Miksi MIEHET huutaa naisille, mutta naiset ei sais huutaa miehille?!

vaimo
No meillä se olen minä, jos joku, joka huutaa. :snotty:
Miestä olen oikein houkutellut huutamaan, mutta ei irtoa...no mukavampihan se on normaalisti puhua, mutta joskus raivostuttaa, jos ei saa toisesta oikein mitään irti. :ashamed:
 
.
Meillä ei huuda kumpikaan. Vois toinen vähän häkeltyä kun yhtä äkkiä huudot päräyttäs pellolle... :D
Mut ap, huuta täräytä takasi, jospa mies "säikähtäis" ja lopettais itekin! Se on tympeä tapa tuo huutaminen!!
 
Kokenut
Mies tulee kiukkuiseksi jos nainen pihtaa eikä anna pillua, ilman erityistä syytä. Herää aina kysymys säästetäänkö orkku muille. Miehille, eihän naiset ole koneita ei kostu aina.
 
Kermakakku
Meillä ei ole huonokuuloisia taloudessa, joten täällä ei huudeta.
Tyhmyyteenhän huutaminen ei auta millään lailla, joten siinäkin mielessä huutaminen on turhaa.
 
m
Alkuperäinen kirjoittaja Kermakakku:
Meillä ei ole huonokuuloisia taloudessa, joten täällä ei huudeta.
Tyhmyyteenhän huutaminen ei auta millään lailla, joten siinäkin mielessä huutaminen on turhaa.
niinpä. toinen on meillä välillä tyhmä ja siitä huudan, mut turhaa se on. ei se fiksummaksi tee kumpaakaan.
 
Meillä ei ainakaan johdu siitä ettei mies sais seksiä, sillä minä olen se aktiivisempi osapuoli siinä...
En yleensä olekkaan mitenkään noteeranu sitä kun se huutaa, mutta nyt olen alkanut hieman.... huutaminen turhasta otta hermoille!!
 
vieras
Jos joku oikeasti alkaa huutamaan mulle normitilanteessa, mä ilmoitan hyvin voimakkain äänenpainoin (itse silti huutamatta) että MINULLE EI HUUDETA. Kun hallitset taas itsesi, tule kertomaan asiasi, nyt minä poistun.
 
mäs
Meillä ei huuda kumpikaan. Mulle olisi tosi stressaavaa elää aikuisen ihmisen kanssa, joka huutaa mulle (tai muille ihmisille ) . Huutaminen on jotenkin alistavaa. Asiansa saa varmasti perille ilman huutoakin ja vieläpä aika paljon paremmin.
 

Yhteistyössä