lauantaipäivän huonepeli! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
inhoon näitä missä pitää jotain nappeja saada alas :( . Se sininen laatikko kai aukee kun kaikki napit on alhaalla..? oon näpytelly taas ikuisuuden. Pizzapelikin tyssäs siihen kun en saanut niitä metallinappeja kaikkia alas ja ainakin 45min. yritin :headwall:

Näin mäkin sen ajattelin. Mutta en saa niitä kaikkia alas!

mistä te jotai piuhoja löydätte? mä oon koittanu tunkee kaikkee sinne seinäluukkuun ja koittanu sil "lapionkärjellä" saada sitä levyä irti seinästä mis on ruuvit ja oon koittanu irrottaa laatikon nuppeja klikkaamalla niit kaikella mitä löytyy,mut mitään ei tapahdu. siis jumiiks tää mun peli vai mitä tää nyt on? jos jollain on parempi peli,niin kehiin vaan :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mistä te jotai piuhoja löydätte? mä oon koittanu tunkee kaikkee sinne seinäluukkuun ja koittanu sil "lapionkärjellä" saada sitä levyä irti seinästä mis on ruuvit ja oon koittanu irrottaa laatikon nuppeja klikkaamalla niit kaikella mitä löytyy,mut mitään ei tapahdu. siis jumiiks tää mun peli vai mitä tää nyt on? jos jollain on parempi peli,niin kehiin vaan :whistle:

ruuvarilla. sen saa siitä pöydältä missä on se "taideteos".

Ruuvarilla aukee seinästä se levy.
Nyt vaan pitäs tietää, että mitä niille piuhoille pitäs tehä???!! Leikkasin Eka oranssin ja sit sinisen niinkun niissä palloissa.. nyt en tiiä mitä pitäs, kun ei siinä oo punasta..

ruuvarin sai siitä hyllystä ku klikkaat sitä etummaista vasempaa jalkaa ylhäältä

Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
se metalli palan tai lapion pään avul piirretään viivat siihen lappuun ja sit leikataan viivakoodi irti, laita siis se lapio siihen pienen mustan pisteen kohal

mä sitä kääntelin ja vääntelin sitä lappua,mut en tajunnu sitä kärkee siihen laittaa,kiitos! :)

mutta mitäs nyt? :laugh:

muoks.siis teipin sain.

Yhteistyössä