Mä saan tytön!

Käytiin tänään rakenneultrassa ja lääkäri arveli että tyttö olisi tulossa. IHANAA! Ja vauvalla oli kaikki ok.

Toki poikakin olisi ollut tervetullut, mutta TYTTÖ....mä saan tytön.

Ai miksikö kerron tän teille? Siksi kun mun tekis mieli mennä huutamaan tonne kadulle tämä asia, mutta ei ole oikein ketään kelle tästä vois hehkuttaa.

Tyttö, voi vitsi :D
 
onnea mulla 2 tyttöä ja kolmas tulossa ja koska keskenmenoja on ollut taustalla aina 2 ennen kun on raskaus onnistunut ja nyt ei ole tullut yhtään keskenmenoa vaan suoraan onnistui( tai ainakin tähän asti on ollut kaikki hyvin) niin mies epäilee tyttöä mutta mulla poika olotila koska pahoinvointia ei ole ollut niin kuin tytöistä oli ja muutenkin olen koko ajan voinut hyvin.Odottelen istukkatutkimuksen tuloksia ja ens viikon maanantaihin mennessä pitäisi tiedon tulla ja aion kysyä sukupuolen kun saan sen tietää 100%.
 
yksi vaan
on tyttö tulossa!! Tosin ultraaja sanoi vaan 60% varmuudella ettei pippeli vielä ole vilahtanut... Ihan sama, jos tulee poika niin se saa paljon nätin pinkkejä kamppeita :D
Kunhan on terve, se on pääasia!
 
juuh
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
miten niitä tyttöjä tehdään :D mies on muka ihan varma et meille tulis tyttö jos tehdään vauva. minä en lähde ottamaan sitä riskiä kun tiedän et tulis kuitenki poika :D
hyvät rakastajat tekee tyttöjä. Vaikea meidän arvioida teidän tilannetta...
 

Yhteistyössä