minä laihduin...

Hei!

Minulle tuli raskauden aikana noin 15 kiloa, ja pari kuukautta synnytyksestä vain muutama kilo tippunut. Joten ystäväni ehdotti minua kokeilemaan hyvinvointituotteita jotka sopivat myös painonhallintaan ja ovat turvallisia myös imetyksen aikana. Parin kuukauden käytön jälkeen olin hoikempi kuin ennen raskautta ja olo tosi hyvä ja energinen.

Jos olet kiinnostunut niin kerron mielelläni lisää soittele 0504350890 tai laita postia kirsimaritta@suomi24.fi
 
Hei, tässä painonhallintaohjelmassa korvataan kaksi ateriaa esimerkiksi aamupala ja päivällinen pirtelöllä ja lisäksi otetaan moni-
vitamiinit ja kuitu- ja yrttitabletit, joilla taataan että elimistösi saa kaikki tarvittavat määrät vitamiineja ja kivennäisaineita. Mutta jokaiselle laaditaan henkilökohtainen ohjelma, esim. lasketaan päivittäinen proteiinitarve. Hinnaksi tulee noin 5 euroa per päivä. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä kerron tarkemmat ohjeet ja neuvon kuinka päästä eroon ylimääräsistä kiloista helposti ja turvallisesti.

kirsimaritta@suomi24.fi puh.0504350890
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 22:27 mama kirjoitti:
Hei, tässä painonhallintaohjelmassa korvataan kaksi ateriaa esimerkiksi aamupala ja päivällinen pirtelöllä ja lisäksi otetaan moni-
vitamiinit ja kuitu- ja yrttitabletit, joilla taataan että elimistösi saa kaikki tarvittavat määrät vitamiineja ja kivennäisaineita. Mutta jokaiselle laaditaan henkilökohtainen ohjelma, esim. lasketaan päivittäinen proteiinitarve. Hinnaksi tulee noin 5 euroa per päivä. Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä kerron tarkemmat ohjeet ja neuvon kuinka päästä eroon ylimääräsistä kiloista helposti ja turvallisesti.

kirsimaritta@suomi24.fi puh.0504350890
Tarkoitat varmaan Herbalifea??! Itse nimittäin juuri eilen aloitin herballa ja nälkä ei ollut koko päivänä! Tänään menossa toinen päivä.
Minulle tämä jälleenmyyjäni sanoi että alussa olisi hyvä juoda 3 pirtelöä, että pääsis rasva kunnolla palamaan. Eli otan sit aamupalaksi pirtelöt + tabletit ja runsaasti vettä! Sit lounaaksi syön ihan salaatin jollain kevyellä proteiinipitoisella lisukkeella, + tabletit ja jälleen vettä! välipalaksi tomaattia tai hedelmiä. Päivälliseksi taasen pirtelö + tabletit. vettä!! taasen välillä voinpi nappaista salaattia tai hedelmän. Iltapalaksi otan vielä pirtelön tabletteineen. Runsaasti vettä!!
Pitäs vielä ostaa se celluliitti kapselit ja yrtti tee. Onko sulla kokemusta yrtti teestä, onko pahan makuista?? Juon vaan niin hirveesti kahvia, et josko edes osan korvais tuolla yrtti teellä...!
Missä päin asustelet? Ajattelin noiden tuotteiden ostoa, ettei tarvisi postareita maksaa... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.07.2006 klo 14:25 mymmeli kirjoitti:
Kiitos tiedoista! Mua jäi kyllä mietityttämään, että onko ne oikeesti terveellisiä imetyksen aikana? Onko ne tabletit kovin isoja ja voiko niitä murskata tai liottaa vedessä?
Jos mama tarkoitti tätä herbalifea..... niinkuin ajattelisin... ;)
Kyllä tiedän että toiset käyttää imetyksen aikana, meillä ei onnistunut, pojalla oli kamalat masuvaivat... :ashamed:
Mutta, kuulinkin tässä toisen jälleenmyyjän sanovan että jos imettää niin olisi hyvä ottaa heidän aloejuomaa siihen "ohjelmaan" mukaan, se kuulemma auttaa vauvankin masuvaivoihin.
Tabletit eivät paljoakaan kokonsa puolesta mielestäni eroa esim. buranasta. Tosta liotuksesta varmaan vois joku viisaampi neuvoa,..
 

Yhteistyössä