Hakutulokset

  1. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Perkele toi peli on persiistä : / mut koukussa ku koukussa, ken ei vielä naapurina ole niin hyväksyn enemmän kuin mielelläni:p Levelillä 50 junnataan ja tää uusin tehtävä on aikasta....piip
  2. M

    Rotweilerin omistajat, huomio!

    Helppo koira, vaatii jonkin verran liikuntaa, mutta äärimmäisen paljon aivotoimintaa, sosialiisuuden kannalta kehotan liittymään paikkakunnan harrastustoimintaan
  3. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Nettiselaimeen näköjään : /
  4. M

    Miten tuota pyykkiä voi AINA olla noin paljon.

    Pesetkö vaan tyyliin kerran viikossa?
  5. M

    Eiks Alvit pidä maksaa joka kuu?

    eiks ne alvilaskelmat pidä ilmoittaa joka kuun 10 pv verottajlle ja luulis et samalla ilmoittaa myös asiakkaalle et missä mennään, ite maksusta en tiä mittää, tod.näk. miehelläs ei ole maksettavaa
  6. M

    Onko palsta hiljentynyt?

    Ihan samat liirumlaarum lälläät näkyy harmaana kuin kirjautuneenakin..
  7. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Mä skippasin suosiolla ton horseshoe pitin..tyhmää tai ei?? mennessä näkee:whistle:
  8. M

    FrontierVille! Kysymyksiä.

    Uuh, itse viimeistelen kanan kasvatusta, koko ajan energiat loppu ja kettujakin pitäis hakata, mut aika jännä ettei niit tuu kun tosi harvoin vaik kanoja ruokkiikin..: /
  9. M

    Paljon voin juoda 13 Vol punkkua että olen aamulla töissä selvä?

    No ehkä lasillisen? Mut kuulostaa jo ongelmalliselta kysymyksen asettelu? anteeksi
  10. M

    M:llä alkavat nikit

    No joo, Vaasan mustikkatassut on vaan niin hyviä :p
  11. M

    Raaskisitko ostaa 150 euroa maksavan hupparin?

    Halvemmalkin saa, ei mitään järkee maksaa hupparista noin paljon, jos kyse olis esim. talvitakista, niin silmää räpäyttämättä kyllä..
  12. M

    Milloin pikavippi on pakko ottaa?

    Ei todellakaan tartte ottaa, jos ei laskujaan pysty hoitaa eräpäivään mennessä, niin riittä ilmoitus eikä ylimääräisiä laskutuskuluja tule!
  13. M

    Nykyajan housumuoti on kyl ihan karseeta! *turhis*

    Tiesittekös mammat et farkkuleggarit myy kuin häkä?? Ja jopa koossa 44
  14. M

    Kumpi on kurjempaa...?

    2 ehkä, riippuu vähän miten asiaa ajattelee..
  15. M

    Kaikki epänormaali nykyään normaalia!

    Jos lapsenkaipuu on epänormaalia ni ohhoh, sukupuoleen ja statukseen katsomatta jokaisella on oikeus vanhemmuuteen, mutta huom! ei velvoite.. Mun mielestä tää voitas myöskin käännyttää aiheeseen miksi ihmisiä syyllistetään tahallisesta lapsettomuudesta? Kaikki ei vaan halua rasittaa tätä...
  16. M

    Pesetkö sukkahousuja?

    No joo...hei daa roskiinko ne ehjät sukkikset pitäis laittaa??
  17. M

    Hm.Mitä vastaat rahankerääjille?

    Ei ole aikaa ja vielä vähemmän rahaa...

Yhteistyössä