Hakutulokset

  1. M

    Eikö teitä yhtään pelota,sillä lääkäri sanoi

    minä haaveilin lapsesta yli neljäkymmentä vuotiaana,mutta oma lääkärini sanoi,minun olevan liian vanha ja riskit liian suuret :'( .Minulla oli edellisestä raskaudesta paha raskausmyrkytys ja lapsi syntyi suunniteltuna sektiona. tämä ei ole kritiikkiä ketään yli nelikymppistä kohtaan,mutta eikö...
  2. M

    Eikö teitä yhtään pelota,sillä lääkäri sanoi

    minä haaveilin lapsesta yli neljäkymmentä vuotiaana,mutta oma lääkärini sanoi,minun olevan liian vanha ja riskit liian suuret :'( .Minulla oli edellisestä raskaudesta paha raskausmyrkytys ja lapsi syntyi suunniteltuna sektiona. tämä ei ole kritiikkiä ketään yli nelikymppistä kohtaan,mutta eikö...
  3. M

    Eikö teitä yhtään pelota,sillä lääkäri sanoi

    minä haaveilin lapsesta yli neljäkymmentä vuotiaana,mutta oma lääkärini sanoi,minun olevan liian vanha ja riskit liian suuret :'( .Minulla oli edellisestä raskaudesta paha raskausmyrkytys ja lapsi syntyi suunniteltuna sektiona. tämä ei ole kritiikkiä ketään yli nelikymppistä kohtaan,mutta eikö...
  4. M

    odottajia jyväskylästä?

    Ensimmäistä odotellaan. La 20.4.07 =)
  5. M

    kihlat/naimisiin?

    Kerran nuoruudessa kihloissa olleena, olen kyllä aika vankasti päättänyt etten toiste mene.. Nyt nykyisen miehen kanssa 5 vuotta pidetty yhtä ja kaksi yhteistä lasta ja mitään hinkua ei naimisiin ole!
  6. M

    sektio Turussa

    Olin pelkopolilla jo ennen tätä raskautta. Kesti n. 5 min, että sain luvan sektioon. Nyt raskaana ja on todettu, että leikataan. Sanottiin myös suoraan, että jos alkaa syntymään ennenaikaisesti kertoo vaan synnärillä että sektioon. Vähän kuitenkin pelottaa että toteutuuko kaikki näin. Joka...
  7. M

    ISTUKAN KÄSIN IRROTUS

    Minullakaan ei istukka irronnut kuin vasta leikkurissa. Lisäksi sain pahat repeämät. Leikkurissa sitten paikkailtiin melkein neljä tuntia. Vuosin verta 5 litraa ja pahimmillaan hb oli 44. Nyt sain valitan synnytystavan ja valitsin sektion. Lääkäri kertoi (pätevä) että seuraavassa on kohonnut...
  8. M

    Mikä synnytyksessä pelottaa?

    Yksi synnytys takana, toinen sektiolla. Synnytyksessä pelottaa: edellisestä pahat repämät, jos tietyt paikat repeää uudelleen voi jäädä elinikäisiä vaivoja jos istukka ei tälläkään kertaa irtoa saavat sen heti irrotettua, ehkä verenvuotoa olisi vähemmän kuin viisi litraa kipu viimeksi ihan...
  9. M

    sektiosta

    Onhan raskausaikanakin kohonnut veritulppariski. Leikkaukseen se liittyy myös aina. Liittyyhän synnytykseenkin kaikenlaisia riskejä. Itselläni niitä sitten toteutui niin paljon, että minut leikataan ihan omasta pyynnöstä. Toivon, että tällä kertaa riskejä toteutuisi vähemmän.
  10. M

    Hartan Zwilling II tulpavaunut

    Mahtaisikohan kenelläkään olla kokemusta kyseisistä vaunuista. Ainakin vauvatalo-johanna näyttää myyvän kyseisiä vaunuja. Itselläni on kohta edessä kaksosten rattaiden ostaminen ja olisi mukava kuulla mahdollisia kokemuksia. Kävin niitä katsomassa ja tuntuivat aika käteviltä, takana on isot...
  11. M

    kotimyyjät/jälleenmyyjät

    No voi juukeli, eikö nyt mene kaaliin; Se 8500? on LIIKEVAIHTO ei tulot, tsiisus :p Miettikääs nyt vähän, ei täällä kenelläkään ole verovapaata tuloa 8500 euroon asti!
  12. M

    Tinnitus

    Itselläni on ollut pari vuotta ja voin kertoa, että välillä se vaivaa enemmän ja välillä vähemmän. Toisinaan tuntuu, että se on vaimentunut tosi hiljaiseksi, toisina aikoina taas että se on todella koventunut...Tiedä sitten, varmaan stressi- tai muut tekijät aiheuttaa tuota vaihtelua. Tai sitten...
  13. M

    Löytyiskö auttajaa tulevalle mammalle?

    Käypä Jesper&Juniorissa Forumin alakerrassa =)
  14. M

    -73 mammat-pino kans :)

    Minä -73 Mies -74 Poika -94 Tyttö -96 Poika -00 Tyttö -06 :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  15. M

    Seksittömyys ja rutiini

    Sanoisin, että PARITERAPIAAN ja sassiin!!!! Ei ole oikein että parisuhteessa joutuu elämään ilman seksiä ja ei sekään ole oikein että painostetaan seksiin. Eli teillä kuulostais olevan ongelmaa jossain "syvemmällä", jA LÄMPIMÄSTI SUOSITTELEN AMMATTIAUTTAJAA... Sun ei tartte hyväksyä tilannetta...
  16. M

    Te mummit joilla suosikkilapset

    Kun kerran näitä mummeja tuntuu olevan joiden mielestä on ihan normaalia että toisiin lastenlapsiin kiintyy enemmän (ne oman tyttären lapset) nin hyväksyttekö sitten ihan normaalina ja hyväksyttävänä asiana senkin että ne lastenlapset myös saattavat olla kiintyneitä juuri siihen toiseen mummiin...
  17. M

    Imetän, mutta paino ei putoa

    eihän se imetys ole laihdutuskeino,vaan auttaa painon pudotuksessa. ei varmaan kannata kaikkea ahtaa itteensä vaan syödä normaalisti.
  18. M

    minä laihduin...

    Kiitos tiedoista! Mua jäi kyllä mietityttämään, että onko ne oikeesti terveellisiä imetyksen aikana? Onko ne tabletit kovin isoja ja voiko niitä murskata tai liottaa vedessä?
  19. M

    minä laihduin...

    Onko ne hyvinvointituotteet jotain kapseleita tai tabletteja? Mistä niitä voi hankkia ja mitä maksaa? Olisi kiva jos voisit vähän selventää!
  20. M

    "ranneke"

    kiitos tiedoista! täytyypi kysyä tai ottaa tuo tarravaihtoehto käyttöön.. viikko aikaa matkaan ja "kiirus" tulee :-)

Yhteistyössä