Hakutulokset

  1. M

    huonepeli

    Mun pitää häipyä, mutta siis se avain on siellä maton reunan alla, sen saa sillä tikarilla. Levysoittimeen käy eka avain, sieltä saa toisen. Hajottakaa myös kukkaruukut ja kattokaa sohvan alta tai vierestä. :) Peli iloa!
  2. M

    huonepeli

    Siinä oven vieressä olevassa taulussa on sillä örmyllä tikari, ota se ja ota sillä se avain sieltä maton alta. Sit saikohan sen arkistokaapin vieressä olevan taulun alas saksilla, sen takana on kaappi. Levysoitinta kannattaa vähän sit ravistella!
  3. M

    huonepeli

    Ei tässä tarvii juuri mitään tavaroita. Mä löysin toisen avaimen, mutta en tiiä mihin se käy!
  4. M

    huonepeli

    Pitää vaan olla nopea niin saa sen kuution. Tarttet apuvälineen, että saat sen jutun maton alta. Katso tarkasti yläpuolella olevaa taulua.. ;) Ja tutki toistakin taulua.. :whistle: Miten noi tikkaat sais tuolta? Tai miten se vipu siellä hyllyssä, onko sillä jotain merkitystä?
  5. M

    huonepeli

    Mulla on 7 kuutiota.
  6. M

    huonepeli

    Ne kuutiot tulee niihin tankoihin siellä kassakaapissa tai mikä nyt onkin. Viinipullo on sohvan vierestä.
  7. M

    huonepeli

    Pitäskö noista kuutioista saada jotain salakielisiä sanoja? En jaksa kyllä niin pitkälle alkaa pohtimaan.. :whistle: Siinä lehdessä oli niitä ohjeita..
  8. M

    huonepeli

    Mä kans, mutta en saa niitä kaltereita tai putkia pois.
  9. M

    huonepeli

    Oon huomannu joo, sainkin jo sen sieltä maton alta kun löysin apuvälineen, mutta nyt oon taas jumissa.
  10. M

    huonepeli

    Ei etene ei.. maton alla joku juttu jota en saa pois..
  11. M

    huonepeli

    Mukana ainakin hetken..
  12. M

    huonepeliä

    Telkkari aukeaa kun syötät siihen laskimeen tai mikä nyt onkin, huoneen numeron ja tunnusluvun.
  13. M

    huonepeliä

    :saint: :D :ashamed: No sit mä oon pahasti jumissa..
  14. M

    huonepeliä

    Laitoin, mut sit kun laitan sen toisen niin ei tapahdu mitään. Pitäskö se aski saada pois siitä pöydältä? Sitähän ei oo siinä tv kuvassa..
  15. M

    huonepeliä

    Onko se telkkarin kyljessä oleva koodi se tunnussana? En saa sitä laitettua siihen laskimeen..
  16. M

    huonepeliä

    Mistä paperinpala?
  17. M

    huonepeliä

    Yritetään!
  18. M

    Synnytyksestä. Pelottaa koska en AIO ottaa epiduraalia.

    Mä en myöskään ois mistään hinnasta ottanut epiduraalia enää toisessa synnytyksessä, joten kohdunkaulanpuudutteella mentiin. Se laitettiin kaksi kertaa ja hyvin riitti mulle!
  19. M

    Miksi MIEHET huutaa naisille, mutta naiset ei sais huutaa miehille?!

    Mun mies kyllä huutaa niin harvoi, että sillon yleensä on mulla peiliin kattomisen paikka, jos se joskus ääntänsä korottaa.
  20. M

    Miten olisi kissapeli tälle illalle?

    Oisko siellä yhdessä huoneessa joku tollero jolla kissat vois leikkiä..? Ja ootko katellu kirjoituspöytää joka kantilta?

Yhteistyössä