huonepeli

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mun pitää häipyä, mutta siis se avain on siellä maton reunan alla, sen saa sillä tikarilla. Levysoittimeen käy eka avain, sieltä saa toisen. Hajottakaa myös kukkaruukut ja kattokaa sohvan alta tai vierestä. :) Peli iloa!
 
Hönö
Mulla on vain se sininen avain, enkä saa maton alta mitään vaikka kuinka naputtelen tikarilla. :/ Minkä värinen sieltä pitäisi tulla? Onko sillä pinkkipukuisella naisella joka vaeltaa edes takaisin tarjota mitään?
 
uusi
Alkuperäinen kirjoittaja Hönö:
Mulla on vain se sininen avain, enkä saa maton alta mitään vaikka kuinka naputtelen tikarilla. :/ Minkä värinen sieltä pitäisi tulla? Onko sillä pinkkipukuisella naisella joka vaeltaa edes takaisin tarjota mitään?
Mikä nainen??
 
uusi
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Multa puuttuu varmaa useempi kuutio ko sulta. en tiedä kirjahyllyn pallovalojen enkä vivun tarkoitusta. Mulla ei etene :(
Yksi kuutio oli kirjoituspöydän takana, yksi tuli pöydällä olevasta teepaketista, yksi lippiksestä.. En muista edes enää mistä kaikkialta noita on tupsahdellut.
 
uusi
Mulla on nyt kaikki kuutiot!
Kaksi tuli luukusta katossa levysoittiminen yllä. Kaksi ritilästä seinällä kirjoituspöytä-huoneessa.
Naiselta sain paperikasan jonka liimasin kuutioksi :) Jotta sain ne naiselta, piti kolauttaa häntä käteen levysoittimen torvella, sokaista kameran salamalla ja sitten ottaa paprit maasta.
 

Yhteistyössä