Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

moi!

oisko kukaan innostunut tulee taas itäiseen helsinkiin jos järjestäisin pk-miitin reilun viikon päästä?? :attn: jos vaan jaksatte kantaa kultapalleronne meidän 3. kerrokseen, niin meille ainakin sopis treffailla joko ti 8.12. tai ke 9.12. (ensi viikko ollaan lomalla, muuten kutsuisin jo ensi ti/ke...). varmaan aamupäivästä tai viimeistään puolilta päivin vois nähdä, miten nyt naperoiden päivärytmeihin parhaiten sopii.

joo, ja jos tämä meidän lukaali on liian kaukana, niin sopii mulle myös kauppakeskustreffit ja/tai tavata jossain muualla =) kunhan saa vaihtelua tähän harmaaseen marraskuuhun, joka arvatenkin jatkuu yhtä harmaana joulukuuna :/

t. manna + elsa
 
AAM
hemuli käy aikasemmat treffit mulle ainakin ja manna ihan kumpi päivä vain pikkujouluja miettien, oisko se tiistai alustava jos napin pitää olla puis evakossa, muutkin sanokaas mielipiteenne..
ja ne babybiot 10.12. holoijaa :wave:
 
Tää ilmottautuu vapaaehtoiseksi treffaajaksi :LOL:
Tahtoisin niin nähdä teitä ja todella alkaa tää harmaus ja pimeys AHDISTAMAAAAANNNN!!!
Baby Bioon en taida tulla, mutta ne kahvittelut jossain kauppa"pöpö"keskuksessa kuullostaa aina hyvälle. Eli ehdotuksia lisääää? Anyone?
Kamppi? Itis? Yks ihana kahvi/salaatti paikka olis Jumbossa, mutta sinne taitaa ihmisillä olla vähä vaikeuksia tulla.

Noh, mutta lets see
Superheppuli ja Inkkunen 7,5kk
 
Me tullaan jos ei olla päiväunilla ja mannalle tullaan varmasti! Kumpikin päivä sopii hyvin.
Taru, mennäänkö samaa matkaa?
Se vauvakino on tosi huonoon aikaan meijän rytmiin nähden, ku nukutaan sikeesti kumpikin päikkyjä sillon.
 
Mitäs hittiä? Vastasin muka jo eilen, mutta ei täällä mitään näy. Ei siis tulla tällä viikolla, mutta ensi viikolla Mannalle tullaan, jos päivä on tiistai. Keskiviikkona meillä on vauvojen värimaalaus :LOL: . Vauva siis sotkee soseilla.
 
Pääseeks kukaan tulemaan jo aikasemmin.. siis ennen kahtatoista? Ajattelin jättää muskarin väliin, kun hirvee homma lähtee Tapiolaan bussilla ja vielä tooosi huonoon aikaan päikkyjen kannalta ja Konbstakin nukkuu vielä ja pitäis vielä syödä ja kaikkee. Mutta voitais tulla keskustaan joskus puol 12. No me varmaan odotellaan siellä Johdossa, jos vaikka joku sattuis pääseen aiemmin.
 
moi!

pikasesti lomalta kirjottelen vaan et pikkujoulut ti 8.12. alkaen klo 11/12 sopii tosiaan hyvin. saa tulla myöhemminki tai aiemmin, mut jälkimmäises tapaukses meidät löytää varmaan vielä yöpaituleissa :D syömisistä (heti mielessä, tietty :p ) , niin muuten varmaan vakiokamaa, mut jos pullapuolella joku tois joulutorttuja/pipareita ja mehun sijaan glögiä (+manteleita&rusinoita?), niin ois tosi kiva. mä tarjoan perinteiset kahvit/teet ja leipasen jotain suolasta.

toivottavasti teillä oli myös tänään kivat treffit ja huikatkaahan jos jollain ei vielä ensi viikon treffejä ajatellen ole mun osoitetta, niin pistän privana yhteystiedot! :wave:
 

Yhteistyössä