Hakutulokset

  1. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Oikein rauhaisaa joulua kaikille huhtimammoille ja vauvoille! :heart: :flower: Toivottelee Piin ja Aino P.s. Wuhuu, Aino nousi tänään ekaa kertaa itse istumaan (eikä kukaan edes nähnyt itse toimitusta :/ )
  2. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Meilläkin isukki käytti Ainoa neuvolalääkärissä (8kk) Hienosti oli pieni kasvanut, pullea ja aika tappihan tuo taitaa olla. Kaikki oli siis kunnossa. Painoa oli 8850g (6kk: 8250g) ja pituutta 67,5cm (6kk: 65,5cm). Py oli 44,1cm. Flunssaa pukannut täällä taas päälle oikein urakalla. Onneks ei...
  3. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Nii joo, täälläkin siis ollaan flunssassa. Toivottavasti pikku-neidit paranee niin päästään..
  4. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mä voin tuoda sen saman glögin joka oli viimekskin :D Lisäks voisin kanssa tuoda vaikka jonkun juuston..
  5. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mä otan ton esikoisen mukaan. Toivottavasti on kaikille ok. Eli saat Tilia lainata sitä jos tulee orpo olo ilman pipanaa :)
  6. P

    Mitäs bataatista vois kokkailla?

    http://www.yhteishyva.fi/ruokamaailma/reseptit/paaruoka_a_c/fi_FI/bataattilaatikko/ :p
  7. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mä tuon glögiä ja oheisia. Mitens se 2e lahja. Meinattiin että kaikki tois jotain pientä kivaa parilla eurolla. Onko väliä ilahduttaako lahja äitiä vai jälkeläistä? Ja kellekään ei paineita, tosin mä varmaan henk.koht kerkeen vetää megastressit aiheesta kun en mitään löydä :xmas: Eli siis...
  8. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Joo o, on kyllä synkkää tuolla ulkona!! Näkeeköhän meidän lapset koskaan valkeeta joulua :snotty: Tattista vaan päivittelijäRuttikselle. Siis ihan hullua että kohta on jo ens vuonna..
  9. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Säde 11.09 lähtevässä 41:ssä treffit?
  10. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    We'll be there :wave:
  11. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mullakaan ei ole nyt tulevalle viikolle mitään suunnitelmia. Luentoja ei oo yhtään. Olis kiva siis tulla kanssa. Kaikki päivät ja ajat ja paikat sopii :)
  12. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Onnea hampuista, ryömimisesta ja kääntymisestä :flower: :heart: SusseN Meillä kanssa määrättiin esikoiselle tota pronaxenia 40 asteen kuumeseen ja kun Aino sairastui kanssa niin annoin samaa, kun ei panadolilla tai burana-supoilla kuume laskenut. Muakin pelottaa ne kouristukset, veli niitä...
  13. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Vitsit. Me ei viittitä tulla kun Ainolla oli eilen 39,5 kuumetta. Tänään ei edes lämpöä mutta yskä on kova.. *Harmittaa*
  14. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Meillä ollaan kipeinä eli tarvii kattoo keretäänkö tervehtyy.. Mut säde, päästäänkö kans kyydillä taas jos vaan ollaan terveitä?
  15. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    Siis voi jestas tota Nannaa ja Auraa.. Taitavia on kyllä :) Äidit vaan ei taida päästä helpommalla :) Ihania kuvia oli muutenki, näyttää niin isoilta jo nää meijän vauvat!! Meillä ollaan oltu koko perhe kauheessa flunssassa. Kova kuume, yskä nuha, tytöillä ripuli kaupan päälle. Ärsyttää et...
  16. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Marraskuussa*

    HOX! HOX! Moikka, Olisko joku pk-seutulainen kiinnostunut menemään huomenna sellaseen lastenruokakeskusteluun Kamppiin klo.14. Saa olla lapsi mukana. Palkaksi saa stokkan 40e lahjakortin. Pikana yv:llä numero niin soittelen perään :)
  17. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Juhuu, ennätys. Me ehkä päästäis kans :)
  18. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    No niin se vaan meitinkin muru on nyt puolivuotias. Iso likka jo :heart: Thanks Aam :flower:. 6kk Neuvolamitat ihan tuoreeltaan ovat tämänmoiset paino: 8250g (5kk: 7780g) pituus: 65,5cm (5kk:64cm) Hyvin kasvaa, kääntyy ja pyörii navan ympäri, juttelee ja tarttuu hienosti :) Että...
  19. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    No voihan harmi, minä en pääse taaskaan kun on koulua :( Jos päästään ajoissa niin soitan Emmie sulle, jos ootte vielä koolla niin tullaan moikkaamaan..
  20. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Lokakuussa*

    Helöy mammat :) Pitkästä aikaa.. Kiirettä pittää ja te kirjotatte niin pirusti että kaikki aika menee lukemiseen :) Ihan ekana onnea kaikille uusista taidoista ja hampaista. Haleja sekä isoille että pienille potilaille.. :flower: :hug: Kadakille pitää laittaa extrahalit, kovasti on taas...

Yhteistyössä