huonepeliä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
jumi
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Onko se telkkarin kyljessä oleva koodi se tunnussana? En saa sitä laitettua siihen laskimeen..
siihen laskimeen pitää ensin laittaa huoneen numero ja sitten sen jälkeen se telkkarin kyljessä oleva tunnusluku kun on painanut sitä laskimen "enteriä" huonenumeron laiton jälkeen.


Mutta kuka tietää mihin menee numerosarja 593 mikä paljastui lautasen alta kun laitoin lautasen pöydälle ja lautasen päälle paperimytyn?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Onko se telkkarin kyljessä oleva koodi se tunnussana? En saa sitä laitettua siihen laskimeen..
Laitoithan ensin sen huoneen numeron?
Laitoin, mut sit kun laitan sen toisen niin ei tapahdu mitään. Pitäskö se aski saada pois siitä pöydältä? Sitähän ei oo siinä tv kuvassa..
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja jumi:
Mutta kuka tietää mihin menee numerosarja 593 mikä paljastui lautasen alta kun laitoin lautasen pöydälle ja lautasen päälle paperimytyn?
Olettaisin, että siihen oven vieressä olevaan juttuun. Siinä ois ainakin kolmelle numerolle paikka. Mutta en saa sitä päälle.
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Laitoin, mut sit kun laitan sen toisen niin ei tapahdu mitään. Pitäskö se aski saada pois siitä pöydältä? Sitähän ei oo siinä tv kuvassa..
No sehän on jo toiminu, jos oot televisioon saanu kuvan. Nyt unohdat sen koodin näpyttämisen .
 
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:
Laitoin, mut sit kun laitan sen toisen niin ei tapahdu mitään. Pitäskö se aski saada pois siitä pöydältä? Sitähän ei oo siinä tv kuvassa..
No sehän on jo toiminu, jos oot televisioon saanu kuvan. Nyt unohdat sen koodin näpyttämisen .
:saint: :D :ashamed: No sit mä oon pahasti jumissa..
 
jumi
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja jumi:
Mutta kuka tietää mihin menee numerosarja 593 mikä paljastui lautasen alta kun laitoin lautasen pöydälle ja lautasen päälle paperimytyn?
Olettaisin, että siihen oven vieressä olevaan juttuun. Siinä ois ainakin kolmelle numerolle paikka. Mutta en saa sitä päälle.
Vielä kun keksisi miten sen saa toimimaan. :kieh: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksei mulla enää näy se numerosarja ikkunassa, mikä on huoneen numero...
Lämitä se huone ensin ihan kuumaksi ja lasket sitten lämmön hetken päästä 22 asteeseen. Näin se mulla ainakin toimi.
Niin tai riittää kun nostat vaan siihen 22 asteeseen.

 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Miksei mulla enää näy se numerosarja ikkunassa, mikä on huoneen numero...
Lämitä se huone ensin ihan kuumaksi ja lasket sitten lämmön hetken päästä 22 asteeseen. Näin se mulla ainakin toimi.
Kiitos!

Satuin muistaa numerot ja pyörittelin niitä ympäriinsä ni keksin.

Mut mistä ovikortti laitteeseen?!?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:
Alkuperäinen kirjoittaja aino:
Siis mä en saa lämpöjä säädettyy oikein enkä lautasta laitettuu pöydälle! Huoh,kuka osaa auttaa?
lämpö 22 astetta, saathan säädettyä? En saa lautasta pöydälle enkä töllöä auki.
Telkkari aukeaa kun syötät siihen laskimeen tai mikä nyt onkin, huoneen numeron ja tunnusluvun.
 

Yhteistyössä