Hakutulokset

  1. M

    Mä saan tytön!

    Tämä on nyt toinen lapsi, poika täyttää just kolme ennen laskettua aikaa. Mulla on viikkoja nyt 21+5 ja tuo ultra pitää tehdä kait ennen viikon 22 loppua...
  2. M

    Mun mies lähtee sit rauhanturvaajaks..

    Minkä ikäisiä lapsia? Menevätkö päiväkotiin sitten? Mun mies oli työkomennuksella puoli vuotta ja kävi melkein joka vkonloppu kotona ja silti tuntu että ikävä oli koko ajan ja oli muka niiiiiin raskasta olla YHDEN lapsen kanssa kotona. Mutta se raha, raha, raha....
  3. M

    Kenellä Stockan uusi mainoskuvasto lähettyvillä - auttaisitko?

    Olin niin laiska etten jaksanut alkaa tota nimeä kirjottaa, 18e näkyy olevan hintaa.
  4. M

    Kenellä Stockan uusi mainoskuvasto lähettyvillä - auttaisitko?

    http://s7ondemand4.scene7.com/s7ondemand/brochure/flash_brochure.jsp?company=Stockmanntavaratalot&sku=toukokuu&config=toukokuu&zoomheight=800&zoomwidth=900
  5. M

    Mä saan tytön!

    Kiitos onnitteluista ja eihän tässä maailma kaadu vaikka lääkäri olisi veikannut väärin ja poika sitten tulisikin :) heidiS23: mukavaa odotusta sinulle ja toivotaan että kaikki menee hyvin!
  6. M

    Mä saan tytön!

    Käytiin tänään rakenneultrassa ja lääkäri arveli että tyttö olisi tulossa. IHANAA! Ja vauvalla oli kaikki ok. Toki poikakin olisi ollut tervetullut, mutta TYTTÖ....mä saan tytön. Ai miksikö kerron tän teille? Siksi kun mun tekis mieli mennä huutamaan tonne kadulle tämä asia, mutta ei ole...
  7. M

    Oulussa rakenneultra,paljon maksaa ja missä?

    Jooh, täytynee sitten varautua kaivamaan kuvetta reilummin kun olin valmistautunut tuohon noin 100 euroon..olen laittanut sähköpostia ja soittanut ajanvaraukseen pari kertaa kysyäkseni uudestaan tuota hintaa mutta ei mulle vastata :xmas: Oliko sulla Brunette73 se Ilkka Järvelä ultraamassa...
  8. M

    Oulussa rakenneultra,paljon maksaa ja missä?

    Olen menossa parin päivän päästä Kontinkankaalle ultraan. Puhelimessa sanottiin hinnaksi n.140e, mutta ei osattu kertoa onko tuosta jo vähennetty se Kela-korvaus. Luulisi että ei kun muualla maksaa täällä Oulussa korvauksen jälkeen jotain 100e. Osaatko yhtään sanoa minkä verran saatte Kelalta...
  9. M

    Mites tämmönen mahatauti, onko muilla?

    En usko että mitään allergiaa olis. Kyllä mä sain jo todisteet tässä päivän aikana että ihan rehellinen oksennus- ja ripulitauti tämä on. Meillä ei ole vielä kuumetta, saa nähdä kauanko tämä kestää. Tarttuuko nämä lasten mahataudit herkästi teillä vanhempiin? Mulla ei vielä ole mitään...
  10. M

    Mites tämmönen mahatauti, onko muilla?

    Onko teillä toi syöminen ollut kuinka huonoa? Tuntuu että poika on tällä viikolla syönyt kotona vain muutamia lusikallisia ruokaa. Ostin tänään herkkuja kaappiin jos edes jotain sais menemään sille alas.
  11. M

    Mites tämmönen mahatauti, onko muilla?

    Okei, kiitos kannustavista kommenteista :laugh: Ja kaikille joita, tottakai, kiinnostaa mun pojan paska, niin voin antaa sellaisen väliaikatiedon että enää ei tarvitse miettiä onko vatsatauti tulossa vai ei. Kyllä täällä nyt sit virallisesti ollaan oksutaudin kourissa.
  12. M

    Juurihoidossa käyneet!!!

    Mun mielestä sulla on aika pitkä väli hoitokertojen välissä, siis 2kk? Mulle on tehty pari kertaa juurihoitoa ja ajat on olleet noin 1kk:n päässä toisistaan. En kyllä osaa oikein auttaa, mulla oli jonkun verran kipua juurihoidettavissa hampaissa muttei kuitenkaan niin paljoa että se olis...
  13. M

    Mites tämmönen mahatauti, onko muilla?

    Pojalla on ollut nyt lähes alkuviikosta lähtien tosi pahan hajuiset pierut. Ja se piereskeleekin enemmän kun yleensä. Eilen ja tänään kakka oli aika löysää, ei kuitenkaan ihan ripulia. Mutta se kakkakin sitten HAISEE. Syönyt on aika huonosti. Päiväkodista hakiessa hoitajat kyllä sanovat...
  14. M

    Perätilavauvan, poikittaisen vauvan tai kasvotarjontavauvan synnytys???

    Meillä poika syntyi "naama edellä" eli ei raivotarjonnassa. Minulle tämä syntymisasento selvisi vasta kun käytiin neuvolassa synnytystä läpi ja terkkari asiasta mainitsi. Synnytys oli minulle ensimmäinen ja minulle laitettiin epiduraali. En tuntenut synnytyksessä juurikaan kipua...
  15. M

    mdf kaapinovien uudelleen maalaus. miten onnistuu?

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1361437#m15157510 Toi hinta kiinnostais minuakin, mulla ei ole mitään hajua puhutaanko kympeistä vai satasista.
  16. M

    Kaapin ovien maalaus

    Käsittääkseni nuo ovet on jotain kalustelevyä kun esitteesä lukee et MDF- ovet. Noi urat muakin vähän tossa mietityttää. Täytynee kääntyä sit jonkun rautakauppiaan puoleen jos noita alkaa maalailee. Tai sit suosiolla antaa ne ammattikoululle maalattavaksi, täällä päin taitaa jopa joku...
  17. M

    Kaapin ovien maalaus

    Mä en edes ajatellu onko tuo joku Älvsby vai ei, onneksi täällä on valveutunutta porukkaa :D . Kiitos vastauksista ja käyn vielä iltapäivästä kurkkaa jos on tullut lisää mielipiteitä tosta talosta!
  18. M

    käytiin tutustuun päiväkodissa..

    Minkä ikäinen sun poika on? Meillä 2,5 vuotias aloitti pari viikkoa sitten ja parina aamuna on nyt itku tullut kun olen sen sinne jättänyt, mutta toivottavasti pian helpottaa. Ja se melu on todellakin aivan hirveä! Ja hoitajia sais olla ainakin tuplaten lisää.
  19. M

    kertokaas mulle sokerirasituksesta? huomenna menossa sinne :/

    Ei se mitään hyvää se litku ole, mutta ei mulle ainakaan siitä pahaa oloa tullut. Mulla oli kutomisvehkeet siellä mukana, mutta hoitaja tuli mulle sanomaan etten saa kutoa ettei tulokset vääristy :D En kyllä muista kertoko ne siinä samalla ne tulokset....tais ne muuten sanoa. Samantienhän...
  20. M

    Kaapin ovien maalaus

    Tässä olis kiva asunto mutta noi väriratkaisut ei ole ihan yks yhteen mun maun kanssa. Eritoten tuon keittiön kaapit saa ihon vähän kananlihalle...

Yhteistyössä