Hakutulokset

  1. S

    Romahtamispisteessä.

    Komppaan Unicornista, minusta on perin rohkea ja miehen teko kirjoittaa tänne ns "akkojen palstalle" ja etsiä apua, jotta jaksaisit :) Kuulostat perin tavalliselta suomalaiselta mieheltä, joka ei turhia märise eikä näytä tunteitaan, vaikka miten sisällä myllertäisi. Olen miettinyt itse monesti...
  2. S

    Metformiinista apua saaneita?

    Sitä mietin, että onko pelkkä metformiini auttanut ketään, vai pitääkö sen lisäksi käyttää clomeja tms? Pitää kysellä sitten siltä lapsettomuuslääkäriltä kun soittelee noista kokeiden tuloksista..
  3. S

    Metformiinista apua saaneita?

    Olen napsinut metuja kohta kuukauden ajan (ylläpitoannos 1000mg x2/vrk) , minua rupesi mietityttämään, että millainen vaikutus näillä mahtaa olla, ja että onko kukaan onnistunut raskautumaan pelkästään metuja popsimalla ja pupuamalla ahkerasti? Minulla oli viime menkat sinänsä ihan...
  4. S

    Löytyykö täältä alle 25-vuotiaita yrittäjiä?

    Täällä yksi lisää, ikää 22 vuotta ja varsinaista yritystä tavallaan kolmisen vuotta, koska joskus aiemminkin yritin lasta, mutta sitten miehen kanssa tuli ongelmia suhteessa ja ero, oli pitkä väli yrityksessä. Nykyinen mies 27 vuotta ja ollaan yitetty yhdessä nyt alle vuoden verran. Tutkimuksia...
  5. S

    Lievä endometrioosi ja Diformin-lääkitys?

    Kiitos vastauksesta :) Ei ole vielä paljoa tutkittu, kun syksyllä vasta ensimmäisen kerran menin lääkäriin asian tiimoilta, samoin silloin tuon painoasiaan hakemaan apua, kun ei tästä tahdo omin avuin tulla mitään.. Olisi pitänyt mennä lääkäriin jo aikaa sitten, mutta minulla oli valtava...
  6. S

    Lievä endometrioosi ja Diformin-lääkitys?

    Kävin viime maanantaina taas lääkärillä, oma ajatukseni oli, että josko lääkärin kanssa katsotaan jotain ehkäisyä, koska käytän laihdutuksen tukena Reductil-lääkitystä, jonka ohjeessa sanotaan että on käytettävä luotettavaa ehkäisyä, ja pelkään, että jos sittenkin tulisin vahingossa laihtumisen...
  7. S

    Aina samaa vaan :/

    Kiitos vastauksesta, paljon helpottaa oloa kun tietää, että on muitakin, jolla on yhtä paha mieli, kun omat ystävät ei oikein tahdo käsittää miltä se oikeasti tuntuu kun on lapseton. Eilinen meni kyllä niin mieli maassa, tämä päivä vaikuttaa jo hiukkasen paremmalta, vaikkakin menkat ovat tieten...
  8. S

    Aina samaa vaan :/

    Mä oon vaihteeksi taas NIIN kyllästyny elimistööni ja kohtuuni ja kaikkeen :'( Just ku vauvakuume on kovimmillaan, niin ihankuin tahallaan menkat on myöhässä, että minä tyhmä menen taas lankaan ja pieni toivo herää sisällä, että jos tämän kerran olisikin tärpännyt.. Ja paskat, rt negatiivinen...
  9. S

    Kokemuksia monirakkulataudista (PCOD)??

    Juu, luinkin tuosta aiemmin jo netistä hedelmallisyys.fi sivustolta.. Itselläni tilanne on sikäli hyvä ettei ole mitään insuliini-ongelmia ja minulla on melko säännölliset kuukautiset. Tosin painoa on paljon liikaa, mutta laihdutus on menossa ihan hyvään suuntaan ja saan siihen tukes tk:n...
  10. S

    Kokemuksia monirakkulataudista (PCOD)??

    Vauvaa on yritetty jo pidemmän aikaa, mutta erittäin epämiellyttävien aiempien neuvola-kokemusten takia en ole uskaltanut hakea aiemmin apua.. Viimein sain itseäni niskasta kiinni ja menen ensi viikolla tutkimuksiin.. Lääkäri epäili että kyseessä voisi olla monirakkulatauti, tai ainakin kyse on...

Yhteistyössä