Joulutorttuja ja glögiä

amlo
Minun pitaa odotella viela reilut kolme viikkoa, etta paasen suomalaisille jouluostoksille merimieskirkolle. Torttutaikinaa, pipareita ja glogia ainakin on ostoslistalla. Eli sitten taalla vasta paastaan naatiskelemaan :)
 
Onko se kirkko vielä siellä rotherhithessä tms. en nyt tarkkaan muista paikan nimeä? Ruukasin käydä siellä saunomassa ja pullakahvilla au-pairina ollessani. Oli tosi mukava henkilökunta, pappi ja muut. Muistan kuinka silloin 18v juttelin lontoon merimieskirkon papin kanssa meidän spiritismipeleistä ja se on ainut henkilö, joka ei yhtään kyseenalaistanut spiritismiä tai kummastellut sitä. Kysyi vain, että miksi haluan hankaluuksia itselleni ja kehoitti pysymään erossa moisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja amlo:
Minun pitaa odotella viela reilut kolme viikkoa, etta paasen suomalaisille jouluostoksille merimieskirkolle. Torttutaikinaa, pipareita ja glogia ainakin on ostoslistalla. Eli sitten taalla vasta paastaan naatiskelemaan :)


Siella Merimieskirkossa oli aina kiva kayda ostoksilla :p
Miten se remontti onnistui ? Ehdimme muuttaa pois Lontoosta ennen sen remontin valmistumista.

 
amlo
Yha on kirkko samassa paikassa eli meiltapain katsottuna kamalan kaukana, toisella puolella Lontoota :/

Mina en ole sinne saunomaan ehtinyt, mutta yhdesti jai ostokset tekematta, kun just samaan aikaan sauna ylikuumeni ja palokunta saapui 'sammuttamaan' savuavaa saunaa. Kylla harmitti, kun oli tullut kaukaa eika saanutkaan salmiakki, suklaata sun muuta :(

Remontti naytostaa onnistuneen mielestani ihan hyvin. Kauppa on kylla aika pienessa tilassa, pari porrasta noustava (vanhemmille ihmisille voi aiheuttaa hankaluuksia) ja lasiseinat, joihin meidan kuopus tormaili viime kevaana koko ajan :headwall:
 
Mie just miehelleni purpatin, kun ei meillä ole yhtään glögiä!! Nyt sitten kaupasta toi! Tortut mie olen jo vuosia tehnyt vadelmahillolla/marmeladilla, kun ei luumua meillä syö oikein kukaan. Nyt ei kyllä torttuja ole, mutta illalla meinaan glögiä ittelle lämmittää! =)
 
Missä päin lontoota asut? Mun eka perhe oli wembleyn läheltä canon park, jos oikein paikan muistan? Kestin sitä perhettä vain viikon. Toinen perhe, missä olin loppuajan, asusteli holland parkissa eli oxford streetin jatkolla. Oli kyllä loistoperhe =)

Pitkä saunamatka oli meilläkin kulkea. Käytin nimittäin perheen lapsosia saunassa.
 
amlo
Me asutaan Hanworth:ssa eli lahimmat metroasemat ovat Richmond ja Hounslow East (kumpaankin n. 15min automatka). Lounais-Lontoota ja Heatrown lentokentalle ei siis ole pitka matka.
 

Yhteistyössä