Hakutulokset

  1. S

    Kauanko pillereiden lopettamisen jälkeen meni siihen, että tulit raskaaksi?

    No mä en ehtiny ees lopettaa ku jo raskauduin:)
  2. S

    Miten te vietätte lasten kanssa uuttavuotta?

    Tänä uutenavuotena taitaa poika olla mummin hellässä huomassa pari päivää ja mä sit teen mitä teen.
  3. S

    Kuljetko kotona ilman liivejä?

    Mä vihaan rintsikoita, saatanallinen keksintö! Joten en todellakaan kotona niitä pidä, enkä kyllä aina ulkonakaan:) Ja nää hinkit ei oo ihan pienimmästä päästä:)
  4. S

    Milloin teette joulun ruokaostokset? Entäs viikkosiivouksen jos sellaisen teette?

    Menee varmaan perjantaille jouluruokien osto, saapahan pitkät päiväykset:) Siivousta jonkin verran joka päivä kuten normaalistikin. Yks lahja pitää joku päivä käydä ostamassa ku muistais, onneks tiedän mitä ostan:)
  5. S

    Viikon vanha rahka jääkaapissa, mitä teen tuosta?

    No kyl se varmaan ihan hyvänä ummetuksen poistajana toimii, tosin saattaa muitakin oireita sit tulla mukana..
  6. S

    Mitä joulusiivoukseesi sisältyy??

    Noh tällä hetkellä on 2 huoneessa jo järjestys muuttunut:D Mutta siis perus viikkosiivous, lisänä koristelu joulutunnelmaan. En rupee jynssäämään kaappeja ym. en mä siel jouluani meinaa viettää. Ei mitään stressiä siivouksesta, sillein vaan et pojan kans viihdytään:)
  7. S

    MIKSEI sitä voita ole missään? Miksei tehdä lisää?

    Meilläpäin voita saa muoviin kelmutettuna. Kilohinta tais olla 6-7€. Itelläni on Valion luomuvoita jääkaapissa useempi paketti. Tartten sitä kaloja paistaessani:)
  8. S

    Homeesta tietävät! Meillä kylmä ulkovarasto ja tavarat oli homeessa siellä. Roskiin kaikki? Korvaako vakuutus?

    Kaikki selvästi homehtunut tavara, joissa on homepilkkuja tai pintahometta, tulisi hävittää. Samoin selvästi homeelle haisevat tavarat. Jos huonekaluissa ym. vastaavissa tavaroissa on kunnon lakka tms. pinta ,niin home ei pääse kiinnittymään/leviämään niin syvälle helpolla, joten niille...
  9. S

    sain joulukortin lapseni kuvalla.

    Eipähän niitä aina kahta ole, elossa ainakaan. Mä henkilökohtaisesti en tykkäis tippaakaan jos mun lapsestani joku muu kysymättä lupaa kuvia jakelisi ympäriinsä. Isä toki saisi niin kysymättä tehdä, mutta ku ei ole elossa enää.. Kenkiä ym. mummot ym. lapselle saavat ostaa, se helpottaa vaan...
  10. S

    Nina Tapio & Mikko Leppilampi: Jotain jää SANAT?

    Mikko Leppilampi & Nina Tapio- JOTAIN JÄÄ Kuinka ennen, ees aamuun nousta tahdoin mä yksinäin. Kun et vierelläin ollut, unta kenestä näin. Suru suurempi kuin jos jokin luotain sut veisi pois. Olis vain ellei koskaan kohdattu ois. Kuinka ennen ees luulin jotain onnesta tietäväin. Kuin...
  11. S

    Elämän pieniä iloja

    -sain kitkuteltua ja kerättyä kasaan opintolainojen lyhennyksiin/korkoihin 450€ jonka maksu oli tänään -löysin kaapin porukoilta Cashew-pähkinäpussin jämät. Vähän kuivahtaneita mut ah, niin maistuvia
  12. S

    Miten pakastaa hyytelökakku?

    Hyydytä ensin jääkaapissa ja laita sitten pakastimeen.
  13. S

    10v. tytön puhelinlasku!!!

    Mä otin pojalle prepaid-liittymän. Eipähän tuu kauheita laskuja ja lehtimyyjät ei soittele.
  14. S

    Minkä ikäisen lapsen kuuluu itse

    Mä oon opettanu pienestä pitäen pojan omia jälkiään siivoomaan. Nyt poika on 6v ja siivoaa aina leikin jälkeen lelut paikalleen ennenkuin uusia esille ottaa. Ja muistaa kyllä nykyään huomautella mulle kärkkäästi ku jätän omia tavaroitani minne sattuuxD
  15. S

    Kuka leipois mun lasten kanssa pipareita?

    Hmmm...soita mummo kylään;D Tai osta valmiit piparit, pääasia lapsillehan on se koristelu, ainakin meillä. Ja voithan taikinaa ostaa paketin syötäväks sellaisenaan niin pääset tunnelmaan:D
  16. S

    Kuka leipois mun lasten kanssa pipareita?

    Luinko jossain sanan mies...? Eli ongelma ratkaistu, ukolle essu päälle ja kaulin käteen:)
  17. S

    Lahjaideoita huonotuulisille teineille?

    Kummallekin Angry Birds pehmot, kuvaavat heitä hyvin;)
  18. S

    Miksi menee myös lyhennystä korkojen kanssa? (opintolaina)

    Lyhennyksien maksaminen takaisin riippuu iha nsiitä millaisen maksusopimuksen olet lainasta aikoinaan pankin kanssa tehnyt.
  19. S

    Elämiseen pitäisi riittää 200€/kk? Tuon siis pitäisi riittää kun jää asumisen jälkeen?

    Mä oon opiskeleva yhen lapsen yh ja vuokran lisäks menoja kk suunnilleen seuraavat: opintolainan lyhennykset 150€ puh.lasku n.30€ netti+virustorjunta n.30€ yhden huonekalun osamaksu vajaa 20€ linkkikyydit pojan harrastukseen 40€/kk sähkölasku joka 2.kk n.50€ siirtoineen tällä hetkellä...

Yhteistyössä