Alkuperäinen kirjoittaja badass:joko mä oon tyhmä tai sit vaan väsyny,kun en tajua ees mitä tolla kynällä tekis :ashamed: näpytelly muka kaikki paikat.. :ashamed:
Ehkä sitä ei vielä tarvita.. mäkin alotin alusta :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja badass:joko mä oon tyhmä tai sit vaan väsyny,kun en tajua ees mitä tolla kynällä tekis :ashamed: näpytelly muka kaikki paikat.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:inhoon näitä missä pitää jotain nappeja saada alas. Se sininen laatikko kai aukee kun kaikki napit on alhaalla..? oon näpytelly taas ikuisuuden. Pizzapelikin tyssäs siihen kun en saanut niitä metallinappeja kaikkia alas ja ainakin 45min. yritin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mistä te jotai piuhoja löydätte? mä oon koittanu tunkee kaikkee sinne seinäluukkuun ja koittanu sil "lapionkärjellä" saada sitä levyä irti seinästä mis on ruuvit ja oon koittanu irrottaa laatikon nuppeja klikkaamalla niit kaikella mitä löytyy,mut mitään ei tapahdu. siis jumiiks tää mun peli vai mitä tää nyt on? jos jollain on parempi peli,niin kehiin vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja badass:mistä te jotai piuhoja löydätte? mä oon koittanu tunkee kaikkee sinne seinäluukkuun ja koittanu sil "lapionkärjellä" saada sitä levyä irti seinästä mis on ruuvit ja oon koittanu irrottaa laatikon nuppeja klikkaamalla niit kaikella mitä löytyy,mut mitään ei tapahdu. siis jumiiks tää mun peli vai mitä tää nyt on? jos jollain on parempi peli,niin kehiin vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu :asiasta kukkaruukkuun... mä sain ne napit siin pitsapelis kaikki alas kun painelin järjestyksessä edestä taaksepäin ja aina vaan semmost mikä oli ylhääl
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:mikäköhän ton IN-jutun tarkotus on?
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:mikäköhän ton IN-jutun tarkotus on?
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Onko kukaan uskaltanut katkaista lankoja?
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:se metalli palan tai lapion pään avul piirretään viivat siihen lappuun ja sit leikataan viivakoodi irti, laita siis se lapio siihen pienen mustan pisteen kohal