Hakutulokset

  1. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

    Hemuli, mä kyllä veikkaan sitä luumua kakan aiheuttajaksi. Meillä annettiin kans lusikallinen luumua ja johan tuli plörtsäs pikaseen. Koitappa olla ilman luumua jos hillitsee kakkaamista. Kuivumista ei kannata pelätä, mikäli pikkunen vetelee ihan tyytyväisesti sitä maitoa. Ja jos muistelee ihan...
  2. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

    Ei hani munkaan juttuja koskaan kommentoida (paitsi manna viimeks), eikä mua haittaa, koska kuitenkin niin paljon harvemmin mitään kirjoittelen, ainakaan muuta kuin omanapaa koskevia.. Tottakai enemmän kiinnittää huomiota niiden juttuihin, jotka joka päivä kirjoittelevat ja tuntuvat tutummilta...
  3. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mulla loppuu koulu molempina päivinä klo.12 eli voitais tulla joskus 13 jälkeen jos ootte sillon vielä koolla. Pääseekö Nappi 512:lla edes lähelle? Ja siis koska on treffit :whistle:
  4. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Syyskuussa*

    Heipsan, Täällä kanssa tasaseen tahtiin tallataan. Kivasti alkaa jo kiinteet uppoomaan, maito ei vieläkään kelpaa pullosta, ei oma, eikä kaupan. Sotketaan sitten perunan sekaan tarpeeks, että menis edes hitusen nestettä sinä aikana kun olen koulussa. Mies on pärjänny todella kiitettävästi...
  5. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Waude hekla, oot aikamoinen sissi. Onnea!! :flower: :) Ainolle kelpaa maissi-peruna, menee noin 3-5 lusikallista päivässä. Saanut nyt viime torstaista lähtien. Annetaan nyt tota kaupan mössöä kun totutellaan ja rupeen tekee sitte itse kun sujuu vähän paremmin. Esikoiselle tein myös aina...
  6. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Tänne ei kuulu kummemmin mitään. Hienosti kasvaa ja 4kk neuvolamitat on 7240g ja 62cm. Vajaa kuukaudessa tullu melkeen kilo lisää :D Hyvin kasvaa tissillä mut tosiaan huomenna alkaa koulu, joten parasta on vaan totutella pikkuhiljaa muihinkin makuelämyksiin. Nyt ostettiin luonnonkumisia...
  7. P

    Huippumalli haussa alkaa NYT. Tässä jaksossa muodonmuutokset!

    :flower: Meinas ihan unohtuu kun olin niin tohkeissani salkkareiden paluusta :D
  8. P

    Tulkatkaa!! Plussaa vai ei???

    'selviä' haamuja :)
  9. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Elokuussa*

    Täällä kanssa hieman epämääräisiä nää yöt, tai no, itkua ei kuulu mutta ihme tuhinaa ja hyörinää.. Hikipäässä toinen, vaikka peittoakaan ei päällä. Tissiä tarvii nykyään useemmin tarjoilla yön aikana, tuttia kun en jaksa pimeessä etsiä, siihen onneks tyytyy ja minuutin imuttelun jälkeen joko...
  10. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Lippu tulostettu, Tennariin odottamattomaan ehdotukseen, onko oikea? Siis sillä ei nyt ollu mitään merkitystä että mistä sen lipun otti? Mä otin eturivistää, mut kai mä saan tulla teidän muiden kanssa istuman? Jos nähdään joskus 11 aikaan siinä tennarissa sali ykkösen aulassa, sehän on aika...

Yhteistyössä