Hakutulokset

  1. S

    lahjakkaita nuoria...

    Kaunis kappale,kylmänväreet kulki selkää pitkin tätä kuunnellessa =)
  2. S

    Tehyn työtaistelu

    Jos suomessa olisi paremmat palkat,tuskin kukaan suomalaisista (on poikkeuksiakin) hoitajista haluaisi lähteä Ruotsiin tai Norjaan töihin.Vähän aikaa sitten oli lehdessä juttu,jossa Norjassa työskentelevät suomalaiset hoitajat tulisivat heti kotimaahan,jos palkka olisi parempi.Samaa sanovat omat...
  3. S

    Tehyn työtaistelu

    Kyllä ilman muuta hyvä että lakko peruuntui.Meidän kaikkien puolesta:)Kukaan hoitajista työpaikallani ei ollut innostunut lakkoilemaan. :)
  4. S

    Tehyn työtaistelu

    Ihan hyvä palkankorotus tuli =) Silti suomalaisen sairaanhoitajan palkka ei ole kilpailukykyinen esim. naapurimaiden sh:n palkkoihin verrattuna.Tästä on menossa juuri mielenkiintoinen keskustelu televisiossa :)
  5. S

    Tehyn työtaistelu

    Sama homma mulla,irtisanoutuminen ei koske minua.Silti yhtenäisenä rintamana pitää toimia.Pitkään ollaan oltu tosiaan palkkakuopassa,kerralla on vaikeampi saada suuri korotus.Nyt taas näyttää,että lakko alkaa.Potilaiden tilanne huolestuttava,mikäli lakko alkaa,toivoisi päättäjiltäkin...
  6. S

    Taapero + metalli pakkasella...?

    Pari talvea sitten,vanhempi poika laittoi kielensä auton jäiseen peräkoukkuun.Isosiskonsa huusi aivan hädissään apua veljelleen.Minä laskin nopsaan lämmintä vettä jonkin kippoon ja eikun irrottelemaan kieltä peräkoukusta.Eipäs ole sen jälkeen kylmä metalli kiinnostanut poikaa. :p
  7. S

    Tehyn työtaistelu

    Onko joukossa tehyläsiä?Mitä ajatuksia työtaistelusta? Mulle koko asia valkeni viikko sitten tosissaan.Työpaikallani oli ensimmäinen palaveri koskien tulevia järjestelyjä,jos lakko alkaa.Aika sekavat fiilikset on ollut.Just äsken uutisissa oli kyllä vähän positiivisempia uutisia,että...
  8. S

    Viikonlopun menyy??

    Saas nähdä,mitä syödään.Toivottavasti hirvikäristys ja keitetyt perunat sunnuntaina.Tyttären kanssa olemme lauantain kylpyläreissulla,samalla käydään päivällisellä.Toivottavasti on herkkuja tarjolla :p
  9. S

    Kodin valaistus ja sen suunnittelu

    ..olet oikeassa.Halogeenit kuluttavat enemmän energiaa kuin esim. hehkulamput,mulla oli väärää tietoa.Minusta niissä kaikesta kulutuksesta huolimatta on kaunis valo ja en pidä kattovalaisimista ollenkaan.Varmaan niitäkin on hankittava pikkuhiljaa. =)
  10. S

    Flunssaa

    Paranemisia sinulle :hug: Sairastelu on tylsää todella.Meillä pienimmällä on kestonuha,paranee vain päivähoidosta pois jättäytymällä :snotty: Muuten ollaan oltu terveitä =)
  11. S

    Kodin valaistus ja sen suunnittelu

    Päivänvalolampuista en ole kuullut. Meillä mies suunnitteli ja teki valaistuksen itse.Paljon halogeeneja on,ne säästää sähköä.Himmentimiä on myös joka huoneessa,näin saa tunnelmallisen "iltavalaistuksen" ja yöllä se on todella hyvä lastenhuoneissa.Halogeenejä voi kääntää,ja valaistusta siten...
  12. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    Juu,ei mullakaan vielä jouluvaloja ole ikkunassa.Uusia valoja täytyy hankkia,koska meillä on enemmän ikkunoita mihin niitä asetella.Kauniita valoja tarjolla markkinoilla :saint:
  13. S

    Joko ikkunassasi loistaa..?

    ..sillä bongasin tänä iltana ulkoillessani ensimmäisen joulukynttelikön ikkunalla ja valoköynnöksen pihalla. :xmas:
  14. S

    Rovaniemen äidit

    Hei ja tervetuloa mukaan.Mistäpäin Rovaniemeä tulet? =)
  15. S

    Isänpäivälahja?

    Omalle isälle en osta lahjaa isänpäivänä.Vasta oli hänen syntymäpäivänsä,jolloin laitettiin arvokas ja hänelle mieluinen lahja. =) Lapset ovat tehneet päiväkodissa aivan upeat lahjat isälleen."Isän vihko",jossa on lasten valikoimia ja leikkaamia kuvia liittyen oman isän harrasteisiin tai...
  16. S

    Laitatteko usein hiuksianne?

    Käyn kampaajalla 1-2 kuukauden välein.Väri ja leikkaus melkein joka kerta.Viime kerralla hiukseni leikattiin 20 cm lyhyemmäksi,ja nyt täytyy laittaa joka aamu hiukset.Ennen selvisin hiustenlaitosta paljon vähemmällä,kun ne sai kiinni.Mulla on hyvä kampaaja,sama ollut jo neljä vuotta =)
  17. S

    Tunnistatko palstalaisen luonnossa?

    Heipä hei! Minä tunnistin melkein heti erään palstalaisen kun aloin lukea tietyn ketjun juttuja.Terkkuja sinulle :wave: Eräs tuttavani on tunnistanut minut.Terkkuja sinullekin :wave: Olen joskus miettinyt,kuinka paljon naapuruston kotiäidit käyvät ja seuraavat palstaa... =)
  18. S

    Spiritismiä

    Kiitos ei.Liian mystistä minulle.Nuoruusvuosina kiinnosti enemmän..
  19. S

    Joulutorttuja ja glögiä

    Nam nam!!Syötiin ekat joulutortut kaks viikkoa sitten :p
  20. S

    Inhokki- ja suosikkipuurot

    Rakastan puuroja.Riisipuuro ja neljänviljan puuro ovat suosikkeja.Inhokkeja ei ole puuroissa :p

Yhteistyössä