Hakutulokset

  1. S

    Käsilaukun sisältö

    Aurinkolasit,tyhjä silmälasikotelo,ammattiliiton kalenteri,1 puuväri,vohveliraudan käyttöohje,lompakko ja rahapussi,kynsiviila,rajauskynä,huulipuna,bepanthen voide,2 mustekynää,välipalakeksi sekä kirppiksen hinnoittelulappuja,ja kännykkä tietysti :D
  2. S

    Harrastuksista

    Mulla ykkösharraste on liikunta,aina ja ikuisesti.Juoksua,kävelyä sauvojen kanssa ja ilman.Kuntosali ja hiihto talvella.Lasten synnyttyä tahti on hiipunut,mutta jos mahdollisuus on lähden heti liikkumaan.Lapsenvahtina useimmiten isovanhemmat,jos mies ei ole kotona. Joogaa haluaisin kokeilla...
  3. S

    Muutto vuokralle rakentamisen ajaksi?

    Meillä oli 66 neliötä tunkkaisessa rivarikolmiossa,vuokra 600 euroa + talolainan korot lisäksi.Asumiseen meni jo silloin 1000euroa kuussa =)
  4. S

    Muutto vuokralle rakentamisen ajaksi?

    Me asuttiin koko rakentamisen ajan vuokralla. Vuokralla-asumisestakin sai itsensä kipeäksi maksaa.Mutta mieluummin niin,kuin se ettei saakaan toista asuntoa myytyä kun uusi talo on valmis ja pääsisi muuttamaan. =)
  5. S

    Mitäpä viikonloppu tuo tullessaan?

    Tänään on siivottu.Huomenna varmaankin ruokakaupassa käydään.Mattokaupassakin pitäisi piipahtaa.Meillä ei ole vieläkään kaikissa huoneissa mattoja verhoista puhumattakaan.Mulla on kirppispöytä nyt jo toista viikkoa,sinne pitää mennä järkkäämään uusia myytäviä juttuja.Kotona oloa,ulkoilua,ruuan...
  6. S

    Vinkkejä keskuspölynimurin ostoon!

    Allaway on meilläkin.Hiljainen ja tehokas on.Tyytyväisiä ollaan =)
  7. S

    Jokos ikkunat hohtaa puhtautta?

    Mulla on myös ollut tapana pestä keväällä ja syksyllä ikkunat.Nyt olen saanut vasta yhden huoneen ikkunan puhtaaksi. :ashamed: Pesemistä riittää,mutta ehkä kaikkia välejä en edes ala kynsimään.Sisä ja ulkopintojen pesu vain. :D
  8. S

    Kaakeleiden maalaaminen

    Voi kaakelit maalata.Niihin on omat maalit,ainakin meidän kaupungin värisilmästä sai hyviä vinkkejä kaakeleiden maalaamiseen.Itse mietin kans,että maalaisin kaakelia.. ;)
  9. S

    Keraaminen liesi - vinkkejä kiitti

    Mulla on käytössä Mr.Muscle keraamisen liesitason puhdistusaine.Lisäksi vaahtomuovinen hankaustyyny,jossa on kaksi eri karheutta.Sekin on tarkoitettu keraamisen lieden puhdistukseen.Laitan yleensä aineen vaikuttamaan ja pyyhittäessä viimeistään tuolla hankaustyynyllä kaikki liat lähtee,myös ne...

Yhteistyössä