Hakutulokset

  1. R

    tahtoisin kolmannen vauvan

    niinpä, kun osaisi vaan sanoa "ei, nyt riittää" ja toimia sanojensa mukaisesti
  2. R

    Minä vaan huudaan! Miehen ja mun väliset keskustelut ovat nykyään tätä

    kokeillaan puhua kivi seinälle :kieh: sori tosi huono meno mulla
  3. R

    tahtoisin kolmannen vauvan

    oon kanssa miettiny eroomista, mennään terapiaan elokuussa mutta en taida enää jaksaa tätä suhdetta, paljon on huonoja muistoja enkä osaa antaa enää anteeksi.
  4. R

    Mistä syystä sulla on useimmiten paha mieli?

    miehen ilkeydestä :ashamed:
  5. R

    tahtoisin kolmannen vauvan

    mutta kun parisuhde on tosi rempallaan että ei tuu mittään :(
  6. R

    pitäs vaan pistää vetää ero

    mutta jollakin lailla vaan yritän ja yritän, mutta turhaahan tämä on. en saa aikaan muutosta taidan olla tapoihin jumiutunut nössö. elämää tämä jatkuva riitely ei ole, nuorikin olen niin miksi tuhlaan elämääni? pelottaa eron myötä syntyvät asunto hakemukset ym.. miten voikin olla vaikeeta vaan...
  7. R

    Kävin tänään syömässä nepalilaisessa ravintolassa

    oliko lauttasaaren ravintola?, ihanaa sapuskaa.
  8. R

    lasi vermonthia palkinnoksi

    meni nuo kullan nuput niin mukavasti nukkumaan, mutta palkinto tuli siitä kun minun hermot ei menny :D on paluu arkeen välillä hassua!
  9. R

    taikaa

    tyhmää.. :kieh:
  10. R

    tietääkö kukaan pipsa possusta

    mielestäni uusintoja, ota ja tiedä :)
  11. R

    Millanen tapetti/maali sopis tytön ja pojan makkariin.

    viidakko tapetista olen itse haaveillut poikien huoneeseen, tahi peikonlehti kuvioo, ei nyt kaikkia seiniä mutta osin. kaipa semmonen tytsillekkin käy :wave:
  12. R

    Nyt mammat paljastakaa salaiset ihastuksenne!!

    tuo paikallinen metsuri, ei vaiskaan oma mies on ihana ;)
  13. R

    Onko jollain ollut liian innokas mies? Suhteen alussa siis?

    minun mieheni kosi heti tokana päivänä, oli täysi vauva kuume kanssa päällä. naimisiin päästiin vasta muutaman vuoden jälkeen. nyt ollaan oltu 5v yhes ja vanhin lapsi täyttää 4v eli muutama kuukaus oltiin ennen maha asukkia. hauskaahan se oli kun mies oli ihan sulaa vahaa ja minä vaikka ei...
  14. R

    millaista on elää asperger oireyhtymää sairastavan kanssa?

    juups, lahjakkaita, mutta onko kellään arkipäivän kokemusta aikuisen as henkilön kanssa elämisestä?
  15. R

    Mitä bändiä olette olleet viimeksi katsomassa?

    Ballsia kävin bluesseissa kuuntelee ja pirun hyvä olikin
  16. R

    millaista on elää asperger oireyhtymää sairastavan kanssa?

    liittyykö sairauteen raivoamista ja tavaroiden nakkelua. miten toimia silloin kun itse ei jaksa.
  17. R

    millaista on elää asperger oireyhtymää sairastavan kanssa?

    on niin vaikeaa kattoa kun yksi on paikalla mutta ei läsnä.
  18. R

    millaista on elää asperger oireyhtymää sairastavan kanssa?

    miten tuo keskustelu toimii, jääkö niin sanotusti omiin maailmoihin ja ei saa kontaktia?
  19. R

    millaista on elää asperger oireyhtymää sairastavan kanssa?

    kertokaa ihmeessä, siis aikuisia ihmisiä.
  20. R

    Mitä olet viimeksi lukenut lapselle/lapsille?

    mies alotti just pari päivää sit lukemaan veljeni leijonamieltä 4v pojallemme. voi sitä kysymysten ja innon määrää. meillä luetaan kyllä monta kertaa päivässä, pienimmälle ei vaan kelpaa kun ne tutut ja turvalliset: näkki, auto kirja, tiitiäisen satupuu ym. tulee kyllä itse tarkastettua eka mitä...

Yhteistyössä