Hakutulokset

  1. R

    näin meijän kunnassa!!!!!!!

    en ole oikeutettu saamaan työttömyyspäivärahaa kun työssä olo ehto ei täyty, eli työttömyys turva 250e mun kohdalla kun miehen tulot otetaan huomioon..
  2. R

    näin meijän kunnassa!!!!!!!

    oikeesti en tiedä olen niin kiltti.. mutta mietin vain että minne ne korotetut päivähoito maksu rahat menee?? ei ainakaan hoidon laatuun.. en ymmärrä miksi ryhmä koot vaan kasvaa, jos joudun huikeita summia maksamaan hoidosta vaadin myös laadukasta hoitoa ja riittävästi henkilökuntaa. että...
  3. R

    näin meijän kunnassa!!!!!!!

    soittivat tänään päiväkodista jonne hain tammikuulle.. kyselivät kautta rantain olenko työllistynyt, en ole, pistivät odottelee sit elokuulle.. että turha tässä muuta kun viikonloppu duunia etsimään.. ymmärrän että hoitopaikat täynnä enkä ole ensimmäinen mutsi joka on vastaavan puhelun saanu...
  4. R

    opiskelevat sekatyötä tekevät kotiäidit

    oletteko törmänneet mielipiteisiin jotka väheksyvät ja pitävät rahan haaskauksena opiskelua? tuntuu että lähiympäristö pitää opiskeluani työnvieroksumisena, ja rahan haaskaamisena. ymmärrän että Suomi on ylikoulutettu ja "oikean" työn tekemiseen tarvitaan työvoimaa, mutta eikö henkinen...
  5. R

    jos tämä tästä..

    tiedän että koulu vie mehuja paljon, on tullut oltua iltalukiossa ja hoidin lapset samalla kotona. avautumisia, menetin päivähoito paikan kun ei löytyny heti duunia, mutta mielelläni sitä kotona vielä lapsia hoitelee.
  6. R

    antaisitko lapsesi katsoa pekkoa?

    kiva kuulla. olen itse aika neuroottinenkin mitä annan lasten katsoa, mainos kanavia ei huvita yhtään tuijotta kun niissä on ne mainoksia ;)
  7. R

    jos tämä tästä..

    sain töitä joka perjantaiksi, ja ilmottauduin avoimeen yliopistoon.. pääsee vähän eri maailmaan kun kotona.. =)
  8. R

    antaisitko lapsesi katsoa pekkoa?

    aika kesyähän toi onkin.. yritän taata rauhallisen nukkumaan menon valvottamalla pikkasen pidenpään.. on ollu hiukan uni ongelmia tuon pienimmän kanssa. :xmas:
  9. R

    antaisitko lapsesi katsoa pekkoa?

    meillä ei oo yleensä tapana katsella telkkaria näin myöhään. mutta nyt pojat 2,5 ja 4v tuijottaa hiljaa.
  10. R

    uniongelmia

    onko kellään uniongelmaisia lapsia? meidän 2,5 vuotias jässi on aina ollut huono nukkumaan, nykyään tuo nukahtaminen tuottaa kamalaa huutoa ja temppuilua aina huonolla tuulella nukkumaan, helpottanut sen verran että keväästä lähtien nukkunut koko yön pieniäpoikkeuksia lukuun ottamatta. nyt alkaa...
  11. R

    Kitarasta tietäville

    ei voi..
  12. R

    mä haluun ystävän

    joo, ja sain just kuulla että systä pitää mua omituisena kun hengaan täällä. ite on. että ituutta sisaret osaa olla väliillä ärsyttäviä, ei ees tunne mua kun ite pälpättää. no pitihän tuolle miehelle puolikas lonkero juottaa että kestää mun hajuja. :D ja mulle saa aina viestittää
  13. R

    miksi te palstan sisäpiiri ette huoli muita joukkoonne?

    rekisteröidy niin ehkä muistetaan, vaikka en itsekkään kermaan kuulu :D
  14. R

    mä haluun ystävän

    mistä päin olette? oletteko tekin "hulluja" siis muiden mielestä? :D
  15. R

    Muilla tunnustamattomia lapsia?

    mun mies ei ole saanut tunnustaa aikaisempia lapsiaan kun naikkonen sano ei, iso murhehan tuo on kantaa. eipä ole saanut edes nähdä, hyvä mies ja isä on.
  16. R

    mä haluun ystävän

    meitsi haluu tähän paattiin moottorin, ois ollu jotain musaa ees kaupungilla niin ei ois tarvinnu tulla kotiin miehen kiusaksi
  17. R

    mä haluun ystävän

    tulin juuri terassilta tajusin istuvani siskoni kamun kanssa, niin kutsuttu isoveli, tuli niin säälittävä olo että oli pakko tulla tänne missä on oikeita värikkäitä ja ajattelevia naisia
  18. R

    mä haluun ystävän

    kuka nyt hullun kamu haluaisi olla :kieh:
  19. R

    mä haluun ystävän

    pikemminkin alhaalla
  20. R

    mä haluun ystävän

    maksa en mitään mutta kuunnella jaksan :)

Yhteistyössä