Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja uusi:En kyllä vaan vieläkään saa sitä juttua maton alta
Ja missä kassakaapin avain?
Alkuperäinen kirjoittaja Makika:Mun pitää häipyä, mutta siis se avain on siellä maton reunan alla, sen saa sillä tikarilla. Levysoittimeen käy eka avain, sieltä saa toisen. Hajottakaa myös kukkaruukut ja kattokaa sohvan alta tai vierestä.Peli iloa!
Alkuperäinen kirjoittaja Hönö:Mulla on vain se sininen avain, enkä saa maton alta mitään vaikka kuinka naputtelen tikarilla. :/ Minkä värinen sieltä pitäisi tulla? Onko sillä pinkkipukuisella naisella joka vaeltaa edes takaisin tarjota mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:Multa puuttuu varmaa useempi kuutio ko sulta. en tiedä kirjahyllyn pallovalojen enkä vivun tarkoitusta. Mulla ei etene![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hönö:Sain kattoluukun auki, sieltä tippui kaksi kuutiota mutta MIHIN?![]()
Ei löydy
Alkuperäinen kirjoittaja Diipa:missä toinen avain, sininen avain jo löytynyt, mutta missä se joka sopii kattoluukkuun?