Olisko tämä jo liikaa?

  • Viestiketjun aloittaja Aprillipila
  • Ensimmäinen viesti
Aprillipila
Mieheni on onnistunut tekemään mulle monena vuotena jonkun törkeän aprillipilan ja tänä vuonna on mun vuoro "kostaa". Ajattelin, että pukisin meidän tytön nukelle meidän vauvan vaatteet (ovat suunnilleen samankokoiset) ja kun mies tulee töistä niin huikkaisin hälle parvekkeelta ja sitten muka vahingossa pudottaisin nuken.

Olisiko liian mauton pila?
 
Aprillipila
En viitsi miehen piloja kertoa kun joku voisi mut tunnistaa... Joo, onhan tuo ajatuksena tosi kauhea (ihan oikeasti mulla on kaksi lasta), mutta tekisi mieli antaa miehelle opetus :)
 
"vieras"
Mieheni on onnistunut tekemään mulle monena vuotena jonkun törkeän aprillipilan ja tänä vuonna on mun vuoro "kostaa". Ajattelin, että pukisin meidän tytön nukelle meidän vauvan vaatteet (ovat suunnilleen samankokoiset) ja kun mies tulee töistä niin huikkaisin hälle parvekkeelta ja sitten muka vahingossa pudottaisin nuken.

Olisiko liian mauton pila?
No todellakin olis liian mauton pilaksi,ja riski ikäviin seurauksiin myös aika iso. Mieshän vois säikähtää niin pahasti että juoksee päin seinää/saa sydänkohtauksen tms,ja entäs kun joku naapurinmummo näkee putoavan "vauvan"+kuulee (sun ja)miehen pelästyneen huudon ja soittaa 112..

Mun mielestä aprillipilojen kuuluu olla joko pelkästään hauskoja tai sitten noloja (siis pilan kohde nolataan) ja siksi hauskoja. Muttei koskaan pelottavaa tai oikeeasti vakavilla asioilla pilailua. Joku "oon raskaana"-tyyppinen pila voi vielä olla ok,kunhan tietää ettei se ole miehen (salainen) haave. Sillon siitä tulee julma pila.
 
  • Tykkää
Reactions: Xtina
Minulle tulee sellainen fiilis, että et ole tainnut hirveästi tykätä niistä miehesikään piloista, jos noin radikaalia "kostoa" mietit. Olisiko parempi keskustella miehen kanssa ihan vakavasti siitä, että hänen pilansa loukkaavat sinua? "Käytännön piloja" ei tulisi tehdä ihmisille, jotka eivät niistä pidä.
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini
"..."
Ei saa tuollaista tehdä. Tee joku käytännön pila. Meinasin itse kuolla nauruun viime aprillipäivänä kun laitoin vessan renkaan alle makaroneja. Ukko sitten istu siihen ja kuulu järkky rusaus :) . Kuulemma luuli et pönttö meni rikki. Lapsellista, tiedän.
 
Aprillipila
Hahah totta, toisinaan voisin heittää jokaisen parvekkeelta, sen miehenkin. En mä usko että musta oikeasti olisi tota pilaa tekemään, varsinkin kun tässä on naapureitakin. Jotain täytyisi kuitenkin keksiä.
 
"vieras"
Tee vaikka sellainen pila että ennen kuin mies menee suihkuun, laita sinne suihkun kahvaan sisälle (mistä vesi tulee) kalaliemikuutio. Tulee aika ihanan hajuista/makuista vettä. Tai punainen vesivärinappi että vesi näyttää veriseltä :p
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28019026]Tee vaikka sellainen pila että ennen kuin mies menee suihkuun, laita sinne suihkun kahvaan sisälle (mistä vesi tulee) kalaliemikuutio. Tulee aika ihanan hajuista/makuista vettä. Tai punainen vesivärinappi että vesi näyttää veriseltä :p[/QUOTE]

Onks nää jotenkin hauskoja? Kuka nauraa, se joka tekee, vai se kenelle tahdään?
Musta kaikki tommonen on hemmetin tylsää.

Jos mun mies olis joku lapsellinen keppostelija, niin menis vaihtoon muutaman kerran jälkeen.
 
"vieras"
Ap:n ehdottama ei ole hauska eikä pila. Mä ehdottaisin todellakin jotain hoitoa ihmiselle, joka tekisi noin.

Makaroonit veskinpytyn kannen alle taas on hauska. Tavaroita voi 'hajota' mutta ihmishengellä ei leikitä.
 
sydäri
Ei todellakaan kannata pilailla ettei saa sydäriä eikä jatkossa epäröi pilaksi ja sekunteja mene hukkaan, jos joku onnettomuus tapahtuu. Katso jotain duudsonien jekkukirjaa tai mieti itse joku ei noin pelottava juttu!
 
Todellakin olisi. Mutta onneksi kysyit ensin muiden mielipidettä, että tiedät olla ryhtymättä tuollaiseen :)

Niin kuin jo joku sanoi, niin parempi keskustella noista miehen tekemistä piloista, jos ne häiritsevät.
 
titttta
Ap, mä voin kertoa sulle erittäin hyvän aprillipilan, mutta vain sähköpostilla. Tää on erittäin hyvä, ellei jopa paras. Mutta en halua kertoa tätä julkisesti, ettei mua tunnisteta. Niin monelle olen tämän jutun kertonut. Laita sähköpostisi, jos haluat kuulla minkälaisen pilan mieheni minulle teki, niin voin kertoa. Ja kerrot samalla mulle ne miehesi tekemät pilat, mulla on nimittäin suloinen kosto suunnitteilla miehelleni. Naapurit luvanneet auttaa, kun viimeksikin naapurit sekoitettiin tähän mun pilaan.
 

Yhteistyössä