Hakutulokset

  1. M

    Voiko oman lapsen ristiäisiin mennä mustissa?

    No mikä ettei, mustahan on perinteinen juhlaväri :)
  2. M

    Apua neulojilta kavennukseen

    Tuo "päätä x silmukkaa molemmissa reunoissa joka 2. kerroksella" on yleinen ilmaus neulontaohjeissa eikä tarkoita muuta kuin että ylipäätään kumpaankin reunaan tulee joka toisella kerroksella kavennus. Missään ei sanota, että nämä kavennukset pitäisi tehdä samalla kerroksella. Silmukoita on...
  3. M

    Mitä tuotteita "käytät väärin"?

    Aina suihkun tai uinnin jälkeen putsaan korvakäytäväni vanutikulla. Ei sais mutta se on vaan niin ihanaa <3
  4. M

    Olisko tämä jo liikaa?

    Todellakin olisi. Mutta onneksi kysyit ensin muiden mielipidettä, että tiedät olla ryhtymättä tuollaiseen :) Niin kuin jo joku sanoi, niin parempi keskustella noista miehen tekemistä piloista, jos ne häiritsevät.
  5. M

    läskin alusvaatteet

    No johan on kohtelua :( Jos mulle mies alkaisi noin aukoa päätään, en enää muuta käyttäisikään kuin mummokalsareita :D
  6. M

    Olenko mä jotenkin poikkeus? (gynekologilla käynnistä)

    Olisin karjaissut että "painukaa nyt v*****n, ja tarkoitan sitä kuvaannollisesti" :)
  7. M

    Missä ne kaikki posliinit sitten ovat?

    Aivan sama, millaisella karvoituksella tai karvattomuudella kukin uimahalliin tulee. Mutta jos muksu vahtaa ja ehkä jopa osoittelee, niin vanhemman tehtävä on neuvoa, ettei niin ole sopivaa tehdä.
  8. M

    Kuulin, että turkiskaulukset olisi muotia, no

    Siinä hieno turkiskaulus :)
  9. M

    Kauhea Katastrooffi on tapahtunut! - Sillipurkista löytyi kalaa!

    Voi hyvä luoja... Elän kuitenkin hatarassa toivossa, ettei ihmiset ole oikeasti tuollaisia prinsessoja, vaan ainoastaan käyttävät hyväksi tilaisuutta päästä julkisuuteen.
  10. M

    Mitä ajattelet tästä myyjän käytöksestä???

    Tuntuuhan se varmasti mukavalta, jos asiakkaat tervehtivät. Mutta jos näin ei käy, niin ei ole myyjän asia ruveta antamaan asennekasvatusta maksavalle asiakkaalle. En olisi myöskään työnantajana iloinen, jos alainen rupeaisi aukomaan päätään asiakkaalle ilman kunnon syytä. Eri asia sitten...
  11. M

    Mies afganistanista

    Sehän riippuu ihan siitä, mitä itse toivot elämältäsi. Jos mustasukkaisuus ja kontrollointi eivät haittaa, niin anna mennä.
  12. M

    Tummaihoisten kova äänenkäyttö

    Ikävää, jos sinä et osaa puhua kuin hissukseen tai huutamalla. Välimuotojakin on. Kyllähän älämölö suljetussa tilassa ottaa päähän riippumatta siitä, kenestä se lähtee.
  13. M

    voiko lihavalla olla 50cm paksu pohje?

    :popcorn:
  14. M

    Kaveri ei suostunut syömään makaronilaatikkoani, koska jäähdytin sen ulkona?!

    Ei se pilalle mennytkään. Ja kai se nyt siitä foliosta olisi nähnyt jos joku eläin olisi käynyt tonkimassa. Ikävää tuollainen hysteerisyys, vaikeuttaa vain omaa ja muiden elämää.
  15. M

    Hobby hallista laskulla ja ei maksakkaan

    No, mä en voi tosiaan tietää mitä jossain firmassa ajatellaan :) Se nyt on syytä muistaa, että viimeistään ulosoton kautta laskun maksu tulee eteen, että parasta vain olisi lyhentää sitä niin paljon kuin mahdollista.
  16. M

    Hobby hallista laskulla ja ei maksakkaan

    Kysehän on siitä, että mitä firmassa ajatellaan, että tekeekö se rikosilmoituksen. Hobby Hall ei taida olla tiukimmasta päästä, koska olen muutenkin kuullut juttua ettei siellä niin tarkisteta luottotietoja ennen kuin annetaan tilata laskulle. Mutta ei voi tietää. Nyt kaverin ei kannata...
  17. M

    Ei voi kun ihmetellä, mistä ihmiset osoitteet noihin postikortteihin repivät :)

    Jostain Fonectan sivuiltahan voi hakea tuttujen puhelinnumerojen tai nimien avulla hakea heidän osoitetietonsa (paitsi toki jos on salainen numero) eikä maksa muuta kuin pienen rekisteröitymismaksun, ikävämpi juttu sitten jos ei ole sitä numeroakaan ja on monta samannimistä samassa kaupungissa :)
  18. M

    Kertokaa, millaisia hauskat miehet ovat

    Ei toki :) Mutta olisi itsekin kiva kuulla kokemuksia noista 24/7 -tapauksista
  19. M

    Hobby hallista laskulla ja ei maksakkaan

    Petossyyte? - Lainat ja velka - Suomi24
  20. M

    Monikohan trokari hamstrasi oikein urakalla noita stokkan muumimukeja ja nyt niistä ei saa juurikaan voittoa

    En ymmärrä sitäkään :D Olen haavoittumaton tässä suhteessa koska en kerää ainoatakaan tavaraa.

Yhteistyössä