läskin alusvaatteet

  • Viestiketjun aloittaja "läski"
  • Ensimmäinen viesti
"läski"
Tää nyt on taas tällänen tyhmä alotus, mutta... Mies useempaan kertaan haukkunu mua läskiks (sitä en kiellä etteikö näin olis, painoo kuitenkin 70kg että kyllä tässä pudotettavaa olis helposti ainakin se 15kg), mutta siis ensin saattaa haukkua läskiks ym. sitten kun "riita" on unohtunu ni jossain vaiheessa rupee puhumaan että minkä takia en käytä esim. stringejä kun tykkäis niistä. Tästä siis päästäänkin siihen mitä ihmettelen, ensin on haukkunu läskis ja sit haluais et käyttäisin stringejä eihän sellaset läskille sovi ja näyttäis entistä kamalammalta. En sentään käytä mitään mummokalsareitakin vaan ihan nättejä esim. pitsisiä alushousuja, jotka nyt vaan peittää vähän enemmän ku ne stringit. Sit toisekseen VAIKKA haluaisinkin käyttää stringejä niin onko se niin tyhmät et luulee et kehtaisin sellaset päälleni laittaa sen jälkeen mitä mulle on puhunu. Tulee vaan paha mieli ja tuntuu ettei mitenkään kelpaa :(
 
"ira"
Osta ne stringit. Pue ne päällesi. Riisu miehen nokan alla -sopivan hetken sattuen- ja riisu ne strippaustyylillä. Sen jälkeen sido stringisi miehen k.yrvän ympärille ja pyllistä ja komenna nuolemaan pilluasi (tai persettäsi).

Luulisin, että mies on niin myyty, että on paskanhailee, miten pukeudut tai miltä näytät sen jälkeen. :)
 
aapeee
:D kyllä niitä stringejä löytyy ja miehen mieliks (?) niitä käytän välillä, mutta kun itellä aina vaan tosi epävarma olo kun ensin haukutaan läskiks ja sitten pitäis pukeutua stringeihin, jotka mun mielestä vaan "kuuluu" laihoille, hyväkroppasille ihmisille.
 
Näitä lukiessa mietin aina, miksi olla yhdessä ihmisen kanssa, joka haukkuu. :( Eikö olis kivampi olla jonkun kanssa, joka tykkää susta sellaisena kuin olet?

Mä olen oikeasti läski ja varmasti mies tykkäis jos olisin hoikempi, mutta ei ikinä ole haukkunut. Eikä kyllä tarviikaan, sais kengänkuvan perseeseen samantien.
 
aapeee
Välillä mietin sitä itekin, on kuitenkin lapset, suurin osa ajasta menee hyvin ja riitoja vähän, rakkautta on (ainakin mulla, luulen et myös miehellä tai sit esittää hyvin), mut sit aina joskus tulee niitä hetkiä kun haukkuu läskiks (usein se on sellasta aikaa et miehellä esim. töissä erittäin stressaavaa, en pidä sitä siis minään syynä et tollanen käytös olis hyväksyttävää, mut sillon se vaan yleensä aina alkaa). Läskiks haukkumisesta huolimatta menee siis ihan hyvin. Vaikka kyllä mulle välillä silti tulee mieleen et kun ite rakastan jotain ihmistä niin en sitä haluais koskaan loukata sanomalla tollasta (ei se mieskään niin timmikroppanen oo, mutta mulle ei tuu mieleenkään sanoo sille niin)
 
"Mimmi"
Sano sille miehelles että harkitset sitten niitä stringejä kun läski-kommentit loppuu. Kerro sille miten pahalta sinusta tuntuu kun se haukkuu sinua läskiksi. Ehkä se ei vain sitä itse tajua miten pahalta se oikeasti voi tuntua. Puhumalla kai ne asiat selviää :) Tsemppiä!
 
aapeee
No se onkin sen miehen huono puoli, mutta onhan siinä asiassa totuus kuitenkin. Lähinnä ihmettelen tätä et haukkuu läskiks mut sit haluaa mun olevan niukoissa alusvaatteissa, joissa varsinkin noitten läski-juttujen jälkeen tunnen itteni erittäin epävarmaks (eikä mun mielestä muutenkaan sovi kun timmikroppaselle). En varmaan itsevarma niissä muutenkaan olis, koska tiedostan kyllä sen miltä näytän, en siis kuvittele mielessäni oleva hoikka ja hyväkroppainen, tiedän varsin mainiosti olevani ylipainoinen, sitä varten ei sitä mulle tarvi sanoo ettenkö itse olis sitä huomannut
 
vswv
Seuraavaksi kun miehesi haukkuu sua läskiksi, niin käske sen katsoa peiliin ja sano, ettei sieltäkään todellakaan mikään Adonis kurkista. Jos oikeesti vaikka pysähtyisi ajattelemaan omia sanomisiaan.
 
aapeee
Asiasta oon sanonu miehelle, sekä kesken tän "riidan" sekä sitten kun tilanne rauhottunu, tietää kyllä että se tuntuu musta pahalta. Ennen joka kerta aloin itkemäänkin, mutta nyt "oppinu" pitään sen sisällä. Mies siis tietää sen asian ja yleensä on sanomatta mitään, mutta tosiaan asiat kärjistyy aina stressiaikoina (miehellä erittäin stressaava työ). Mutta siis asioista on puhuttu myös asiallisesti mutta ei sillä oo ollu mitään vaikutusta asioihin.
 
"Mimmi"
Eihän tuo sinänsä kyllä kovin loogiselta kuulosta että haukkuu läskiksi ja kuitenkin haluaa että pukeudut stringeihin mutta itse kylläkin olen aina käyttänyt stringejä mutta olen myös aina ollut ylipainoinenkin.. en ehkä mitenkään hirveän paljon ylipainoa mutta kaikki liikakilot sijaitsee mulla vatsassa ja alleissa :D En koe itseänikään kovin hehkeäksi tämän näköisenä mutta kyllä minäkin loukkaantuisin siitä jos mies haukkuis läskiksi :( Ikävää tollainen haukkuminen kun se todella satuttaa mutta siitä teidän kannattaisi puhua jotta se haukkuminen loppuisi. Eihän tollanen kyllä varmaan sitä itsetuntoa ainakaan kohenna :/ Eikä sinun tarvitse pukeutua mihinkään mikä ei sinusta tunnu oikealta, pääasia että itse viihdyt vaatteissas ;)
 
Mä en kattelis päivääkään sellasta retaletta joka haukkuis mua millään tavalla :headwall:
Vaikka haukkuis silloin kun on riita niin mä en ainakaan pystyis antamaan anteeksi ja unohtamaan. Haukkumiset ja ilkeilyt jäis aina taka-alalle ja luulen että alkaisin pikkuhiljaa inhoamaan miestä.
Miehesi haukkuu sua Ap ihan selvästi loukatakseen sua syvästi ja vielä ulkonäkö asioilla. Törkeää. Onko hän itse joku mallipoika?
 
"Mimmi"
Asiasta oon sanonu miehelle, sekä kesken tän "riidan" sekä sitten kun tilanne rauhottunu, tietää kyllä että se tuntuu musta pahalta. Ennen joka kerta aloin itkemäänkin, mutta nyt "oppinu" pitään sen sisällä. Mies siis tietää sen asian ja yleensä on sanomatta mitään, mutta tosiaan asiat kärjistyy aina stressiaikoina (miehellä erittäin stressaava työ). Mutta siis asioista on puhuttu myös asiallisesti mutta ei sillä oo ollu mitään vaikutusta asioihin.
Tuntuu varmaan kamalalta kun täytyy pitää itkut sisällänsä :( Jos puhuminen auta niin en sitten tiedä mikä.. Pitääkö sinunkin sitten ruveta yhtä ikäväksi aina kun sinulla on huono päivä vaan helpommin se on varmaan sanottu kuin tehty kun itsekkin olen niin lempeä luonne etten sanois kenellekkään mitään pahaa ainakaan tarkoituksella ja jos vahingossa näin on käynyt (esim läpällä heittäny jotain juttua) niin siitä jää sitten tosi paha mieli joka ei anteeksi pyynnönkään kanssa lähde :D Tai sitten pitää miettiä mikä siihen miehen stressiin auttaa ja koittaa jättää juttelut sellaiselle ajankohdalle että mies on rauhottunut? Vaikea minunkin oikeastaan hirveemmin yrittää neuvoa kun en tiedä mikä tilanne siellä oikeasti on mutta toivottavasti minusta jotain apua olis. :)
 
aapeee
Kertaalleen oon miehelle sanonu näitten läski juttujen aikana (itseasiassa jopa aika asiallisesti) että ei hänkään sieltä hoikimmasta päästä oo, vastaus tähän oli että kyllä hän sen tietää.

Kun asiasta puhutaan (siis kun riita ohi) niin mies tietää et se tuntuu musta pahalta ja se myös jää mua mietityttämään pitkäks aikaa. Usein sanoo sitten syyks sen että on huolissaan musta (juu kyllähän se kuulostaa "hienolta" et haluaa auttaa mua, mut pahalta se joka tapauksessa tuntuu) ja edelleen tiedän olevani läski ja painonpudotus olis terveydellekin hyväksi.
 
ncvad
No jos on huolissaan susta, niin miksi hitossa ottaa esille sen aina vihaisena jonkun riidan yhteydessä. Jos oikeesti olisi huolissaan, niin mies ottaisi asian esille rakentavasti ja lempeästi. Minusta miehen nykyinen toiminta kuulostaa siltä, että häntä ärsyttää kympillä sinun lihavuutesi ja siitä syystä haluaa aina lyödä sen vasten sinun kasvojasi, koska tietää, että loukkaannut siitä.
 
aapeee
Varmaan ärsyttääkin eikai kukaan muuten tollasta sanoiskaan ja toista haluais loukata. Miehen työasioista johtuvaan stressiin oon tehny (ainakin mun mielestä kaiken mitä vaan voin), kuuntelen ja autan sen mitä osaan ja pystyn, kotitöitä miehen ei tarvi tehdä ollenkaan siis ruoka on aina valmista salaatteja myöten (juu joka ruokaan kuuluu myös salaatti vaikka läski oonkin), vaatteet pesen, viikkaan ym. eikä tarvi hoitaa lapsia, "pääsee" lomamatkalle lähtemään kavereiden kanssa, että helpottais tuo stressi. Eli hoidan kyllä kaiken mitä vaan pystyn, mutta stressi silti on. Ja varmasti tuo mitä joku sano et miestä ärsyttää kun oon mitä oon niin se on sitten helpompi haukkua, jos sitä ei ärsyttäis niin sillon se haukkuminen tulis varmaan jostain muusta. Ei taida olla kun muutama ratkasu, joko laihdutan miehen mieliks tai sitten on vaan pakko kuunnella haukkumista. Kertaalleen yritin laihduttaa (jutan fitfarmin sivuilla kun oli ilmanen kolmen viikon juttu) niin sillon sain lähinnä ilkkumista et miten naurettavaa on punnita joka ruoka ja ettei tollasesta mitään hyötyä oo.
 
"Mimmi"
Järkyttävää kohtelua sun mieheltä, ainakin nyt kun tiedän asioista enemmän.. Siis sinähän hoidan melkein kaiken yksin siellä ja sinä saat siitä läski-kommentit kiitokseksi? Mikähän sillä miehellä oikein on hätänä sitten loppupeleissä kun kuulostaa ainakin siltä että sillähän pitäis asiat olla aivan mahtavasti, oli sillä stressinen työ tai ei. :( Kenenkään mieliksi ei kyllä pidä lähteä laihduttamaan, kyllä se on sinun mies jonka pitää muuttua eikä toisinpäin. Tuollaisella haukkumisella se saa pahimmassa tapauksessa vain aikaseksi sen että vaikka onnistuisit laihduttamisessa niin et silti tunne olevasi tarpeeksi hyvä, ja loppuuko se haukkuminen silti vaikka olisit täysin normaalipainoinen jos tollasta kerta on?
 
aapeee
Kyllä mies siis tietää että pääsee kotona helpolla (on sanonu sitä arvostavansa että ei tarvi kotitöitä tehdä ollenkaan, että osaa kyllä myös kiittää) ja hän myös ainakin tietää (en tiedä sitten ymmärtääkö) ettei kaikissa suhteissa niin toimita, osa jopa hänen ystävistään on sanonu että harva nainen suostuis oikeesti tekemään kaiken (en tosin tiedä voiko tässä suostumuksesta puhua, mun on perjaatteessa melkein tehtävä asiat, koska mies työnpuolesta tekee erittäin pitkää päivää, helposti menee 12 tuntia töissä ja lisäks joutuu kotonakin töitä tekemään kun töistä tulee, että ei ehtis kotitöitä juuri tekemäänkään ja en oo sitä koskaan vaatinutkaan). Tulee lähinnä mieleen et oonko ollut sitten liian kiltti ja mies oikeesti pitääkin jo kaikkee itsestäänselvänä. En todellakaan väitä olevani mikään unelmavaimo ja mussa on varmasti paljon vikoja niinkun kaikissa ihmisissä, mutta nyt se mun läskiys nyt jotenkin on vaan se isoin ongelma.
 
"Mimmi"
Hyvä että osaa edes arvostaa sitä mitä sinä teet kotona :) Kuulostaa kyllä siltä että todellakin olet liian kiltti ja voi olla että mies pitääkin kaikkea itsestään selvänä.. Onhan meissä kaikissa vikoja, totta mutta ihmistä ei silti loukata tahallaan jota pitää rakkaanaan. Onko hän aina moittinut sinun ulkonäköäsi vai onko tämä joku uus juttu? Ei sun kyllä tarvi tollasta kestää, ei kenenkään tarvi. Jos paino haittaa sinua itseäsi niin tottakai kannattaa itsensä takia vähän laihduttaa tai ainakin yrittää sen verran mitä voi mutta jos sulla on jatkuvasti paha mieli tuon asian takia niin ei se painonpudotuskaan helppoa silloin ole. Jos painoa pitää pudottaa niin silloin tarvii tukea sen asian kanssa eikä haukkumista yms ikävää.
 
Hellapsykologi
Tuntuu siltä, että mies ei hyväksy sinua sellaisena, kuin olet. Kuten jo tuosta laihduttamisestakin kerroit, et siitäkään saanut mieheltä kiitosta tai kannustusta. Vaikka olisit mallinkroppainen, keksisi mies ihan varmasti jotakin muuta haukuttavaa. Pakko on vaan jotenkin kaataa se oma paha olo toisten niskaan. Ei kai nyt jo marise siitä, miten ruoka ei ole tarpeeksi hyvää tai paidat väärään malliin viikattu?

Tuo selitys stressistä ei kyllä mene minulla läpi. Ei se oikeuta tuollaiseen käytökseen. Ja jos järjellä miettii, niin vaimon haukkuminen läskiksikö helpottaa työstressiä? Kyllä se isoin ongelma ei ole sinun painosi, vaan liika kiltteytesi ja miehen pitäminen sinua itsestään selvyytenä, kuten itsekin jo pohdit. Lakkaa elämästä miehellesi, ja ala elämään omaa elämää itsellesi.
 

Yhteistyössä