Hakutulokset

  1. S

    Teen juojat, paljonko teetä juotte päivässä?

    Vihreetä teetä menee muutamia mukillisia päivässä, kahvin lisäksi:)
  2. S

    Taisi jäädä joulukortit laittamatta tänä vuonna.

    Mä en tänä vuonna laita ensimmäistäkään korttia menemään, mieluummin ostan niilläkin rahoilla vaikka jouluruokia/herkkuja meidän joulupöytään.
  3. S

    Mä haluan ulkomaille syömään kaikkia ihania ruokia!

    Niin ja vaikka kotona kokkailiskin, ni oman mausteensa antaa paikallinen tunnelma, jota ei kotikeittiöstä kyl löydy:)
  4. S

    Relaatio 29

    Ihanku tässä ei ois muutenki njo aikatauluongelmia:D Hyvästi yöunet, ne vähäisetkin;D
  5. S

    Mä haluan ulkomaille syömään kaikkia ihania ruokia!

    No voithan sä kokkailla vastaavia kotonakin,nuo etniset ruokakaupat on hyvä paikka ostaa tarpeita ja sieltä antavat tosi mielellään myös kokkausohjeita ja neuvoja:)
  6. S

    mitä mieltä isästä joka kaikesta kiristää ettei sit isäksi ryhdy jne..

    Mä en kahtelis tuollasta toimintaa hetkeekään, en ees lapsen takia.
  7. S

    Auttakaa mua saamaan mies ymmärtään et home ei lähde rattaista pois!

    Jos ei usko, niin pyydä miestä soittamaan kuntanne terveystarkastajalle ja kysymää nhäneltä. Voin veikata että vastaa samanlailla tai sitten mulle on koulussa opetettu ihan väärin kaikki jutut ku alaa opiskelen:D
  8. S

    Auttakaa mua saamaan mies ymmärtään et home ei lähde rattaista pois!

    Vaikka home silmämääräisesti onkin poissa, niin homeitiöitä ei höyrypesurilla pois saa. Ne voivat olla tällä hetkellä lepotilassa, mutta kun sopivat kosteus/lämpöolot saavuttavat, niin rupeavat taas lisääntymään. Ja lepotilassa olevat homeitiöt ovat yhtä haitallisia kuin aktiivisessa...
  9. S

    Minkäslaisen joulukinkun ostatte?

    luuton 3,7 kg harmaasuolattu juhlakinkkupakaste, voitin sen kinkkubingosta:D

Yhteistyössä