mä haluun ystävän

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
No jos sä kuuntelemisen lisäksi puhut niin lähetään vaikka heti hölisemään jonnekin :xmas:
tulin juuri terassilta tajusin istuvani siskoni kamun kanssa, niin kutsuttu isoveli, tuli niin säälittävä olo että oli pakko tulla tänne missä on oikeita värikkäitä ja ajattelevia naisia
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
No jos sä kuuntelemisen lisäksi puhut niin lähetään vaikka heti hölisemään jonnekin :xmas:
, tuli niin säälittävä olo että oli pakko tulla tänne missä on oikeita värikkäitä ja ajattelevia naisia
No sittenhän me ollaan samassa epätoivoisessa veneessä :whistle:
meitsi haluu tähän paattiin moottorin, ois ollu jotain musaa ees kaupungilla niin ei ois tarvinnu tulla kotiin miehen kiusaksi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
meitsi haluu tähän paattiin moottorin, ois ollu jotain musaa ees kaupungilla niin ei ois tarvinnu tulla kotiin miehen kiusaksi
Jatkatte illan viettoa miehen kanssa vaikka mulla on kyllä sääntönä että "vapaaillasta" ei kotiin luikita ennen aamu neljää :D

On se kumma kun palsta on täynnä mukavia ja mielenkiintoisia mammoja mutta eipä niihin tuolla ulkomaailmassa törmää perkuli ikinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
meitsi haluu tähän paattiin moottorin, ois ollu jotain musaa ees kaupungilla niin ei ois tarvinnu tulla kotiin miehen kiusaksi
Jatkatte illan viettoa miehen kanssa vaikka mulla on kyllä sääntönä että "vapaaillasta" ei kotiin luikita ennen aamu neljää :D

On se kumma kun palsta on täynnä mukavia ja mielenkiintoisia mammoja mutta eipä niihin tuolla ulkomaailmassa törmää perkuli ikinä.
joo, ja sain just kuulla että systä pitää mua omituisena kun hengaan täällä. ite on. että ituutta sisaret osaa olla väliillä ärsyttäviä, ei ees tunne mua kun ite pälpättää. no pitihän tuolle miehelle puolikas lonkero juottaa että kestää mun hajuja. :D ja mulle saa aina viestittää
 

Yhteistyössä