kuolemasi jälkeen haamuasi nähdään liitelevän.
Mistä sä keksit näitä?! :LOL: :LOL:
 
Minulle tulee Scarlett O Haravasta mieleen sellainen romanttikkaa rakastava nainen, jolla on pitkät
paksut vehnänvaaleat hiukset ja joka asuu maatilalla. Nainen, joka jaksaa katsoa yhä uudestaan elokuvaa Tuulen viemää. Jonka ruusukuvioissa seinätapetteja koristaa loputon määrä kuvia ko, elokuvasta. Nainen joka rakastaisi pukeutua vanhanaikaisiin leninkeihin, mutta ei ammattinsa ja asemansa vuoksi oikein voi. Joka kuitenkin haluaa korostaa naisellisuuttaan lähtiessään tilan töihinkin.
Vetäistessään sinisen työhaalarisna rehevän vartalonsa verhoksi hän suihkauttaa korvan taakse makeaa kukkaisparfyymiä ja punaa huulensa pinkeiksi. Nainen on eronnut, kylällä ei juuri miehiä ole.
Mutta sitkeästi nainen haaveilee nojaillessaan pellolla talikoon tai harvoidessaan pihaa, että
se Rhett vielä ilmestyisi kesäiltaan kävellen suoraan hänen elämäänsä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Entäs mä? :wave:
Punaiset, pitkät kiharat hiukset. Pukeudut todella näyttäviin iltamekkoihin ja monta alushametta alla. Haaveilet parvekkeella iltaisin prinssistä joka tulee hakemaan sinua valkoisella ratsulla. Oikeasti olet ujo ja et koskaan uskalla jutella miehille.
:D Ei ole parveketta, mutta kelpaako terassi. B)
Kelpaa, sillä unelmien prinssi ei kuitenkaan koskaan saavu. Ennen kuolemaasi muudut noidaksi ja opit lentämään haravalla.
:LOL: :LOL: Kai se on sitten sellaanen vanhanaikaanen rautaharava eikä mikään nykyaikaanen muovihössötys. :D
Tottakai. Ohimennen lentelet ympäriinsä ja sohaiset haravallasi kaikkia joita näet jotka ovat rakastuneita. Vielä kuolemasi jälkeen haamuasi nähdään liitelevän.
Mistä sä keksit näitä?! :LOL: :LOL:
Mulla on hyvä mielikuvitus. :D Jospas mä kirjoittaisin jonkun kirjan käyttäen näitä saamiani "hahmoja"? Tapahtumat sijoituisivat palstalandiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Örppi:
Kertokaa mullekin =) Katotaan sitten kannattaisko vakavasti harkita nikin vaihtoa :ashamed:
Oletko pelannut tekkeniä? Siinä on iso ja ruma hahmo nimeltä Ogre muistaakseni. Olet sellainen ruskea iso kaveri. Ruma kuin mikä ja mitkään vaatteet ei sovi sulle, eipä sillä olet liian jäykkä pukeutuaksesi. Syöt vain raakaa kalaa ja asut luolassa. Muriset ja öriset.
 

Yhteistyössä